Een maand geleden heb ik het formulier ingevuld op de Hey! Telecom website om 1 van mijn 2 Hey! abos af te zeggen
Het komt maar niet in orde. In die maand tijd heb ik al 5 keer met hen gechat via hun site en 1 keer via Facebook. Altijd krijg ik dit exacte antwoord: "Onze oprechte excuses. Blijkbaar is er intern iets misgegaan. We hebben de kwestie geëscaleerd voor een spoedigere behandeling. Bedankt voor je geduld!"
Ik zou graag eens weten hoe hoog die gebouwen daar zijn aan de Bourgetlaan want na 6 escalaties moet dat al zéér hoog zitten.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nee maar even serieus. Ik ben intussen weer €25 aangerekend via domiliciëring. Contact opnemen met hen heeft geen zin meer want het is ALTIJD van interne fout dit, escaleren dat.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ik ben het grondig moe.
Wat ik afgelopen vrijdag al heb gedaan:
* mail naar ombudsdienst van telecom
* aangetekende zending verstuurd via Sepastop (heb gekozen voor de optie "Orange". Dat gaat naar de Bourgetlaan nr 3, wat ook het adres van Hey! is, dus met wat geluk geven ze die door aan hun dienst
Kan ik hierna nog wat doen? Domiciliëring blokkeren kan ik niet doen, aangezien ik 2 abos heb en deze op dezelfde domiciliëring staan (totaalbedrag is €50, 2 abos van €25) dus dan wordt mijn abo dat ik wél wil houden ook niet meer betaald.
Alvast bedankt!