Steam - Half Life 2
Voor zover ik het mij nog kan herinneren moest ik dus Steam installeren om de demo te kunnen spelen. Dat was nogal een zware download, dus heb geen zin om alles opnieuw te installeren om daarna alles te kunnen verwijderen ....Weetgraag schreef:Kan je de demo niet opnieuw installeren?? Anders kan je Steam verwijderen en opnieuw een account aanmaken, ik dacht dat je steam niet nodig had om de demo te spelen??
Greetz
Weetgraag

Misschien niet van toepassing maar met demo's kan je problemen krijgen,
ik sla ze altijd lokaal op en heb ze dan altijd bij de hand.
Ik heb het originele en heb me die 49 € nog niet betreurd, dus als je dit spel effectief ook gans wil spelen (wat echt de moeite is) koop de game.
Met Steam waren er een paar problemen in het begin maar dat blijt nu opgelost te zijn door een paar updates.
Greetz
Weetgraag
Ik heb het originele en heb me die 49 € nog niet betreurd, dus als je dit spel effectief ook gans wil spelen (wat echt de moeite is) koop de game.
Met Steam waren er een paar problemen in het begin maar dat blijt nu opgelost te zijn door een paar updates.
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"
Daar gaat het niet over. Er was niks mis met die demo, heb ik lekker uitgespeeld. Maar onlangs heb ik een systeemherstel uit moeten voeren. Om de een of andere duistere reden staat nu die INSTALL.log er niet meer bij waardoor ik dus niet meer kan uninstallen.Weetgraag schreef:Misschien niet van toepassing maar met demo's kan je problemen krijgen,
Greetz
Weetgraag
Ofwel kan je gebruik maken van een Uninstall progje (search Google) of je doe een nieuwe install.
Die Install.log is eigen aan je pc dus ik denk niet dat iemand je daar kan aan helpen. Norton Systemworks kan sommige files "fixen" maar of dit nu van toepassing zal zijn weet ik niet.
De keuze is aan jou.
Greetz
Weetgraag
Die Install.log is eigen aan je pc dus ik denk niet dat iemand je daar kan aan helpen. Norton Systemworks kan sommige files "fixen" maar of dit nu van toepassing zal zijn weet ik niet.
De keuze is aan jou.
Greetz
Weetgraag

"Carpe Diem"