Het verbaast me dat ik hier in dit forum geen melding van vind, want er blijken er heel wat die er last van hebben... of hun mobiele netwerk instellingen niet hebben geconfigureerd zoals het hoort. Als je de configuratie (web.be/web/web) verwijdert, dan werkt het wel maar onregelmatig met véél disconnects... (-> maar dan werkt de persoonlijke hotspot niet meer...).
Dit is de fout die ik krijg op 4G/LTE wanneer m'n toestel correct is ingesteld:
"Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk" - Schakel mobiele data in of gebruik wifi voor gegevenstoegang
Wanneer je het toestel in de opties manueel schakelt op 3G functioneert alles wel goed. Alleen is de ontvangst niet altijd fantastisch... (en loopt je batterij wel erg snel leeg)
Opvallend: 4G/LTE werkt wel perfect in alle buurlanden...
Ben al weken in contact met MV, ook al Apple gebeld en die verwijzen door naar Mobile Vikings (aangezien het in de buurlanden wel werkt) die hun systeem moeten aanpassen en een nieuwe netwerk-update pushen. Het lijkt maar niet vooruit te gaan, dat ik er genoeg van begin te krijgen...
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)