Zoals ik al zei: het is een woongebied, met een school op 500m afstand.murdock447 schreef:Dat uw privé eigendom mee ingekleurd is, is niet echt logisch maar kan in sommige gevallen wel als het bvb. ingesloten ligt door terreinen waarvan de jachtrechten wel toebehoren aan de jagers en uw eigendom niet voldoende groot is om een "onderbreking" van het jachtterrein te vormen(afstanden zijn wettelijk bepaald).heist_175 schreef: Mijn grond en alle huizen in de straat, zijn mee ingekleurd als jachtgebied.
Aangezien jagers eigen wetten hebben (en nauwelijks onderhevig zijn aan de wetten van alleman) en ik weinig zin heb om "in beeld" te lopen, heb ik mijn pand niet laten uitschrijven uit het jachtgebied.
Het schoolterrein telt niet mee als schietgebied.
Veel zotter moet het niet worden natuurlijk.Men zal zeker niet op uw eigendom komen jagen maar het "telt" wel mee om aan de nodige oppervlakte te geraken om een jachtgebied te kunnen hebben.
Stel u voor dat het inkomen van mijn buur wel meetelt voor de berekening van mijn belastingne, maar ik krijg zijn loon natuurlijk niet. Alsof iemand zulke hersenkronkels zou aanvaarden.
Ah, die boete? Nee, niet jij hebt te snel gereden, maar de auto voor u. Mja, en dan krijgt de auto ervoor en erachter gewoon ook de boete.
Legaal zal wel, maar logisch??dit is perfect legaal en ook maar logisch
En hier wordt niets gepacht hé . Ik ben - samen met mijn vrouw - "volle eigenaar" van zowel huis als grond.