Piraterij kost opa half miljoen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Phuncz schreef:Daarom ga ik liever naar Euroscoop (Limburg), in mijn ogen de betere cinema (veeeel betere stoelen) en goedkoper (5€ of 5,5€).
Goedkoper, maar het is wel de eerste keer dat ik een echo hoorde in een filmzaal :?
En ook de bassen stonden waaaay te luid. Ik daverde bijna m'n stoel uit (misschien was dat de bedoeling, ik weet het niet).
Ik weet ook niet of de projectoren in de hal onbeschermd hebben staan (wegens stof enz) ook zo'n goed idee is ...
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Het geluid vind ik er dus best goed daar. De projectoren staan bij de Kinepolis meestal ook "vrij", al zie je dat niet. Sommige zalen hebben wel een lichte last van echo maar dat is meestal alleen merkbaar als er zonder enige achtergrondgeluid een stem afgespeeld wordt. En dan nog is het niet overal in de zaal een probleem en met elke toonhoogte.

Dat is toch mijn ervaring na al 40-50 films daar gezien te hebben in zowat elke zaal daar (in Maasmechelen).
FST
Pro Member
Pro Member

hebeb ze daar dan geen stofdoekmuur als dubbele wand ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Phuncz schreef:Dat is toch mijn ervaring na al 40-50 films daar gezien te hebben in zowat elke zaal daar (in Maasmechelen).
Daar had ik het ook over ... wel veel Nederlanders daar eh :)
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster

Ga maar eens naar Lanaken ;) 14-15 jarige tieners daar constant... Bah bah, constant aan het zeveren en onnozel doen. Op zich zijn de Nederlanders niet erg. Maar ik ga dan ook nooit vrijdag- of zaterdagavond. Meestal op een dinsdag, woensdag of donderdag, in de avond. Fijn rustig :)
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Wereldprimeur : internetpiraat in gevangenis

De Hongkongse justitie heeft voor een wereldprimeur gezorgd door een man vast te zetten die illegaal films verspreidde via het internet. Chan Nai-ming, 38, werd op 24 oktober schuldig bevonden van inbraak op de auteurswet omdat hij drie hollywoodfilms zonder auteursrechtelijke toestemming online verspreidde via de BitTorrent technologie, het favoriete instrument van netpiraten.

Bron: HLN 7 okt 05
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

en hoe lang moet ie nu zitten?
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Dit gaat echt te ver, iemand in de cel steken wegens een schending van auteursrechten? Wordt een schrijver die een hoofdstuk uit een ander boek steelt ook in de cel gestoken?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster

Nee, die krijgt hoogstens boze brieven :)

Ik hoop stilletjes dat er eens wat auto's opgeblazen worden van de rechters die zo'n oordelen vellen.
punkfreak
Member
Member

2 maand geleden interessant artikel gelezen waarin filmstudios zelf toegaven dat bioscoopbezoek daalde door de crap die ze uitbrachten
artikel staat nog op latimes tegen betaling :?
LA Times

ff geedit vergeten url tags te gebruiken :oops:
Laatst gewijzigd door punkfreak 08 nov 2005, 21:37, in totaal 1 gewijzigd.
Sony Ericsson Xperia X10 cracked screen and washed in washing machine => Mobile Vikings 15
PC's, PCH's, Bluray, PS3, XBOX360, Wii, shitload android devices, 2 routers as accesspoint => HP1810G => Buffalo WHR-HP-G300N DD-WRT => Telenet Fluo 120
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster

OMG, wat een URL, staat het heel artikel erin ? :P

Misschien beter zo linken:

LA Times

Code: Selecteer alles

[url=http://www.linkje.be/blaaaaat]Titel[/url]
Over het artikel: Dat geloof ik best, echter niet 2004-2005. Wel voor 2000-2003. De echt goede films van de afgelopen twee jaar in mijn ogen:
Sin City, Saw, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Der Untergang, Crash, Collateral, Man On Fire, Layer Cake, Ocean's Twelve, Dawn Of The Dead, Donnie Darko, etc.

Ik heb niet te klagen gehad dit jaar :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”