Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Nob schreef:Waalse autostrades...

Vandaag rond Moeskroen op wat Waalse autostrades gereden. In wat voor een erbarmelijke toestand zijn die dingen zeg...
Ik was bij dat ik terug in Vlaanderen was (waar de wegen ook al niet zijn, zoals ze in onze buurlanden zijn).

Dan vraag ik mij af, gezien de vele subsidies vanuit Europa, en transfers vanuit Vlaanderen, wat als ze die subsidies/transfers niet zouden hebben? In wat een toestand zouden ze daar dan leven? Wat een arme regio is dat eigenlijk? Hoe is het ooit zo ver kunnen komen?
Wallonië heeft veel meer kilometers weg dan het vlaamse gewest en er wonen veel minder mensen. Een zotte kost om dat allemaal te onderhouden. Waarschijnlijk veel meer mini dorpjes?
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

dragonflo schreef:Wallonië heeft veel meer kilometers weg dan het vlaamse gewest en er wonen veel minder mensen. Een zotte kost om dat allemaal te onderhouden. Waarschijnlijk veel meer mini dorpjes?
Wat moeten scandinavische landen dan zeggen? En die kunnen dat wel?
Da's weer zo'n drogreden. Idem met glasvezel. Je hoort altijd maar: "België is veel ter versnipperd", maar in Zweden bvb is dat ook het geval, daar is de bevolkingsdichtheid nog een pak minder en daar hebben vele kleine dorpjes wel al glasvezel.
Dus aan wat ligt het dan? Volgens mij al zeker niet aan dat dat ze altijd als excuus gebruiken, want andere landen tonen dat het wel kan.
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

In Zweden hebben ze maar 3 bestuursniveaus. In België hebben we 4 bestuursniveaus bestaande uit: federaal, gewesten, gemeenschappen, provincies, gemeenten en in Antwerpen zelf districten. In Brussel zijn er maarliefst 19 burgemeesters en daarbovenop nog eens een gewest. Ze liggen elkaar graag dwars. Dat kost natuurlijk geld.

Voor de overheid was het uitbetalen van dividend door proximus veel belangrijker dan glasvezel. Bij Telenet kunnen ze door de rek op coax genieten van de infrastructuur die ze voor een appel en een ei hebben gekregen van de intercommunales.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Mijn kleine frustratie van de dag: dat de overheid te veel aparte websites heeft om je profiel te beheren, see https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 66#p889060
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Wat wil je, in een landje met 6 regeringen en een hoofdstad met 19 burgemeesters!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

België heeft zichzelf politiek naar de knoppen gewerkt inderdaad.
Niemand geeft graag hun zetel af, dus we komen nooit van dit grappensysteem vanaf.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Prikkelbare darm die weer een opstoot gaf :bang:
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Vandaag gaan wandelen en in een straat gekomen waar bijna geen huizen staan.

Ik heb zeker 4 vuilniszakken zien liggen in de berm (niet allen op dezelfde plaats).

Aleen al omrijden om uw afval daar te deponeren kost u meer aan bezine dan de kostprijs van een vuilniszak.
Dus de kl**tzakken die zoiets doen kunnen ze mijn part niet streng genoeg beboeten.

Er is al zo weinig 'natuur' over in België, hou het dan wat proper he zeg!
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

We zijn inderdaad een volk van vuilaards.
Wij zijn net terug van een reis in Frankrijk. En het viel me op hoe proper het daar was in de steden die ik bezocht. Vandaag zeer hard geconfronteerd met de schandalige smerigheid van Brussel. Ronduit beschamend. Degoutant.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

Garpenlov schreef:België heeft zichzelf politiek naar de knoppen gewerkt inderdaad.
Niemand geeft graag hun zetel af, dus we komen nooit van dit grappensysteem vanaf.
Er is in de geschiedenis geen enkel voorbeeld van een overheid die het eeuwig uitgehouden heeft. Zelfs het vermaarde Griekse of Romeinse staatsbestel zijn uiteindelijk in duigen gevallen. En dat zal ook het lot zijn van onze overheid, ook al klinkt dat nu even onwaarschijnlijk als dat het voor een Griek of een Romein klonk indertijd. Dat lot staat ook trouwens de huidige Amerikaanse supermacht - waar we meer afhankelijk van zijn dan we denken - te wachten.

Wanneer valt onmogelijk te zeggen, maar de huidige federale overheid (als legacy van de unitaire overheid) zit al over de gemiddelde levensduur van een overheid heen. De kans is dus groter dat ze al meer jaren afgelegd heeft dan ze er nog moet afleggen. Zeg dus nooit, nooit. Alhoewel er geen garantie is dat wat er in de plaats komt beter zal zijn (hoewel dat waarschijnlijk is want veel slechter dan nu kan niet).

Officieel heeft Ijsland in Europa de oudste continue overheid, alhoewel daar kanttekeningen moeten bij geplaatst worden gezien de relatie met Denemarken. Dan moet je al naar Vaticaanstad, ook weer een speciaal geval. Voor een ietwat "normaal" land moet je naar het VK, en die overheid bestaat in haar continuïteit ook nog maar slechts 220 jaar.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wat een kutprovider is proximus :evil: :evil: :evil:

Ik kan niets meer bestellen en mijn account gaat in een loop. Ik geef dat aan in chat maar denk niet dat ze het probleem begrijpen. Ze zeggen je kan registreren met je ander email maar dan vragen ze mobiel nummer of je klantenummer :bang: en wordt je verwezen naar je myproximus die inactief staat :roll:
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

boonpwnz schreef:Wat een kutprovider is proximus :evil: :evil: :evil:

Ik kan niets meer bestellen en mijn account gaat in een loop. Ik geef dat aan in chat maar denk niet dat ze het probleem begrijpen. Ze zeggen je kan registreren met je ander email maar dan vragen ze mobiel nummer of je klantenummer :bang: en wordt je verwezen naar je myproximus die inactief staat :roll:
gelijk vroeger
ik: " mijn internet marcheert ni"
medewerker:" ga eens opt internet naar ..."
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Of nog eerder in de belgacomwinkel: en als uw telefoon na het weekend nog niet werkt, bel dan naar dit nummer...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Kleine anekdote toen ik destijds Internet ging "kopen" bij de Belgacomwinkel.

ik: "ik kom voor een internetaansluiting"
Verkoopster: "Marc!, Internet waar ligt dat?"
Marc... vanuit een lokaal achteraan:"Magda, da is die doos vanboven op de kast!"

Verkoopster pakt een stoel en reikt naar de dozen op de kast. Ze pakt een doos en ploft die voor mijn neus op de toonbank. "Dat is dan x Frank!"
Ik:"Eugh, ik ken er niet veel van. Hoe moet ik dat aansluiten?"
Verkoopster:"Dat staat beschreven in de doos".

Ik naar huis met mijn doos en beschrijving van 1 pagina. Uiteindelijk gelukt om het te laten werken maar het is me altijd bijgebleven.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

"No keyboard detected, press F12 to continue" :banana:
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

straat naast ons wordt volledig vernieuwd, 500m van een industriepark waar glasvezel voorzien is.
Dan denk ik dat er toch ook iets van glas mee in de grond gaat.

Deze reactie krijg je dan :roll: :bang:
Dag Wim, er is geen glasvezel geplaatst. De timing en plannen van Proximus zijn hiervoor nog niet bekend. Hierop wachten om deze werken uit te voeren, was ook geen optie.
We gaan hier dus niet direct bij de lucky few zijn die in 2025 deftig internet hebben :angel:
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 28 mar 2009, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

in één klap 99 verkeersboetes ontvangen in Doccle


gelukkig dezelfde kleine boete die 99x werd opgestuurd; én gelukkig heeft dat programma maar een 2 digit-teller gebruikt voor de FOR-loop :-)
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Mensen die op 2dehands.be 30% meer vragen als nieuw (exact hetzelfde) op amazon.nl . Ik pols of prijs bespreekbaar is (ik heb een hekel aan mensen die een belachelijk laag bod doen), maar niet het geval. Dan maar nieuw gekocht op amazon. En dan achteraf (paar weken later) gestalkt worden of ik toch niet nog interesse heb als ze er 5% vanaf doen ...
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Vorige week iemand parfum op marketplace zien aanbieden aan €15.
Exact datzelfde flesje staat in de colruyt te koop aan €9. :roll:
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Dat is dan hopelijk nog nieuw en ongeopend.

In mijn geval ging het over iets wat (volgens advertentie) al een jaar oud en gebruikt
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Het nieuwe goederenrecht, ik kan me niet herinneren dat deze wet ooit voorgesteld werd... Noch verkozen.

Maar plots kan niemand meer een buur weigeren om in hun tuin te komen. Of een kraan/stelling te plaatsen..

Klinkt als vrij spel voor zigeuners :D

EDIT: Even mijn beroerte tijdens het typen corrigeren.
Laatst gewijzigd door Garpenlov op 25 aug 2021, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Quid pro quo
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 61 keer

Aangezien de buurvrouw graag topless zont gaat de bal van de kinderen net iets vaker over de haag vliegen ( niet van toepassing in mijn geval) :angel:
didi79
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 912
Lid geworden op: 25 jun 2007, 17:19
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 98 keer

Quid pro quo schreef:Aangezien de buurvrouw graag topless zont gaat de bal van de kinderen net iets vaker over de haag vliegen ( niet van toepassing in mijn geval) :angel:
Zou het zinnetje "buurman, wat doet u nu?" ook in die wet staan ?
Quid pro quo
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 61 keer

Enkel van toepassing als je nog een polaroid camera hebt :banana:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Garpenlov schreef:werdt of voor gekozen werdt.
Ik ben geen taaldeskundige en zondig mij ook wel aan DT fauten... maar deze is toch wel kandidaat voor "frustratie van de dag" :lol:
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

DarkV schreef:
Garpenlov schreef:werdt of voor gekozen werdt.
Ik ben geen taaldeskundige en zondig mij ook wel aan DT fauten.
Holy sh**, nu pas gezien wat ik getypt heb.

Begrijpelijke frustratie!
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
vverbeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 19 mei 2009, 11:31
Locatie: Z-WVL
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 62 keer

Nob schreef:Vandaag rond Moeskroen op wat Waalse autostrades gereden. In wat voor een erbarmelijke toestand zijn die dingen zeg...
Ik was bij dat ik terug in Vlaanderen was (waar de wegen ook al niet zijn, zoals ze in onze buurlanden zijn).
Die kant is idd om te huilen, het is gelukkig op een aantal plaatsen aan het beteren. Vooral de oprit E42 > E403 vind je waarschijnlijk zelfs niet meer in een derdewereldland. Deze zomer in Denemarken en IJsland gezeten. Wat een verschil in wegen, wegwijzers, consistentie, ... OK, over de IJslandse wegen valt ook wel wat te zeggen: Gravelwegen (ligt eerder aan het zeer lage aantal gebruikers en heeft ook wel iets, al zou ik er niet dagelijks over willen rijden) en hobbelige asfaltwegen (ligt eerder aan de ondergrond in dat land vermoed ik), maar geschift hoe ze er daar in slagen om in zo'n dunbevolkt land met lastige geografie en natuurfenomenen toch een deftig wegennet uit te bouwen. Faroer is ook zoiets, kilometerslange tunnels om dorpjes met 100 inwoners te ontsluiten.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Hoi,

Ik heb een sectionale garage poort besteld van harol bij een lokale verdeler.
Wat blijkt, als die poort helemaal open staat wordt de hoogte vd garagedoorgang verminderd met 15cm.
De leverancier zegt dat het normaal is, harol is voor zoiets door een particulier niet bereikbaar en daar zit je dan.
Ik weet het is niet het einde vd wereld maar esthetische niet mooi, het stond niet op de offerte maar was blijkbaar in de installatie Manuel van die poorten te vinden.. Deuh alsof je die gaat lezen als je die laat installeren..
Dus mensen, als je harol sectionale poort koopt weet dat dit je te wachten staat..
..

Tom
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

vverbeke schreef:
Nob schreef:Vandaag rond Moeskroen op wat Waalse autostrades gereden. In wat voor een erbarmelijke toestand zijn die dingen zeg...
Ik was bij dat ik terug in Vlaanderen was (waar de wegen ook al niet zijn, zoals ze in onze buurlanden zijn).
Die kant is idd om te huilen, het is gelukkig op een aantal plaatsen aan het beteren. Vooral de oprit E42 > E403 vind je waarschijnlijk zelfs niet meer in een derdewereldland. Deze zomer in Denemarken en IJsland gezeten. Wat een verschil in wegen, wegwijzers, consistentie, ... OK, over de IJslandse wegen valt ook wel wat te zeggen: Gravelwegen (ligt eerder aan het zeer lage aantal gebruikers en heeft ook wel iets, al zou ik er niet dagelijks over willen rijden) en hobbelige asfaltwegen (ligt eerder aan de ondergrond in dat land vermoed ik), maar geschift hoe ze er daar in slagen om in zo'n dunbevolkt land met lastige geografie en natuurfenomenen toch een deftig wegennet uit te bouwen. Faroer is ook zoiets, kilometerslange tunnels om dorpjes met 100 inwoners te ontsluiten.
De wegen in Ijsland zien enorm af door de weersomstandigheden. Sommige wegen moeten ze elk jaar gewoon opnieuw leggen wegens weggespoeld. Reken dan nog dat je maar weinig goeie maanden hebt en de kost om een weg te leggen en het gebruik en je snapt waarom er eigenlijk enkel maar 1 deftige ringweg is rond het eiland. Deze weg is ook de route van de glasvezel die ze daar al lang hebben. Handig wel als je 8 maanden vast zit in meters sneeuw :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Laptop aan het herstellen (SSD defect). SSD zit onder de afdekplaat waarin ook de koelvinnen zitten e.d. + koelblokjes bovenop CPU en GPU. Bij het verwijderen van de oude koelpasta brokkelt dat af en valt dat toch wel tussen enkele transistoren.

Weet nu niet of het daaraan ligt of niet ... maar na alles mooi terug aan te brengen en toe te vijzen doet de laptop 'niets' meer ... doeme : :evil:
niet het einde van de wereld, want had die laptop al afgeschreven en vervangen, maar had wel leuk geweest als die terug levend kon gebracht worden :(
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
tom35
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 20 apr 2009, 19:40
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Voor diegene die de privacy wet willen omzeilen een bord aan de ingang vd tuin hangen dat dat privé terein is en dan zou deze maatregel niet gelden..

Tom
Laatst gewijzigd door tom35 op 26 aug 2021, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

tom35 schreef:Sorry maar die simulatie is waardeloos
exactly
Daarnaast wat met mensen met hybride en elektrische wagens waarvan diezelfde regering verwacht dat wij die op de oprit opladen.
Je kan uw laadpaal laten "temporiseren" met een meetmodule in uw kast.
Je kan die instellen dat ie niet meer dan 3kW trekt.
Een visie is ver zoek
Dat is niet waar. De visie van de Vlaamse regering is om duurzame oplossingen zo veel mogelijk te kl*ten: EV, WP, ...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Sasuke schreef:Laptop aan het herstellen (SSD defect). SSD zit onder de afdekplaat waarin ook de koelvinnen zitten e.d. + koelblokjes bovenop CPU en GPU. Bij het verwijderen van de oude koelpasta brokkelt dat af en valt dat toch wel tussen enkele transistoren.

Weet nu niet of het daaraan ligt of niet ... maar na alles mooi terug aan te brengen en toe te vijzen doet de laptop 'niets' meer ... doeme : :evil:
niet het einde van de wereld, want had die laptop al afgeschreven en vervangen, maar had wel leuk geweest als die terug levend kon gebracht worden :(
Sommige koelpastas zijn inderdaad geleidend -- je kan eens proberen met isopropyl alcohol te verstuiven op de transistoren, en dan lang genoeg te wachten om het te laten verdampen.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Aanvraag ingediend bij elektricien midden juli op zeker voor 15/8 een nieuwe toevoerkabel en laadpaal te plaatsen in onze achterbouw. Dat ging zeker lukken …

Na enkele keren terugbellen (wij maken de planning maar een week op voorhand meneer) gingen ze vandaag eindelijk komen (27/8 …). Ze vroegen nog of het zeker kon dat de technieker al om 7u kon beginnen …

Vandaag 7:30 een mailtje:

Beste,

Onze technieker xxxx heeft zich ziek gemeld (gisteren vaccinatie) en zal vandaag niet kunnen komen. We moeten de afspraak dus verzetten naar volgende week, we laten later op de dag nog weten wanneer.

Mvg,
Xxxxx


Ngaaaaaaaah, voor niks om 6u opgestaan op mijne laatste verlofdag :-(
Ook geen movie night vanavond op groot scherm, aangezien we nog altijd geen elektriciteit meer hebben in de achterbouw/man cave dus :-(

Op zich is het allemaal niet zo erg, maar 1,5 maand wachten op een afspraak die dan op het laatste nippertje niet doorgaat is redelijk …. Frustrerend … chance dat ik nog blijf thuis werken zodat ik redelijk flexibel kan zijn qua afspraken.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

't is dan ook godgeklaagd dat die zelfstandigen ook nog durven liegen 'gaat zeker lukken'...
... op het laatste moment afzeggen, terwijl ze al ruim te laat zijn... ik vraag me dan af of alle ingeplande werken allemaal evenveel 'te laat' zijn.

Hier heeft er ooit ene zich versproken: ik moet eerst naar daar want die heeft nog veel openstaande facturen... vanaf toen betaal ik niet meer, neh!

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Sasuke schreef: Ook geen movie night vanavond op groot scherm, aangezien we nog altijd geen elektriciteit meer hebben in de achterbouw/man cave dus :-(
Voor deze avond eventueel een verlengkabel leggen ? (haspel van 10 of 20 meter ofzo)

De rest is natuurlijk niet aangenaam.
Greetz cyberbug

Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Joe de Mannen schreef:'t is dan ook godgeklaagd dat die zelfstandigen ook nog durven liegen 'gaat zeker lukken'...
... op het laatste moment afzeggen, terwijl ze al ruim te laat zijn... ik vraag me dan af of alle ingeplande werken allemaal evenveel 'te laat' zijn.
Ik kan niet meer tellen hoe dikwijls ik "ziek" geweest ben, plots geopereerd ben en zelfs mijn arm gebroken heb als we ergens weer eens met veel vertraging gingen werken. Wel lastig als men dan vraagt of het al beter gaat als je niet weet wat er juist mis was. :roll:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

cyberbug schreef: Voor deze avond eventueel een verlengkabel leggen ? (haspel van 10 of 20 meter ofzo)
De rest is natuurlijk niet aangenaam.
De verlengkabel (al in gebruik sinds begin augustus) ligt er reeds voor de belangrijke zaken. Mijn thuiskantoor zit ook in de achterbouw. En alles is/was mooi weggewerkt qua bekabeling, als ik dat nu met een verlengkabel moet gaan aansluiten ben ik uren bezig :(
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Sasuke schreef:als ik dat nu met een verlengkabel moet gaan aansluiten ben ik uren bezig :(
Zet aan je verlengkabel een dubbele "prise" (op zich levensgevaarlijk :nono: )... en steek die gewoon ergens in je stopcontact van je achterbouw.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Joe de Mannen schreef:
Hier heeft er ooit ene zich versproken: ik moet eerst naar daar want die heeft nog veel openstaande facturen... vanaf toen betaal ik niet meer, neh!

J.
En dan kom je een aannemer tegen zoals wij.
‘Laat diene maar eerst betalen, we gaan naar eerst naar de correcte klanten’.
darkv schreef: Zet aan je verlengkabel een dubbele "prise" (op zich levensgevaarlijk :nono: )... en steek die gewoon ergens in je stopcontact van je achterbouw.
In een ver verleden hebben we met ‘t school eens een voorstelling verzorgd in De Kriekelaar in Schaarbeek.
Daar was dat hun systeem van stroomvoorziening.
Kabels met 2 mannekes en een verdeeldoos zonder kabel als tussenstuk of eindstuk. :-o
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”