1. 19/07 met mail en sms richting TN winkel maar box niet voorradig, nadien problemen op terug digicorder aan de praat te krijgen en 's avonds nog een mail om mijn openstaand saldo te controleren en te vereffenen, een openstaande factuur die er niet is, was en nooit geweest is. Klacht ingediend.
2. 20/07: reactie op klacht met als resultaat dat er 2 tv boxn gingen opgestuurd worden zonder verzendingskosten aan te rekenen en ook de 50 euro ruil zou kwijt gescholden worden. Zal op de wonde.
3. gisteren zaterdag rond 16 u.: POSNTL levert 2 boxen.
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
4. kabels van digicorder allemaal verwijderd want in de doos zit alles wat je nodig hebt om de tv box aan te sluiten. Dus netjes alles aangesloten zoals op het karton dat in de doos zit, beschreven is.
Box start op > welkomstscherm > even geduld > witte cirkel en nadien: fout cs1011 > we kunnen uw gegevens niet ophalen
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Tel naar TN- klantendienst: uw internet is niet OK en uw box is niet interactief. Alles uitgevlooid, had internet, tv box is aangesloten op een unmanaged swtich en dat kan volgens de helpdesk ook het probleem niet zijn dus ... enkele nieuwe pogingen op de tv box aan de praat te krijgen. Lukte niet, dus weer tel naar klantendienst: "ik zie dat uw tv boxen niet correct in ons systeem staan". Kunt u binnen een uur terug bellen want het order voor de activatie moet nog doorlopen.
Tel. terug na 1 uur: medewerker zegt me hoe ik alles moet aansluiten. Zo gezegd zo gedaan. Opnieuw de CS1011- melding.
Tje, uw order voor activatie is blijven hangen en er moet door een achterliggende dienst naar gekeken worden maar ... die werken zondag niet. U kunt TV kijken via de TV app. Ik: "maar daar kan ik niet op inloggen". Als ik telenet login ingeef, sluit de pagin af. Medewerker helpdesk: probeer de yelo app nog eens. Ik: = idem, kan niet meer inloggen.
Gevraagd om mijn digibox terug te activeren opdat ik vandaag toch nog een glimp van de spelen zou kunnen opvangen.
Antwoord van de medewerker coulant: dat kan niet dus u zult het een dagje zonder TV moeten stellen
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Geknoei van de bovenste plank !!!!