Een lang verhaal kort. Onze website van het buurtcomité werd gehost door iemand van dat comité. Maar nu blijkt dat hij zware strafbare feiten heeft gepleegd en op de vlucht is (jep i know

Iemand enig idee waar te beginnen?
discretie in een geval van "zwaarwichtige feiten" en voorvluchtigheid?Aan Bram zelf wordt gevraagd om zich te melden bij de politie.
Discretie wordt verzekerd.
Daar dient de Technical Contact voor bij DNS.be lijkt me.svermassen schreef: Al begrijp ik sommige webdesigners niet.
De uitleg is altijd dezelfde, het is gemakkelijker te beheren.
Ik zie daar geen verschil tussen, ze staan altijd op naam van de klant bij mij.
die kan je toch niet meer opvragen?meon schreef: Daar dient de Technical Contact voor bij DNS.be lijkt me.
Er zijn er die dat juist als verkoopsargument gebruiken om anonimiteit te garanderen, met bijkomende "geruststelling" dat ze in een bepaalde locatie zitten waar het moeilijker is om ze te dwingen om zulke informatie vrij te geven.ITnetadmin schreef:Een registrar die een domeinnaam van mij op zijn naam zet "om makkelijker te beheren", zou nogal ns zijne gang gaan.
Onmiddellijk aanpassen van de eigenaar, of ik zet stappen.
"Makkelijker te beheren"
Lock in ja, om dan ambetant te doen bij eventuele verhuis.
had het al op hln gelezen inderdaad... maar daar was het gewoon de volledige naam en niet afgekort.CCatalyst schreef:Het artikel beantwoordt verder Splitter's vraag inzake de aard van de feiten. Vanaf nu is het ook B.A. ipv volledige naam.