Youfone komt in België
Vandaag na 3 dagen wachten manueel overgezet. Enkel 3g met snelheid van 0,25mbs tot beschikking.Sorry maar daar geef ik geen geld aan.
Nog een tijdje aanzien maar anders buiten. Volgens support gaat dit in de loop van de uren omhoog. Raar antwoord.
Nog een tijdje aanzien maar anders buiten. Volgens support gaat dit in de loop van de uren omhoog. Raar antwoord.
-
- Pro Member
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 dec 2005, 12:44
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
- Contacteer:
kan er van meespreken, zijn rare Pipo's op die support, konden mij na 14 dagen zelf niet overzetten omdat m'n simkaart niet klopte volgens hen, ik ga naar MV, en op een uur was ik al klant daar met hetzelfde simkaart nr.Pluxy schreef:Vandaag na 3 dagen wachten manueel overgezet. Enkel 3g met snelheid van 0,25mbs tot beschikking.Sorry maar daar geef ik geen geld aan.
Nog een tijdje aanzien maar anders buiten. Volgens support gaat dit in de loop van de uren omhoog. Raar antwoord.
onbegrijpelijk vind ik.
greets
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
master-magic
Dreambox 920 UHD (DVB-S/C) HD PVR met een T90 & VU+ Zero 4K (DVB-C/T2) . (Tv Vlaanderen Basic+).
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
Dag forumleden,
Ik ben sinds enkele dagen op het Youfone (=Proximus) netwerk aangesloten. Na bestelling (met nummeroverdracht) zat de simkaart na 3 dagen in mijn brievenbus. Na verdere activatie en wachten op het wegvallen van de oude provider (Scarlet) de nieuwe simkaart in mijn foon en ... geen verbinding. Ik heb dan de helpdesk gebeld waar een vriendelijke mijnheer zegde dat er een probleem was met de nummeroverdracht (dat schijnt een meer voorkomend euvel te zijn bij Youfone). Hij vroeg een foto te nemen van mijn Scarlet simkaart en door te sturen. Wat later kreeg ik van de helpdesk een mailtje dat in de late namiddag alles in orde zou komen. En... dat was ook zo, rond 16h was ik aangesloten en had ik verbinding. So far, so good. Afwachten of de goede eerste indruk kan aangehouden worden. O ja, ik ben van Scarlet Red à 8 euro/m overgegaan naar 5GB à 10 euro/m. Mij lijkt dat een goede zaak. Ik heb vastgesteld dat ik VoLTE heb, van VoWiFi heb ik nog niets gezien.
mvg
Ik ben sinds enkele dagen op het Youfone (=Proximus) netwerk aangesloten. Na bestelling (met nummeroverdracht) zat de simkaart na 3 dagen in mijn brievenbus. Na verdere activatie en wachten op het wegvallen van de oude provider (Scarlet) de nieuwe simkaart in mijn foon en ... geen verbinding. Ik heb dan de helpdesk gebeld waar een vriendelijke mijnheer zegde dat er een probleem was met de nummeroverdracht (dat schijnt een meer voorkomend euvel te zijn bij Youfone). Hij vroeg een foto te nemen van mijn Scarlet simkaart en door te sturen. Wat later kreeg ik van de helpdesk een mailtje dat in de late namiddag alles in orde zou komen. En... dat was ook zo, rond 16h was ik aangesloten en had ik verbinding. So far, so good. Afwachten of de goede eerste indruk kan aangehouden worden. O ja, ik ben van Scarlet Red à 8 euro/m overgegaan naar 5GB à 10 euro/m. Mij lijkt dat een goede zaak. Ik heb vastgesteld dat ik VoLTE heb, van VoWiFi heb ik nog niets gezien.
mvg
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
@satsurfer
Goedemorgen, ik heb een Huawei P30 en dit toestel is geschikt voor VoWiFi (https://huaweiadvices.com/huawei-wifi-c ... e-devices/) op voorwaarde dat de provider dat aanbiedt. Youfone beweert dat maar ik heb het nog niet gevonden. Wordt vervolgd...hopelijk.
mvg
Alver2
Goedemorgen, ik heb een Huawei P30 en dit toestel is geschikt voor VoWiFi (https://huaweiadvices.com/huawei-wifi-c ... e-devices/) op voorwaarde dat de provider dat aanbiedt. Youfone beweert dat maar ik heb het nog niet gevonden. Wordt vervolgd...hopelijk.
mvg
Alver2
Laatst gewijzigd door Alver2 22 jul 2021, 22:40, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 11 jan 2013, 00:21
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Alver2 schreef:@satsurfer
Goedemorgen, ik heb een Huawei P30 en dit toestel is geschikt voor VoWiFi (https://huaweiadvices.com/huawei-wifi-c ... e-devices/) op voorwaarde dat de provider dat aanbiedt. Youfone beweert dat maar ik heb het nog niet gevonden. Wordt vervolgt...hopelijk.
mvg
Alver2
- Instellingen
- Draadloos en netwerken
- Mobiel netwerk
- Oproepen via Wi-Fi
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
@Area57
Bedankt voor uw reactie. Ik heb geprobeerd uw aanwijzingen te volgen. Ik vind echter andere stappen:
Instellingen en dan een lang keuzemenu met o.a. Wifi, Mobiel netwerk, meer verbindingen. Geen van deze toegangen gaat echter naar wifi bellen.
Alver2
Bedankt voor uw reactie. Ik heb geprobeerd uw aanwijzingen te volgen. Ik vind echter andere stappen:
Instellingen en dan een lang keuzemenu met o.a. Wifi, Mobiel netwerk, meer verbindingen. Geen van deze toegangen gaat echter naar wifi bellen.
Alver2
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
@satsurfer
Goedeavond,
Zoals u aangaf werkt bellen via wifi niet bij Proximus, een beetje teleurstellend omdat het wel werkte op mijn toestel via Orange (voorheen was ik een tijdje bij edpnet dat het Orange netwerk gebruikt zoals bekend). Ik ga wel Youfone even tegen de schenen schoppen omdat ze op hun website aangeven dat het wel zou werken, maar vermits Youfone afhangt van de goodwill van Proximus zullen ze niet veel kunnen doen vrees ik. De enige troost die ik heb is de uitstekende netwerkdekking van Proximus daar waar ik woon. Tijdens mijn edpnet periode was dat wel anders, dan was voWiFi onmisbaar om überhaupt te kunnen bellen. Wordt vervolgd...
Alver2
Goedeavond,
Zoals u aangaf werkt bellen via wifi niet bij Proximus, een beetje teleurstellend omdat het wel werkte op mijn toestel via Orange (voorheen was ik een tijdje bij edpnet dat het Orange netwerk gebruikt zoals bekend). Ik ga wel Youfone even tegen de schenen schoppen omdat ze op hun website aangeven dat het wel zou werken, maar vermits Youfone afhangt van de goodwill van Proximus zullen ze niet veel kunnen doen vrees ik. De enige troost die ik heb is de uitstekende netwerkdekking van Proximus daar waar ik woon. Tijdens mijn edpnet periode was dat wel anders, dan was voWiFi onmisbaar om überhaupt te kunnen bellen. Wordt vervolgd...
Alver2
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Kunt U aub STOPPEN herhaaldelijk foutieve informatie te verstrekken. Edpnet heeft helemaal géén VoWIFI of VoLTE!!!Alver2 schreef: Tijdens mijn edpnet periode was dat wel anders, dan was voWiFi onmisbaar om überhaupt te kunnen bellen.
Ik wist dit, maar nog eens nagevraagd een maand of 2 terug bij EDp. Ik zie dit dit jaar ook niet gebeuren.
Omdat je dat voorheen nl. ook al verkondigde
Alver2 schreef:@satsurfer
Van thuisuit bellen gaat feilloos via wifi.
Enkel de grote operatoren hebben dit, nog geen enkele MVNO, behalve Scarlet & Youfone blijkbaar.Alver2 schreef: 1) de ontvangst bij mij thuis (Noorderkempen) is minder goed dan met Scarlet, dit wordt echter ruimschoots gecompenseerd door het feit dat edpnet wifi telefoneren aanbiedt waardoor de mindere ontvangst geen rol meer speelt
Ik vraag me trouwens af, als jij VoWIFI bij Edpnet had (die géén VoWIFI heeft), en bij Youfone die wél VoWIFI ondersteunt, heb je géén VOWIFI wie hier met kennis van zaken spreekt. Ik heb gn. Youfone, maar met uw beweringen, denk ik dat de VoWIFI wel werkt.(bij Youfone)
alloja schreef:Volgens iemand van EDPnet op ADSL-BC is er momenteel geen VoLTE en VoWiFi, ook al zijn ze er op dit moment mee bezig.
- Data technicus
- Pro Member
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
Bij proximus ondersteunen ze alleen bepaalde Apple en samsung toestellen voor VoWifi. Mss dat daar het probleem ligt.Alver2 schreef: Ik ga wel Youfone even tegen de schenen schoppen omdat ze op hun website aangeven dat het wel zou werken, maar vermits Youfone afhangt van de goodwill van Proximus zullen ze niet veel kunnen doen vrees ik.
Alver2
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik stelde recent volgende vraag aan de helpdesk van Youfone
"Geachte contactpersoon,
Ik haal volgende tekst uit de FAQ van Youfone: “Voor alle klanten is het mogelijk om te bellen via 4G (VoLTE) of via WiFi (VoWiFi). Deze functie staat automatisch aan op het netwerk. Om hier gebruik van te kunnen maken moet je toestel geschikt zijn. “
Ik vind hierover conflicterende gegevens; volgens Proximus geldt VoWiFi enkel voor toestellen van Apple en Samsung (ik heb een Huawei P30). Anderzijds vind ik bij Orange dat Huawei P30 geschikt is voor voWiFi.
Welke is nu de werkelijke situatie??
Bedankt voor een mogelijk antwoord"
Ik ontving volgend antwoord:
"Beste,
Dit is inderdaad afhankelijk van uw toestel. Om er gebruik van te kunnen maken moet uw toestel wel uitgerust zijn met de nodige software. Normaal zou dit in de gebruikshandleiding van uw toestel moeten terug te vinden zijn.
Met vriendelijke groet"
Met dit soort antwoord ben ik natuurlijk niet veel wijzer geworden.
Alver2
"Geachte contactpersoon,
Ik haal volgende tekst uit de FAQ van Youfone: “Voor alle klanten is het mogelijk om te bellen via 4G (VoLTE) of via WiFi (VoWiFi). Deze functie staat automatisch aan op het netwerk. Om hier gebruik van te kunnen maken moet je toestel geschikt zijn. “
Ik vind hierover conflicterende gegevens; volgens Proximus geldt VoWiFi enkel voor toestellen van Apple en Samsung (ik heb een Huawei P30). Anderzijds vind ik bij Orange dat Huawei P30 geschikt is voor voWiFi.
Welke is nu de werkelijke situatie??
Bedankt voor een mogelijk antwoord"
Ik ontving volgend antwoord:
"Beste,
Dit is inderdaad afhankelijk van uw toestel. Om er gebruik van te kunnen maken moet uw toestel wel uitgerust zijn met de nodige software. Normaal zou dit in de gebruikshandleiding van uw toestel moeten terug te vinden zijn.
Met vriendelijke groet"
Met dit soort antwoord ben ik natuurlijk niet veel wijzer geworden.
Alver2
- Data technicus
- Pro Member
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
- Locatie: Spalbeek (Hasselt)
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 43 keer
Je kunt mss eens naar proximus sturen en daar de vraag stellen of Vowifi voor de mobile partners andere toestellen toelaten dan enkel Apple en samsung.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Alsof ze voor een MVNO méér gaan toelaten dan eigen klanten?! Komaan, get real.
Daarbij Alver2 is klant bij Youfone, NIET bij Proximus. Dan geven ze U geen informatie.
Ge gaat toch ook niet bellen nr Proximus als uw vdsl aansluiting bij Edpnet niet lukt?
En vroeger had ik LG v30, die ook Vowifi had, maar als provider toestel niet ondersteunt/wilt ondersteunen....kan je 0,0 doen.
Da's alsof je als edpnet klant met TN TV, vraagt te kunnen programmeren op afstand of yeloplay te krijgen via Telenet. NOT.
Mss. moet Alver2 terug nr. Edpnet Mobile. Want hij beweert bij hoog en laag dat ze VoLTE/VoWIFI hebben.
Daarbij Alver2 is klant bij Youfone, NIET bij Proximus. Dan geven ze U geen informatie.
Ge gaat toch ook niet bellen nr Proximus als uw vdsl aansluiting bij Edpnet niet lukt?
En vroeger had ik LG v30, die ook Vowifi had, maar als provider toestel niet ondersteunt/wilt ondersteunen....kan je 0,0 doen.
Da's alsof je als edpnet klant met TN TV, vraagt te kunnen programmeren op afstand of yeloplay te krijgen via Telenet. NOT.
Mss. moet Alver2 terug nr. Edpnet Mobile. Want hij beweert bij hoog en laag dat ze VoLTE/VoWIFI hebben.
-
- Starter Plus
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 25 aug 2018, 11:32
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 2 keer
@satsurfer
Toen ik bij edpnet klant werd was een van de eerste dingen die gebeurde het installeren van een stuk software van Orange op mijn foon. Het gebeurde zonder info te geven of mijn toelating te vragen (typische grootbedrijf attitude). De software staat nog steeds op mijn foon. Ik kan hem niet verwijderen. Dit is de referentie: "Aangepaste versie Orange_Software EU 11.0.0.3". Aangepast met welk doel? Betere netwerkdekking? die bleef belabberd, één à 2 streepjes, heel soms 3. Een korte zoektocht op het internet leerde me niets, een zoektocht op de website van Orange al evenmin.
Toch kon ik in huis even goed telefoneren als met Scarlet of nu Youfone maar die hebben volle 5 streepjes. Er moest duidelijk "iets" verbeterd worden. Mocht u weten waarom dat nodig was dan verneem ik dat graag.
mvg
Alver2
Toen ik bij edpnet klant werd was een van de eerste dingen die gebeurde het installeren van een stuk software van Orange op mijn foon. Het gebeurde zonder info te geven of mijn toelating te vragen (typische grootbedrijf attitude). De software staat nog steeds op mijn foon. Ik kan hem niet verwijderen. Dit is de referentie: "Aangepaste versie Orange_Software EU 11.0.0.3". Aangepast met welk doel? Betere netwerkdekking? die bleef belabberd, één à 2 streepjes, heel soms 3. Een korte zoektocht op het internet leerde me niets, een zoektocht op de website van Orange al evenmin.
Toch kon ik in huis even goed telefoneren als met Scarlet of nu Youfone maar die hebben volle 5 streepjes. Er moest duidelijk "iets" verbeterd worden. Mocht u weten waarom dat nodig was dan verneem ik dat graag.
mvg
Alver2
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ik heb intussen de stap naar youfone gezet met de simkaart van mijn wederhelft, komende van Mobilevikings. Portatie verliep vlekkeloos (sim kaart 2 dagen na aanvraag in de bus, portatie dagje later zonder problemen verlopen). Enige wat niet werkt is VoWiFI momenteel (iphone SE2020).
De optie om vowifi te activeren is aanwezig en kan ik perfect aanzetten, alleen ben ik zonder mobiel netwerk niet bereikbaar en kan ik ook niet bellen (er gebeurd dus geen registratie).
Mailtje gestuurd naar youfone support, voorlopig nog zonder reactie.
EDIT: intussen wel al vlot contact gehad met hun helpdesk, echter zit het intussen bij hun 2e lijn (proximus vermoedelijk). Ik heb precies het gevoel dat ik de enige ben bij youfone die VoWiFi effectief gebruikt (of toch wil gaan gebruiken) .
De optie om vowifi te activeren is aanwezig en kan ik perfect aanzetten, alleen ben ik zonder mobiel netwerk niet bereikbaar en kan ik ook niet bellen (er gebeurd dus geen registratie).
Mailtje gestuurd naar youfone support, voorlopig nog zonder reactie.
EDIT: intussen wel al vlot contact gehad met hun helpdesk, echter zit het intussen bij hun 2e lijn (proximus vermoedelijk). Ik heb precies het gevoel dat ik de enige ben bij youfone die VoWiFi effectief gebruikt (of toch wil gaan gebruiken) .
Laatst gewijzigd door Roygenz 09 aug 2021, 15:27, in totaal 1 gewijzigd.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
huh?Alver2 schreef:@satsurfer
Toen ik bij edpnet klant werd was een van de eerste dingen die gebeurde het installeren van een stuk software van Orange op mijn foon. Het gebeurde zonder info te geven of mijn toelating te vragen (typische grootbedrijf attitude). De software staat nog steeds op mijn foon. Ik kan hem niet verwijderen. Dit is de referentie: "Aangepaste versie Orange_Software EU 11.0.0.3".
zowel ik als mijn dochter zien dit niet staan.
-
- Plus Member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 20 mei 2004, 23:38
- Locatie: Brussel, België
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heb je ondertussen al meer succes? Ik ben ook op zoek naar een provider die VoWifi ondersteunt ter vervanging van mijn mobile vikings pre-paid formule.Roygenz schreef:Ik heb intussen de stap naar youfone gezet met de simkaart van mijn wederhelft, komende van Mobilevikings. Portatie verliep vlekkeloos (sim kaart 2 dagen na aanvraag in de bus, portatie dagje later zonder problemen verlopen). Enige wat niet werkt is VoWiFI momenteel (iphone SE2020).
De optie om vowifi te activeren is aanwezig en kan ik perfect aanzetten, alleen ben ik zonder mobiel netwerk niet bereikbaar en kan ik ook niet bellen (er gebeurd dus geen registratie).
Mailtje gestuurd naar youfone support, voorlopig nog zonder reactie.
EDIT: intussen wel al vlot contact gehad met hun helpdesk, echter zit het intussen bij hun 2e lijn (proximus vermoedelijk). Ik heb precies het gevoel dat ik de enige ben bij youfone die VoWiFi effectief gebruikt (of toch wil gaan gebruiken) .
Ik heb een Xiaomi Mi 11 dual sim. VoWifi en VoLTE werken perfect via mijn Orange sim kaart.
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Helaas nog geen succes nee... Ze zijn het aan het onderzoeken maar volgens hen zijn alle instellingen op de simkaart in orde...
Ik hou jullie hier op de hoogte
EDIT: Intussen al een update van hun support (die wel goed is eigenlijk, mag gezegd zijn): De proximus simkaarten (inclusief scarlet en dus youfone) worden maar eenmaal per week (of in ieder geval niet dagelijks) in een automatische batch geactiveerd voor vowifi, die van mij is dus nog niet geactiveerd in dit proces. Ze gaan dit nu manueel proberen in orde brengen.
Als ik na wat googlen even kijk op het forum van Proximus (met dus proximus simkaarten) ben ik niet de enige die even moet wachten op vowifi of waar er een px medewerker even moet ingrijpen in het automatische proces om vowifi te activeren.
EDIT2: Vowifi werkt op Youfone! Na manueel ingrijpen dus aan hun kant.
Ik hou jullie hier op de hoogte
EDIT: Intussen al een update van hun support (die wel goed is eigenlijk, mag gezegd zijn): De proximus simkaarten (inclusief scarlet en dus youfone) worden maar eenmaal per week (of in ieder geval niet dagelijks) in een automatische batch geactiveerd voor vowifi, die van mij is dus nog niet geactiveerd in dit proces. Ze gaan dit nu manueel proberen in orde brengen.
Als ik na wat googlen even kijk op het forum van Proximus (met dus proximus simkaarten) ben ik niet de enige die even moet wachten op vowifi of waar er een px medewerker even moet ingrijpen in het automatische proces om vowifi te activeren.
EDIT2: Vowifi werkt op Youfone! Na manueel ingrijpen dus aan hun kant.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- TheCeet
- Pro Member
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Is dat niet gewoon een 'carrier update' versie?
Of in het NL > aanbiedersinstellingen. Is nodig om jouw toestel correct te configureren op het netwerk van jouw provider.
Ale, ik denk toch dat het zoiets is.
Of in het NL > aanbiedersinstellingen. Is nodig om jouw toestel correct te configureren op het netwerk van jouw provider.
Ale, ik denk toch dat het zoiets is.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
-
- Premium Member
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 40 keer
Overgestapt van Mobile Vikings naar YouFone. Dit ging zeer vlot.
- 5/9: een myYouFone account aangemaakt en abbo met nummeroverdracht aangevraagd.
- 6/9: bericht dat simkaart verzonden werd
- 8/9: simkaart ontvangen per post
- 8/9: in de avond de simkaart geactiveerd via het portaal
- 9/9: bericht van Mobile Vikings dat er een nummeroverdracht aangevraagd werd (8:37u)
- 9/9: bevestiging van YouFone dat de simkaart actief is (9:12u)
Verder geen problemen gehad.
Mobile Vikings had op iOS wel een widget waar je makkelijk je verbruik kon zien. Youfone heeft wel een app maar geen widget zover ik kan zien.
Voor een automatische datalimit optie vraagt met 0,50€ / maand extra.
- 5/9: een myYouFone account aangemaakt en abbo met nummeroverdracht aangevraagd.
- 6/9: bericht dat simkaart verzonden werd
- 8/9: simkaart ontvangen per post
- 8/9: in de avond de simkaart geactiveerd via het portaal
- 9/9: bericht van Mobile Vikings dat er een nummeroverdracht aangevraagd werd (8:37u)
- 9/9: bevestiging van YouFone dat de simkaart actief is (9:12u)
Verder geen problemen gehad.
Mobile Vikings had op iOS wel een widget waar je makkelijk je verbruik kon zien. Youfone heeft wel een app maar geen widget zover ik kan zien.
Voor een automatische datalimit optie vraagt met 0,50€ / maand extra.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
En werkt VoWiFi nu effectief bij hen?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
50 ct/maand voor een cap te zetten. Gaat me eigenlijk een brug te ver
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 22 mei 2020, 20:22
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 4 keer
Overstap ook hier vlot verlopen. Probleempje met nummeroverdracht ook snel opgelost.
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Yep, werkt effectief!Vaganzza schreef:En werkt VoWiFi nu effectief bij hen?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 22 jan 2012, 20:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 5 keer
Blijkbaar zijn er nu bij meerdere operatoren acties...onder andere bij base en hey (orange).satsurfer schreef:actie: GSM-ABONNEMENT
3 MAANDEN - 50%
Desalniettemin vind ik de actie van Youfone het interessants.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
3 maandjes, ik liever langdurige nettoprijs
Hey, geen promo
Wel mooie deal..1 GB-unl. calling. 3x5€, dan 10€/maand (VoWIFI/VoLTE)
Hey, geen promo
Wel mooie deal..1 GB-unl. calling. 3x5€, dan 10€/maand (VoWIFI/VoLTE)
- Bijlagen
-
- Screenshot_20211030-142811.jpg
- (235.4 KiB) Nog niet gedownload
-
- Premium Member
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik ben in contact met Youfone support ivm een probleem over het uitschakelen van de dienst entertainment & adult.
Deze optie stond plots aan op een abonnement dat ik afsloot op 24/11/2021. Deze optie is zelf niet uit te schakelen want de knop is uitgegrijsd... Zelf heb ik de optie niet kunnen inschakelen want volgens hun uitleg kan dit pas na 3 maanden klant zijn... (opgemerkt op 20/01/2022).
Volgens YouFone support staat de optie uit, maar in het portaal staat het nog steeds aan...
Tot nu toe geen reactie meer gehad.
Deze optie stond plots aan op een abonnement dat ik afsloot op 24/11/2021. Deze optie is zelf niet uit te schakelen want de knop is uitgegrijsd... Zelf heb ik de optie niet kunnen inschakelen want volgens hun uitleg kan dit pas na 3 maanden klant zijn... (opgemerkt op 20/01/2022).
Volgens YouFone support staat de optie uit, maar in het portaal staat het nog steeds aan...
Tot nu toe geen reactie meer gehad.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik twijfel serieus om over te stappen van MV naar Youfone. De prijzen (en netwerk) lijken wel een stuk beter.
- cadsite
- Elite Poster
- Berichten: 4657
- Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Ik heb jaren bij proximus gezeten. Erna een goed jaar bij edpnet. Dat was heel wat goedkoper, maar qua bereik was dat toch een serieus stuk minder.devastator schreef:Ik twijfel serieus om over te stappen van MV naar Youfone. De prijzen (en netwerk) lijken wel een stuk beter.
Sinds een aantal maanden zijn mijn kinderen en ik naar youfone gegaan en geen klagen van. Terug bereik zoals vroeger bij proximus, maar wel heel lage prijs.
Mocht je over gaan, dan kan je mijn ref-link gebruiken. Dan krijgen zowel jij als ik €10 korting op de volgende factuur.
-
- Premium Member
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 13 mei 2006, 22:36
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 40 keer
Wat een klucht is me dit toch allemaal. Ze hebben uiteindelijk de dienst entertainment & adult uitgezet op abonnement 2, maar nu staat het aan voor abonnement 1. Alsook hebben ze al de rest zoals roaming uitgezet wat ik niet eens gevraagd hebt. Zeer vermoeiend.joriz schreef:Ik ben in contact met Youfone support ivm een probleem over het uitschakelen van de dienst entertainment & adult.
Deze optie stond plots aan op een abonnement dat ik afsloot op 24/11/2021. Deze optie is zelf niet uit te schakelen want de knop is uitgegrijsd... Zelf heb ik de optie niet kunnen inschakelen want volgens hun uitleg kan dit pas na 3 maanden klant zijn... (opgemerkt op 20/01/2022).
Volgens YouFone support staat de optie uit, maar in het portaal staat het nog steeds aan...
Tot nu toe geen reactie meer gehad.
2022_01_26_11_18_16_MyYoufone_Abonnement_instellingen_and_3_more_pages_Personal_Microsoft_E.png
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Dit had ik ook bij proximus, daar moet je blijkbaar 24uur wachten per optie die je aan/uit zet dus dan zou ik een week of 2 bezig geweest zijn.joriz schreef:Alsook hebben ze al de rest zoals roaming uitgezet wat ik niet eens gevraagd hebt. Zeer vermoeiend.
Hadden ze doodleuk roaming uitgezet (ik kan dat niet aan of uitzetten, na meerdere keren vragen stond het nog uit), dus nu tevreden klant bij Orange
Dan een vraag gesteld 28 okt 2021 en wacht nog op antwoord, ging over mijn factuur, kwam vanzelf in orde.
Merkte pas dat roaming uit was toen ik in Nederland was, is mij nooit gemeld geweest (en is nergens terug te vinden), dus het kan erger dan Youfone.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme: