![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
PS: hij mag ook een knop invoeren dat we voetbalnieuws kunnen doorspoelen... da's misschien nog eens iets...
PPS: dan kan er nog een goede ziel achter de schermen voor zorgen dat reclame gelijk gesteld wordt aan voetbal, ... en dan zijn we er sè...
Krijgen zij meer per werknemer voor opleidingen dan andere bedrijven?phildww schreef:Officieel krijgt DPG bijna 1mio euro van Vlaanderen voor ‘opleiding werknemers’. Dit kan elk bedrijf aanvragen, er moeten dan ook bewezen opleidingen tegenover staan. Je kan je afvragen of dit nodig is voor een bedrijf dat veel winst maakt.boulder schreef:DPG krijgt die subsidies niet voor hun TV gedeelte, dus ik denk niet dat daar de link zit.
Vergeet niet dat Vlaanderen dank zij de financieringswet veel federaal geld krijgt, maar (nog) niet een eigen fiscaal beleid kan voeren. Ze kan dat geld bv niet gebruiken voor belastingverlaging. Dus hebben ze veel subsidies uit te delen. Heel veel.
No shit, Sherlock!boulder schreef:Je weet toch dat De Morgen en Humo ook onder de DPG groep vallen
Prima site, maar dus ook eigendom van de datagraaiers van DPG.Tweakers
Ik ook: aan datagraaiers geef ik niets of zo weinig mogelijk.Ik ben wel verstandiger dan dat
Dan is het wel heel dwaas om op basis daarvan heel die groep in de ban te doen.heist_175 schreef:No shit, Sherlock!boulder schreef:Je weet toch dat De Morgen en Humo ook onder de DPG groep vallen
Liever de datagraaiers van de VRT, dus.heist_175 schreef:Prima site, maar dus ook eigendom van de datagraaiers van DPG.Tweakers
Welke data geef ik als ik naar VTM zap?heist_175 schreef:Ik ook: aan datagraaiers geef ik niets of zo weinig mogelijk.Ik ben wel verstandiger dan dat
Dus geen DPG en geen Facebook.
Wel Google, omdat hun zoekengine beter is dan DuckDuckGo.
Als je het maar zelf gelooft, is al aangetoond dat het niet waar is.heist_175 schreef:Voor de gepersonaliseerde reclame die er niet is .boulder schreef:Liever de datagraaiers van de VRT, dus.
Dus jij denkt in al je naïviteit dat ze die data allemaal opslaan omdat ze graag harddisken gevuld krijgen?heist_175 schreef:Het zal wel aan mijn advertentie-blindheid liggen, maar ik heb nog geen ads gezien op VRT Nu.
Behalve de reclame die ze in de video inbakken.
feitelijk omgekochtJamesEarlGray schreef: Het is beter om te concentreren op de échte klootzakken van deze wereld: Sven "Fukking" Gatz. Nogmaals, een klootzak eerste klas.
DuckDuckGo is ok voor Engelstalige alsook tech-gerelateerde dingen maar voor de rest zuigt dat wel vind ik. Zelf gebruik ik al enkele jaren Startpage.com. Die gebruikt eigenlijk dezelfde databank als Google en wordt dus gevoed door Google-crawlers die veruit superieur zijn. Doen elke website geloof ik 1x per dag. Startpage.com beweren je privacy te beschermen. Geloof ik geen snars van maar aangezien Startpage.com geen onderdeel van Google is worden de zoekopdrachten met je "meta" (lees persoons) data niet doorgespeeld naar Google. Het enige irritante aan Startpage.com is dat de 3 eerste zoekresultaten altijd reclame zijn maar daar biedt Greasemonkey soelaas.heist_175 schreef:...
Ik ook: aan datagraaiers geef ik niets of zo weinig mogelijk.
Amen.JamesEarlGray schreef:...
Het is beter om te concentreren op de échte klootzakken van deze wereld: Sven "Fukking" Gatz. Nogmaals, een klootzak eerste klas.
Idd, echt lastig.gumibear schreef:DuckDuckGo is ok voor Engelstalige alsook tech-gerelateerde dingen maar voor de rest zuigt dat wel vind ik.heist_175 schreef:...
Ik ook: aan datagraaiers geef ik niets of zo weinig mogelijk.
Bedankt voor de tip, zal ik eens uitproberen.Zelf gebruik ik al enkele jaren Startpage.com.
Dat is evident.Als je zegt dat je zo weinig mogelijk geeft aan datagraaiers dan staat Google Analytics in je browser hier op Userbase.be geblokkeerd veronderstel ik?
Vivaldi, had er al eens eerder van gehoord. Net even gaan piepen en blijkt een freeware Chromium-fork te zijn. Zelf gebruik ik LibreWolf wat een open source fork is van Firefox. De laatste keren dat ik keek lag de update cycle nagenoeg gelijk met Firefox dus dan zit je redelijk safe qua zero days. LibreWolf vind ik goed omdat het Firefox is zonder al die spyware-zever van de laatste jaren en heel veel Google-brol is er standaard uitgekeild. Moest wel hier en daar nog wat aanpassingen doen in de about:config maar zou nu toch volledig "ontluisd" moeten zijn.heist_175 schreef:...
IK gebruik nu Vivaldi. Bijna even goed.
Code: Selecteer alles
// @include https://www.startpage.com/*
setTimeout(function() {document.getElementById("master-1").style.display = "none";}, 500);
3playDizzy schreef:Je kan niet zoveel besparen door TV eruit te gooien.
Met dat verschil dat uw internetoplossingen (buiten Edpnet) serieus gecrippeld zijn (beperkt in volume), terwijl juist cord cutters meer volume nodig hebben omdat alles over internet gaat.heist_175 schreef:EDPnet: €35
Scarlet Loco: €32
Proximus Internet Start: €27,50
Telenet: €30
Toch een groot prijsverschil
zolang je bij die doorverkopers geen problemen hebt lijkt dat ok te zijnheist_175 schreef: En waarom zou je Proximus of Telenet pakken, als je bij EDPnet voor €35 al gesteld bent...
EDPnet VDSL XL: 35heist_175 schreef: EDPnet: €35
Scarlet Loco: €32
Proximus Internet Start: €27,50
Telenet: €30
Als lid van Userbase ben ik verplicht dit eerst te zetten: gratis bestaat niet.Muziekbos schreef: VRTnu: Gratis
VTMgo: Gratis
OVH = VOIP = Voice Over Inernet Protocol = Vaste telefonieDizzy schreef: Wat is OVH?
Mijn ex wilde proximus in huis: geanuleerd wegens 2 afspraken voor installatie zelfs geen kat te zien.1207 schreef:heb je miserie en plots techniekers van telenet/proximus nodig hebt begint de miserie.
misschien is het ondertussen al veranderd maar dat mogen andere uittesten
Alles hangt van uw profiel af natuurlijk, voor sommigen is 5Gb te weinig, voor anderen (incl mezelf) is 1Gb mobiele data al waanzinnig veel.Muziekbos schreef: EDPnet VDSL XL: 35
EDPnet Mobile: 11
OVH: 1,20
Spotify: 9.99
VRTnu: Gratis
VTMgo: Gratis
Samen: 57,19
Het is gemakkelijk om op de politiek te schieten, maar het zijn toch de burgers/consumenten die zich laten inpakken.Kortom telecom is veel te duur in dit land. Maar ja, de politieke kaste in de raden van beheer moeten hun steekpenningen krijgen
En corruptie/oplichting/bedrog/doofpot bestaat niet in België.heist_175 schreef:Het is gemakkelijk om op de politiek te schieten, maar het zijn toch de burgers/consumenten die zich laten inpakken.
Ideaal! EDPnet VDSL XL 100/40 in het beste geval. Hoeveel haal jij op je adres? Is 40Mbps upload voor €35 niet de beste deal tussen het ganse aanbod?Dizzy schreef:Inderdaad, overschakelen op een mindere verbinding is geen verbetering. Ik gebruik mijn verbinding om veel beeldmateriaal door te sturen, ook upload dus.
Natuurlijk wel.raf1 schreef:En corruptie/oplichting/bedrog/doofpot bestaat niet in België.heist_175 schreef:Het is gemakkelijk om op de politiek te schieten, maar het zijn toch de burgers/consumenten die zich laten inpakken.
Hoe kom je hieraan? De kost alleen al van een VOIP nummer bij WeePee komt op 1.5e/m zonder btw? Of ben ik mis?heist_175 schreef: Ik heb VOIP bij VOIPTiger & DiscountVOIP UK (uitgaand) & WeePee (inkomend). Ik kom op veel minder dan €1,20 per maand.
Jij bent niet mis. Ik ben misdevilkin schreef:Hoe kom je hieraan? De kost alleen al van een VOIP nummer bij WeePee komt op 1.5e/m zonder btw? Of ben ik mis?heist_175 schreef: Ik heb VOIP bij VOIPTiger & DiscountVOIP UK (uitgaand) & WeePee (inkomend). Ik kom op veel minder dan €1,20 per maand.