ik vind enkel uhd en hdr bij films maar niet bij series ook niet series van recente release. de tv is een 4k en ook de nvidia shield is 4k. netflix en prime tonen wel 4k. vreemd dat disney dan geen enkele serie heeft in 4k of maken ze een uitzondering voor belgie?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
disney+ geen uhd/4k content bij series?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
maar wat is de reden dat ik enkel bij films een categorie uhd hdr zie? als er een incompatibiliteit was met mijn hardware zou ik toch geen enkele uhd krijgen
-
- Elite Poster
SPR schreef:Als de content die ze aanbieden geen 4k is dan kan je het ook niet kijken in 4k natuurlijk. Bij Netflix is alles praktisch 4k wat nieuw is maar D+ loopt daarin serieus achter.
nee, want ik selecteer een serie er staat HD maar dan staat er ook dat het beschikbaar is in ultra HD 4K en of HDR. Kan me niet inbeelden dat een serie als The Mandalorian niet in 4k of HDR zou te zien zijn, een serie van de jaren 90 tot daar aan toe
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Alle (veel?) recente geproduceerde series zijn 4K HDR / Dolby / Atmos
Bijvoorbeeld:
Mobiel blijft hij bij mij ook op HD hangen merk ik, straks eens op de native app van de tv kijken of daar die categorie / groepering wel bestaat.
Edit: Ook op de tv geen groepering voor 4k bij series zover ik kon vinden. Via Originals > Series is alles wat ik opende wel in 4k
Bijvoorbeeld:
- Loki
WandaVision
What if
The Falcon and the Winter Soldier
The Mandalorian
The Bad Batch
Star Wars Visons
Mobiel blijft hij bij mij ook op HD hangen merk ik, straks eens op de native app van de tv kijken of daar die categorie / groepering wel bestaat.
Edit: Ook op de tv geen groepering voor 4k bij series zover ik kon vinden. Via Originals > Series is alles wat ik opende wel in 4k
- Bijlagen
-
- DSC_9071~2.JPG
- (420.2 KiB) Nog niet gedownload
-
- Elite Poster
ik krijg geen enkel serie te zien in hdr of ultra 4k enkel een paar films. Ik vermoed dat het met HDCP te maken heeft. ik heb keuze tussen Auto, 1.4 en 2.2.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Zou het kunnen dat je tv dan geen dolby vision aankan?
Heb geen D+ maar heb mijn TV zo gekozen dat die de meeste standaarden aankan (incl dolby vision/atmos).
Heb geen D+ maar heb mijn TV zo gekozen dat die de meeste standaarden aankan (incl dolby vision/atmos).
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
klopt geen dolby vision. is een panaonic dx900 uit 2016. dus disney zendt het meeste uit in dolby vision itt netflix of prime?datakiller schreef:Zou het kunnen dat je tv dan geen dolby vision aankan?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Gezien de comment van Senne zou ik denken van wel maar zelf niet nagekeken.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme: