Hoi,
Thuis had ik een Thomson Speedtouch 510, gekocht van bij een Belgacom winkel. Deze staat dus ingesteld op de Belgacom instellingen voor ADSL.
Op mijn nieuw appartement heb ik gekozen voor Versatel ADSL. Hier kreeg ik een USB-modemke gratis bij. Deze is natuurlijk ingesteld op Versatel.
Nu is mijn vraag, is het mogelijk om die Thomson Speedtouch te wisselen met die andere USB modem? Mijn ouders kunnen zich namelijk wel behelpen met een USB-modemke, maar persoonlijk heb ik die ethernet poorten nodig om 3 PC's aan te sluiten.
Ik had vorige week al eens vlug gekeken, maar ik kon niet onmiddellijk vinden waar ik die BGC instellingen van de Speedtouch kon omzetten naar die Versatel. Dit is hopelijk toch mogelijk! Niet dan?
Voor die USB modem in te stellen op Belgacom heb ik nog niet de kans gehad om dit te bekijken.
Heeft er iemand ervaring mee?
Modem Versatel wisselen met Modem Belgacom
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Er is geen enkel probleem om het niet te doen...
Gewoon USB modem installeren en username and password invullen van Belgacom
En je bent vertrokken
Gewoon USB modem installeren en username and password invullen van Belgacom
En je bent vertrokken
Oh ja, nog vergeten te melden.
Het ging perfect. Maar idd, die Speedtouch moest ik upgraden van firmware. 't Ziet er nu volledig anders uit... Best wel even wennen. De firmware lijkt ook trager te zijn, maar 't werkt allemaal, dus geen klachten
Thx for the tip!
Het ging perfect. Maar idd, die Speedtouch moest ik upgraden van firmware. 't Ziet er nu volledig anders uit... Best wel even wennen. De firmware lijkt ook trager te zijn, maar 't werkt allemaal, dus geen klachten

Thx for the tip!