Edpnet vdsl: wissel XS <-> XL

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Sandroo
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

In het proces om over te gaan naar edpnet twijfel ik tussen de vdsl formules

Gezien ik nog een modem moet aankopen is er de eerste 6 maanden geen groot verschil.
Ofwel 50 euro goedkopere modem ofwel een goedkoper maandelijkse factuur

Maar moet je de activering van 50 euro ook weer betalen bij omschakeling?

Volgens de website wel ...

https://www.edpnet.be/nl/support/bestel ... ement.html
Bestaande klanten kunnen overstappen naar een ander dsl-abonnement, rekening houdend met de volgende voorwaarden:

U dient reeds minstens 1 maand klant te zijn (OPGELET: igv een overstap naar een lager abonnement dient u reeds 6 maanden - behoudens specifiekere bepalingen vermeld in het abonnement - klant te zijn);

U neemt met ons contact, telefonisch of via email, om de wijziging van uw abonnement aan te vragen;

De min. contractduur van uw abonnement is 6 maanden, tenzij anders vermeld op het bevestigingsdocument van uw bestelling;

De activatiekost blijft verschuldigd, behoudens specifiekere bepalingen.

De overstap is mogelijk op de laatste dag van de reeds gefactureerde periode.
Iemand die hier meer over kan terugvinden?
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Gewoon Edpnet contacteren en vragen of je zonder kosten kan overschakelen? Communicatie verloopt doorgaans vrij vlot.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Nu moeten betalen? Gelijkaardige vraag.
phildww
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 38 keer

Dat heb ik hen ook eens een jaar geleden per mail gevraagd:
“kan ik starten met XS, en daarna naar XL gaan zonder kost, mocht XS niet volstaan?”

… was geen probleem toen…
Sandroo
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

satsurfer schreef:Nu moeten betalen? Gelijkaardige vraag.
Na contact met edpnet bleek dat overgaan van xs naar xl gratis kon als wijze van uitzondering op hun regels, de minimumcontractduur zou dan wel opnieuw starten met 6 maanden

Wel bijzonder vreemd dat jij deze vraag hier moet stellen!?

Aangezien je mij contacteerde met het verhaal dat jij en Steven Nijs / Steven7 mij een serieuze korting konden geven als ik het edpnet abonnement via jullie zou aangaan.

Blijkt hieruit dat ik goede redenen had om niet op dat voorstel in te gaan en rechtstreeks met edpnet een contract aan te gaan.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

beste Sandroo, ik heb/had 0,0 belangen of financieel gewin als jij een contract aanging met Steven.
Hij werkt als reseller van EDp, niet ik. Door de grote volumes die hij verkoopt, kan hij korting bedingen, waarvan jij kon genieten.
Dus er is geen 'wij' -die gast nog nooit in het echt gezien- wat je insinueert :eek:

Ik ben gewoon klant van hem. Voor de rest neem ik niets af van hem.

Voor de rest blijft alles idem als jij nu contract afsloot via hem of via EDp. Geloof dat nu of niet. Goede redenen? :lol:

Als ik vraag heb, stel ik die gewoon via ticket EDp. (zoals jij)
En die wordt op zelfde manier behandeld.

Als jij je beter voelde om rechtstreeks via EDp
contract af te sluiten, moe(s)t je dat zeker doen.
En EDp zal ook tevreden zijn dat ze een reseller niet moeten betalen. :lol:

Ga dan zeker geen verzekeringscontract aan rechtstreeks via makelaar, want hij verkoopt deze ook voor een maatschappij. En de mijne doet dit voor grote bedrijven met groepspolissen, waardoor ik ook bodemprijs krijg met superservice. (zelfde principe)
Telenet/Proximus/Orange/TVV/... werkt ook met resellers..
Smart SN verkoopt Orange producten met extra korting. Niet vertrouwen? (OPGELET: Ik heb hier géén enkele band mee, voor je iets insinueert)
https://www.smartsn.be/

En ik heb hem bericht gestuurd ivm activatiekost, en hij zei van niet, maar ging het nog eens navragen.
Ik las hun voorwaarden, dus vroeg ik mij af.

Wat ik al tijdje besloten heb hier geen reclame meer voor te maken. Je wilt iemand helpen. Maar je krijgt enkel -valse- insinuaties erbovenop en je er bovendien gn knijt mee verdient. 'Wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil'.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”