ik zit al de laatste 3 dagen te proberen om een extra volume pack bij te kopen omdat ik bijna aan mijn limiet zit... Maar dit werkt dus blijkbaar niet. Elke keer krijg ik een error-pagina met daarin het volgende:
Error Occurred While Processing Request
Error Diagnostic Information
Reading from socket failed
Unix error number 104 occurred: Connection reset by peer
weet er iemand wanneer dit probleem zal opgelost zijn?
extra volume pack bestellen gaat niet
Neem tel.contact met het gratis helpnummer voor adsl gebruikers 0800/23451 en vraag na of er daar een probleem is.
Of kom je niet tot in het voorziene screen waar je uw bestelling kunt plaatsen? Ik raak daar wel in maar heb dus geen packet nodig, of loopt het mis nadat je die bestelling ingegeven hebt en dan wil bevestigen?
Of kom je niet tot in het voorziene screen waar je uw bestelling kunt plaatsen? Ik raak daar wel in maar heb dus geen packet nodig, of loopt het mis nadat je die bestelling ingegeven hebt en dan wil bevestigen?

-
- Starter
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 12 nov 2002, 16:02
- Locatie: Herzele, belgië
- Contacteer:
als je ingelogd bent, krijg je als je op volume klikt een balk met daarop het verbruikte volume voor die maand. Als ik dan onderaan op "volume pack" klik om een pack te bestellen krijg ik de bewuste bovenvermelde pagina...
**do not underestimate the power of stupid people in large numbers**
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Dit is waarschijnlijk een fout in het portalsystem van Skynet. Doch hier werkt alles prima voorlopig.
Ik zou zeggen, even geduld hebben en de komende dagen nog een aantal keer proberen. Indien je achter firewalls zit, die eventjes uitschakelen, de portal vraagt soms dingen op die de firewall blocked. Indien je echt in desperate need zit van je VolumePacks dan bel je best eventjes naar de klantendienst, leg je het probleem uit en normaal gezien kunnen zij die actie 'om een volume pack te bestellen' wel in orde krijgen.
Ik zou zeggen, even geduld hebben en de komende dagen nog een aantal keer proberen. Indien je achter firewalls zit, die eventjes uitschakelen, de portal vraagt soms dingen op die de firewall blocked. Indien je echt in desperate need zit van je VolumePacks dan bel je best eventjes naar de klantendienst, leg je het probleem uit en normaal gezien kunnen zij die actie 'om een volume pack te bestellen' wel in orde krijgen.
I love it when a plan comes together!