Sinds een paar dagen ontvang ik constant (dwz om de zoveel minuten) een call via ons telenet nr.
Reactie van Telenet:
"
Beste
Helaas kunnen wij hier verder niks aan onderzoeken.
Eventueel kan het helpen om u in te schrijven op de bel me niet meer lijst, alternatief is het ook mogelijk om hiervoor klacht in te dienen bij de politie.
"
Ik vermoed dat men bij Telenet toch net iets meer kan onderzoeken?
Kan dit aan de fritzbox liggen?
vroeger hadden we dat wel een paar keer per maand.
Als ik opneem is 't gesprek direct gedaan (start zelfs niet)
Ik moet nog testen met een gewoon analoog toestel om zeker te zijn dat het niet aan de fritzbox ligt.
13.10.21 15:09 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:56 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:45 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:41 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:41 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:40 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:38 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:29 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:26 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:08 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:07 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:07 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 14:06 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:51 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:49 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:44 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:15 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:14 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:13 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 13:09 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 12:47 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 12:31 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 12:26 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 12:19 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 11:48 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 11:37 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 11:33 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 11:30 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 11:15 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 10:54 Unknown 02304xxxx —
13.10.21 10:48 Unknown 02304xxxx —
A call from Unknown (Name unknown) arrived at your FRITZ!Box
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Heb je soms (onbeluisterde) berichten op de mailbox (berichtendienst) van jouw Telenet vaste lijn?
Deze wachtende berichten worden via de vaste lijn gesignaliseerd (messages waiting).
De Fritz!Box zou dit (verkeerdelijk) als een inkomende oproep kunnen interpreteren?
- Je kan eerst proberen alle berichten te wissen (bel via de vaste lijn het nummer #99, of via de Fritz!Box *10# #99 of *10# *# #99).
- Vraag ook via de klantendienst dat ze de optie "MWI" (messages waiting indicator) op jouw vaste lijn uitzetten.
Deze wachtende berichten worden via de vaste lijn gesignaliseerd (messages waiting).
De Fritz!Box zou dit (verkeerdelijk) als een inkomende oproep kunnen interpreteren?
- Je kan eerst proberen alle berichten te wissen (bel via de vaste lijn het nummer #99, of via de Fritz!Box *10# #99 of *10# *# #99).
- Vraag ook via de klantendienst dat ze de optie "MWI" (messages waiting indicator) op jouw vaste lijn uitzetten.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De "ghost calls" zullen opnieuw komen van zodra er nieuwe berichten op de mailbox (van de vaste lijn) staan.
Tenzij de berichtmeldingen uitgeschakeld worden?
Je kan dit waarschijnlijk zelf doen via het menu van de berichtendienst:
Bekijk het berichtenmenu in detail
Tenzij de berichtmeldingen uitgeschakeld worden?
Je kan dit waarschijnlijk zelf doen via het menu van de berichtendienst:
Bekijk het berichtenmenu in detail
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.