Gratis 1000GB Webmail bij Mailnotion

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Kochanie
Elite Poster
Elite Poster

<center>Afbeelding</center>

Nadat nog niet zo heel lang geleden Gmail onze monden open liet vallen van verbazing over haar opslagruimte van één gigabyte, is er nu een nieuwe e-maildienst geintroduceerd die webmail accounts aanbied met 1000GB opslagruimte.

Ongeveer een jaar geleden begon Gmail] redelijk bekend te worden en het bedrijf stond binnen korte tijd om de enorme opslagruimte van één gigabyte. Inmiddels hebben ze daar 1GB bij gedaan, waardoor het totaal op 2GB komt. Deze hoeveelheid loopt nog steeds op [Actuele status: ca. 2660 MB].

Dit jaar kwam er ook nog een nieuwe webmail aanbieder bij; 30gigs.com en zoals de naam al zegt krijg je hier 30 GB. Dit is extreem veel en zelfs de meeste \'MB\'s-jagers\' vonden de paar gigabyte van Gmail al genoeg. Ook vonden veel mensen het een ongeslaagde actie, die alleen maar bedoeld zou zijn om Gmail de afgrond in te jagen.

Inmiddels is er weer een nieuwe emaildienst bijgekomen, deze keer met 1000GB en dat is bijna een terabyte! MailNation is net als Gmail en 30gigs.com volledig gratis, met als verschil dat je hier geen uitnodiging voor nodig hebt. Nu is het de grote vraag; wordt het een flop of een denderend succes...

Bron: Webfactor
COMPUTERNERD
Starter Plus
Starter Plus

1. ik denk dat het de richting uitgaat van realdsl. Als je iedereen 1000gig belooft kom je ooit wel eens in de problemen denk ik... Onderhoud is wel volledig op koste van datacenter, maar het webverkeer alleen al dat zoiets zou genereren (up- en download van illegaal materiaal enzo)

2. onderaan de pagina staat iets over een eenmalige bijdrage van 19 dollar, dus zo gratis zal het niet zijn vrees ik.

computernerd
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

geen tijd om de EULA te lezen, but what about privacy?
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Lol hoe nutteloos, alsof er mensen zijn die met de 2GB van gmail niet toekomen (of de 2 GB van hotmail). Totaal nutteloos initiatief.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

COMPUTERNERD schreef:2. onderaan de pagina staat iets over een eenmalige bijdrage van 19 dollar, dus zo gratis zal het niet zijn vrees ik.

Da's enkel voor een upgrade met enkele opties (oa POP3)
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

versta nie goe de reden waarom zo'n grote e-mail boxen.

Via pop3 download je in de meeste gevallen alles af.
Wil je webmail, installeer dan een smtp serverke...
zeppos4
Starter Plus
Starter Plus

Die 2GB bij gmail is maar om er een cijfer op te plakken. Als(!) je er over gaat zal je merken dat het eigenlijk unlimited is .
FST
Pro Member
Pro Member

amai zijn er dan al overgegaan ? :)
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Verdorie, ik kuis de mijne altijd op als ik aan 90% zit. 'k Zal het eens laten staan :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”