9livesuni schreef:![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ja ik ben daar fout. Inderdaad het gaat hem over snelheid en niet over een datalimiet. De snelheidslimiet zou geen enkel probleem vormen voor het streamen.
Over de gaan we naar 11€ kijken, dat is dus 40€ soft/films die ik elke maand extra uit mijn eigen zak kan ophoesten. Mijn apple watch sim gebruiken zou me dus 600€ Per jaar kosten.
Geen probleem! Dat is een hoop geld!
Freec schreef:Bij edpnet heb je zoiezo dikke problemen, als er problemen zijn op het proximus netwerk.
Geen backup 3g/4g zoals je wel krijgt bij proximus of telenet.
Ik heb net 14 dagen zonder internet gezeten, en via edpnet maar zwakke support, omdat die afhangen van proximus, en amper/laat converseren naar edpnet toe. Ik kon dus niet weten hoelang de herstelling zou duren, of ik me tijdelijk moest depaneren met bvb tadaam.
En ondertussen geraakt je mobiel internet op.
Als je betrouwbaar online wil zijn, is edpnet geen optie.
Daar vreesde ik al voor alhoewel hun reviews in het algemeen veel positiever zijn dan de concurrentie zijn ze uiteindelijk bij problemen vooral nog altijd afhankelijk van Proximus.
Garpenlov schreef:Persoonlijk ben ik fan van EDPNET, maar in jou geval zou ik eerder bij Telenet blijven.
De opstartkost van EDPNET is de boosdoener hier.
Als je die kost meerekent dan betaal je pas minder na enkele jaren tegenover Telenet.
Plus je zit er 6 maand aan vast, in het geval je koper toch niet zo goed meevalt.
Ik zou blijven bij telenet, met een FUP van 3tb kan je al heel wat netflix/disney+/amazon streamen.
Bedankt voor je antwoord
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
als ik jouw antwoord en dat van de anderen lees lijkt het inderdaad dat dat de beste keuze is.
Mocht BASE nu binnen dit en een paar weken nog eens een €5 levenslange korting geven zou het wel interessanter zijn want dan sparen we nog eens €10 per maand uit.
Heb wel ook nog gezien dat Proximus nu een korting heeft van 6 maand voor maxi internet, €39,99 ipv €50,99. Op die manier kan ik wel eerst testen of we een goede lijn hebben en na 6 maand overstappen naar epdnet, dan spaar ik ook de telecominstallatie uit en is de opstartkost toch €50 minder. Mocht het koper toch niet goed zijn kan ik van Proximus op elk moment terug naar Telenet gaan. Zal nog eens goed moeten nadenken denk ik
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)