https://www.amazon.nl/dp/B0823HXGSP
Groot voordeel is dat deze zeer lang meegaan, en het kuisen gaat nog vlotjes. Heb laatste exemplaar op amazon kunnen kopen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wat is het effect van zo'n betere luchtfilter juist? Ik lees in de (enige) gebruikersrecensie op Amazon dat het voor merkbaar meer koppel en vermogen zorgt, dat lijkt mij wel straf met enkel een luchtfilter van nog geen €50.ub4b schreef:Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook
Ik heb objectieve tools om dit uit te meten, zo kan ik de ECU met een Cobb access port v3 uitlezen en live honderden ecu parameters tonen.JamesEarlGray schreef:Wat is het effect van zo'n betere luchtfilter juist? Ik lees in de (enige) gebruikersrecensie op Amazon dat het voor merkbaar meer koppel en vermogen zorgt, dat lijkt mij wel straf met enkel een luchtfilter van nog geen €50.ub4b schreef:Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook
Voila zie, 't is officieel: de wereld vergaat op 24 september 2182....Pengu schreef:Vandaag om 19u brengt Nasa nieuws over een patat in de ruimte, het is eens iets anders dan al die crisissen.![]()
https://www.hln.be/wetenschap/nasa-maak ... ~acd0f6a2/
Zou dit nu fake-news zijn?Vervolgens belde zijn vader de snelwegpolitie van Bielefeld, aangezien het hele gezin in een file stond door een auto die in brand was gevlogen.
Hier min of meer hetzelfde, maar dan van BMC. Bij mij wel nodig i.v.m. andere aanpassingen. Met een turbo benzine wel een mooi geluidje. Ik vervang die wel elke 30000km. Vertrouw dat kuisen niet. Een luchtfilter is op lange termijn heel belangrijk voor de motor. Stof en zand zorgen voor heel veel slijtage.ub4b schreef:Deftige luchtfilter ipv Ford stock filter voor nieuwe Transit Connect L2 Sport, was op Volvo een enorm verschil ook:
https://www.amazon.nl/dp/B0823HXGSP
Groot voordeel is dat deze zeer lang meegaan, en het kuisen gaat nog vlotjes. Heb laatste exemplaar op amazon kunnen kopen
Niet te vroeg juichen. Paar weken geleden ook gedaan. Een week later een kaartje in de bus dat het dier ‘s anderdaags overleden wasMichelJ schreef:Net een gewonde vogel binnengebracht bij het vogelopvangcentrum, tripje van 4km door de staat gesponsord
Ik kom er dagelijks al genoeg van die tegen dus ik ga ze zeker niet beginnen kwekeniceke schreef:Gij hebt geen kiekes
AI kan veel, maar helaas nog niet alles:Joe de Mannen schreef:maar eigenlijk niet echt iets kan wat een mens niet kan.
J.
Best wel prijzig in den aveve (12.95 voor 20 kilo) maar je kan het veel goedkoper vinden:Hennepvezel: Hennepvezel is een 100% natuurlijke en milieuvriendelijke bodembedekking. Het hoge absorptievermogen, neemt vieze geurtjes snel en efficient op. Hennepvezelstrooisel is zeer geschikt voor mensen en dieren met een stofallergie en is zeer zuinig in het gebruik.
Interessant. Hoe verhoudt zich dit tov bvb houtzaagsel (waar ik slechte ervaring mee heb). Of gedraagt het zich écht heel anders (meer zoals hooi/stro)?ub4b schreef:Bye bye stro, welcome hennep
Vandaag eindelijk een beter alternatief gevonden voor stro, voor in het kippenhok:
Best wel prijzig in den aveve (12.95 voor 20 kilo) maar je kan het veel goedkoper vinden:
https://www.plein.be/hennepvezelstroois ... g-48-liter
Een pak stro bij den boer kost een paar euro, maar die dingen transporteren niet prettig omdat het lekt. Op dit punt is hennep / hemp een veel meer praktisch product dus.
Een collega heeft een plastiek regenput gestoken bij een grondige renovatie. Bij een rijwoning zonder voortuin is de keuze snel gemaakt...pfuhu schreef:Vandaag regenwaterput eens gepeild. Eerste 'zomer' die we doorgeraken zonder dat ik de put al heb moeten bijvullen. Blijkt er zelfs nog altijd ongeveer 7m³ in te staan, dus zelfs als we een nazomer krijgen, ga ik allicht niet moeten bijvullen ...
die 48liter weegt ongeveer 3kg a 4kg.ub4b schreef:Bye bye stro, welcome hennep
Vandaag eindelijk een beter alternatief gevonden voor stro, voor in het kippenhok:
Best wel prijzig in den aveve (12.95 voor 20 kilo) maar je kan het veel goedkoper vinden:Hennepvezel: Hennepvezel is een 100% natuurlijke en milieuvriendelijke bodembedekking. Het hoge absorptievermogen, neemt vieze geurtjes snel en efficient op. Hennepvezelstrooisel is zeer geschikt voor mensen en dieren met een stofallergie en is zeer zuinig in het gebruik.
https://www.plein.be/hennepvezelstroois ... g-48-liter
Een pak stro bij den boer kost een paar euro, maar die dingen transporteren niet prettig omdat het lekt. Op dit punt is hennep / hemp een veel meer praktisch product dus.
AAWireless schreef:Production update
Just a short update. The factory released 5000 units last week, which are now on their way to the warehouses, where they will get packed and shipped out to you. This means if your item was in the locked status last week, you can expect a tracking number late this week or early next week.
On top of the 5000 units shipped out last week, the factory is releasing another 5000 units this week, before they go on holiday in the first week of October. This means many of you saw your units being locked today as we are now preparing for shipment on those units as well. These users can expect to have their tracking number available late next week.
The remaining 6000 units are going to be shipped after the factory resumes work, but we don't have the schedule for that just yet. We will update you as soon as we have this information.
The above units are all related to perks which had an estimated delivery in June and July, currently we do not have an update on perks expected for October, but delays are very likely for those perks as well.