Beste,
Ik heb al vele dingen opgezocht op internet maar ik kom er maar niet wijs uit en niks lijkt te werken.
Ik heb de extra mobile data kaart aangevraagd en gekregen. Deze geactiveerd en in mijn 4G modem geplaatst ( TP-LINK M7350). Echter krijg ik het mobiele internet met geen stokken aan de praat. Deze modem heeft jarenlang perfect gewerkt met een kaartje van Mobile Vikings. Ik heb de modem al eens gereset maar geen oplossing. Ook op telenet pagina de gegevens gezocht. APN: telenetwap.be. Athenticate PAP. Echter niks wil werken. Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor authenticatie? Want dit vind ik nergens terug... Verder zie ik op het scherm van de 4G Modem wel volle ontvangst en netwerknaam BASE.
Mvg,
Bram
Telenet One Mobiele data kaart
-
- Elite Poster
- Berichten: 1374
- Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Is het een gewone simkaart waarmee je ook kan bellen, of expliciet een datakaartje? Voor de Kingsurf/Kongsurf kaartjes moest je nl. mobile.internet.be als APN gebruiken. Voor "gewone" simkaarten gebruik je telenetwap.be
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
TP LInk heeft inderdaad wat moeite om de correcte APN instellingen op de halen.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... et-mobile/ onder surfen zijn de correcte. Als dit niet lukt, kan je best bij Telenet eens navragen als de activatie wel degelijk gelukt is.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... et-mobile/ onder surfen zijn de correcte. Als dit niet lukt, kan je best bij Telenet eens navragen als de activatie wel degelijk gelukt is.
- Garpenlov
- Premium Member
- Berichten: 703
- Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 50 keer
Ik heb deze in een dell laptop met LTE modem (snapdragon X7) steken. Werkt goed hoor.
Met dezelfde APN settings als die van jou.
Klantendienst niet hulpzaam? De telefonische is een ramp, maar de WhatsApp klantendienst zijn erg hulpzaam.
Met dezelfde APN settings als die van jou.
Klantendienst niet hulpzaam? De telefonische is een ramp, maar de WhatsApp klantendienst zijn erg hulpzaam.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)