omschakeling Scarlet naar Base

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
stefken1969
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 apr 2007, 11:39
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Vandaag onze simkaart van Base ontvangen. Omschakeling procedure gestart, een 30min later was de nieuwe sim actief. Wat blijkt, we kunnen enkel opgebeld worden en sms ontvangen. Uitgaande gesprekken, 4G en sms versturen lukt niet. Eerst de simkaart in een ander toestel geprobeerd. Het probleem is net hetzelfde. Een operator van Base gebeld, hij ging het in orde brengen en een sms versturen als dit uitgevoerd was. Na een 4tal uren wachten nog geen sms ontvangen. Terug naar Base gebeld, het probleem uitgelegd wat er allemaal vooraf is gegaan. Hij zegt me dat zijn collega niks heeft gedaan. Hij zelf kan het ook niet oplossen zegt hij maar voegt eraan toe dat er nog zulke problemen zijn bij andere klanten met een nummer overdracht. Hij heeft een ticket aangemaakt maar het zal pas maandag zijn dat er naar zal gekeken worden.

Bedankt Base dat je een nieuwe klant op zulke manier ontvangt ! :cry: :cry: :cry:
Yator
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 sep 2021, 10:17
Bedankt: 2 keer

Weinig bijdrage voor uw situatie, maar algemene regel:
Niet in het weekend overschakelen
Best op dinsdag overschakelen
stefken1969
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 09 apr 2007, 11:39
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Er jammer genoeg niet bij stil gestaan maar zal dit onthouden voor de toekomst. Bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”