heist_175 schreef:koenraaddeconinck schreef:Draait zeer vlotjes
Op Tweakers las ik dat de performance winst ~0% is (soms wat +, soms wat -).
Ik zie geen reden om haastig mijn niet-knutsel pc's op W11 te zetten.
Don't fix if it ain't broke
Tja, en toch start deze laptop vlugger op. Ik weet niet hoe het komt maar het opstarten duurt niet zo veel langer dan het opstarten van een TV.
Om in de BIOS te geraken - op het moment dat ik het ASUS logo zie - vergt een reactie snelheid van niet meer dan een seconde om op F2 te duwen.
Ook bv. de nieuwste beeldschermdriver van NVIDIA voor de graka, wordt zeer snel geïnstalleerd. Vind dat ook apps sneleer opstarten
Ik kan alleen maar meegeven wat ik meen te ontwaren. Ik been een multimedia en elektronica fanaat, dus geen kenner, en ik experimenteer wel eens graag. Ik was ook zo benieuwd naar die nieuwe interface. Het ziet er allemaal al wat beter uit maar voor sommige apps / features val je toch nog terug op een interface à la WIN 10 / 8. Verder zal er onder de motorkap wel veel verandert zijn.
Persoonlijk ben ik zeer geïnteresseerd op het draaien van android apps in de WIN11 omgeving alhoewel dit nog niet voor direct zal zijn.
Ik had gisteren een aantal drivers die een downloadfout opleverden maar in apparaatbeheer zie ik nu geen ontrbrekende stuurprogrogramma's meer en ook mijn win geschiedenis is volledig opgekuist in die zin dat de "mislukte" downloads niet meer vermeld worden.
Deze morgen weer vlekkeloos enekele updates binnen gehaald en nog geen problemen met apps die niet meer werken ....
Ik ben nieuwsgierig hoe lang dit zal blijven duren. Deze laptop is 4 jaar oud - gisteren aankoopfactuur Coolblue nog eens bekekend - maar met al iets oudere I6- processor. Nogmaals, hij voldoet met uitzondering van de cpu aan alle overige specs en dit zelfs ruimschoots ...