Streamz: Vlaamse Netflix

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

NLZiet is niet echt een fictie-streaming dienst zoals Streamz. In Nederland is Videoland, met meer dan 1 miljoen abonnees, een beter voorbeeld.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik dacht dat ook deze diensten het niet zo geweldig doen wat ineens ook aantoont dat het probleem niet de VRT is maar wel de beperkte markt. Misschien werkt men best samen met de Nederlanders, zo krijg je toch al een grotere markt.

Vraag is natuurlijk of er nog veel te verdienen is met louter uitzenden van content van anderen. Wie zelf content maakt heeft een voordeel maar dat louter met reclame verpatsen is voorbij. Men heeft de mensen weggejaagd met een overdosis reclame en nu komen ze niet meer terug natuurlijk.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Dizzy schreef:Ik dacht dat ook deze diensten het niet zo geweldig doen wat ineens ook aantoont dat het probleem niet de VRT is maar wel de beperkte markt. Misschien werkt men best samen met de Nederlanders, zo krijg je toch al een grotere markt.
Ik dacht dat Streamz al uitpakte met Videoland series, zoals die Morcromaffia shizzle.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Eén zwaluw maakt de mocromaffia niet. Ik heb het over veel verdergaande samenwerking. Het is zelfs de vraag of dit zal volstaan want 2 verlieslatende zaken samenvoegen geen nog geen winst. Het kan de markt wel groter maken. Ik denk dat dit duidelijk maakt dat er met dit zakenmodel weinig te verdienen valt.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...want 2 verlieslatende zaken samenvoegen geen nog geen winst...

Dizzy, misschien een bruikbaar argument ook voor het draadje over de splitsing van het land :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

wied schreef:...want 2 verlieslatende zaken samenvoegen geen nog geen winst...

Dizzy, misschien een bruikbaar argument ook voor het draadje over de splitsing van het land :-D
Is inderdaad een goed voorbeeld. Een kleine markt waarbij men liever wat extra spelers aan wil toevoegen dan gewoon meespelen in de mondiale werkelijkheid. Streamz is zoals Vlaanderen, men denkt dat men alles zelf beter kan en men het tegen grootmachten kan opnemen, in realiteit zijn ze wat er was af aan het breken en de burgers meer aan het laten betalen voor hetzelfde.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Nee, streamz lijkt veeleer belgisch qua reflexen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

wied schreef:Nee, streamz lijkt veeleer belgisch qua reflexen...
Ah, vind je dat?
De grote (DPG & Telenet) die met hulp van de politiek de kleine (VRT) probeert de arm om te wringen?
Ik zie geen parallel met BE?

Klinkt meer als de telecommarkt: het duopolie (Telenet + Proximus) dat met de hulp van de politiek de kleine concurrenten het leven zuur maakt en/of weghoudt. Zoek maar eens op wie er tegen een 4de speler is (je zal rare "coalities" vinden :)).
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Natuurlijk is er overeenkomst, de rijke franstalige burgerij die de vlaamse boer onder de knoet houdt kost wat kost...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

wied schreef:de rijke franstalige burgerij
Ben je niet wat teveel aan het fantaseren?
Telenet is een Amerikaans bedrijf.
DPG media is een bedrijf met voornamelijke Vlaamse klanten (VTM, HLN), al hebben ze recent een groot stuk van de Waalse markt gekocht (RTL, in joint venture) en iets in NL (oa Tweakers).

Waar zie jij "Franstalige burgerij" :lol: ?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Ken je (voor)geschiedenis:
https://vuyewouters.be/2016/07/12/11-ju ... -geholpen/
Erg off-topic nu...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

wied schreef:Erg off-topic nu...
Niet enkel off-topic, zelfs compleet naast de zaak :).
DPG/Telenet en het product Streamz en de VRT hebben niets te maken met de verdrukking van het Nederlands door Franstaligen in een (nog niet zo ver) verleden.
Of misschien toch: door de content van de VRT moeilijker toegankelijk te maken (achter een paywall van Streamz), zal de verspreiding van het archief van de VRT er niet op verbeteren.

Maar als je elk probleem in BE/VL door de bril van 1830 gaat willen bekijken, zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

In tegenstelling tot Dizzy zie ik wel degelijk overeenkomsten tussen Streamz et la Belgique a papa: zij spartelen beiden als een vis in een beetje water!
Juist, Telenet is (voor 60% althans) een amerikaans bedrijf. En wat DPG betreft die hebben niet te klagen wat steun/subsidies betreft...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Je geeft weer kwistig voorbeelden van hoe Vlaanderen het telkens zelf verprutst. Telenet werd opgericht als Vlaams antwoord op Proximus met als doen ook de prijzen te doen dalen :lol:

Wat is er gebeurd? Telenet kreeg het kabelmonopolie en werd gewoon verkocht aan de privé (Amerikanen). Vlamingen hebben nooit minder moeten betalen, integendeel hun geld gaat nu naar (Amerikaanse) aandeelhouders. Bij Proximus gaat er ook een deel naar de staat maar dat is wel de Belgische staat. De oplossing is dus wederom een compleet falen geworden.

DPG hetzelfde, door de steun van Vlaanderen komt de vrije nieuwsverspreiding onder druk. Dat deze groep met Streamz nu ook op TV haar terrein wil verruimen en zelfs de publieke omroep deels wil opslokken zegt genoeg. Vlaanderen dient niet de Vlaming maar een aantal ondernemers die de centen en posten onder elkaar verdelen. De burger dient om hun fijne waren door de strot te rammen.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Ik vertel hetzelfde in een andere draad: na la Belgique a papa, nu la Flandre a papa CVP et autres...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

wied schreef:nu la Flandre a papa CVP et autres...
Een partij met 10% van de stemmen, en die zou plots de lakens uitdelen?
Kom zeg :).

Teveel "deep state" conspiracy filmpjes op YouTube gezien :lol: ?
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

CVP "en anderen" is dus niet alleen CVP! In de EU vormen zij nog steeds de grootste volkspartij, en in eigen land wordt CD&V nog steeds als bestuurspartij mee in het bad getrokken. Niks complotten, alles gebeurt duidelijk zichtbaar voor diegenen die willen zien natuurlijk... maar daarom blijkbaar nog niet eenvoudig genoeg om te begrijpen allemaal :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dan zal je het zeker over het gekonkelfoes in "Het Fornuis" hebben.
Niet voor niets klagen ze daarna de journalist aan, in het buitenland gebeurt dat ook. Als de journalist het dan nog niet begrepen heeft, schieten ze 'em neer op straat, of laten de auto ontploffen (met de lastige journalist erin uiteraard).
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Zouden jullie jullie deep-state nonsens theorieën ergens anders kunnen bediscussiëren? Off topic.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Sorry, ik pleit schuldig omdat ik niet kon nalaten om Dizzy te prikken :oops:
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ze krijgen het echt niet aan de straatstenen verkocht...
https://www.spydeals.be/streamz/1-maand ... gie-281223
(Mocro Maffia is trouwens echt wel goed)
Matomatisch
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

cadsite schreef:Ze krijgen het echt niet aan de straatstenen verkocht...
https://www.spydeals.be/streamz/1-maand ... gie-281223
(Mocro Maffia is trouwens echt wel goed)
Bedankt om te delen!

En om één of andere reden is de betaling via Bancontact maar 0,50 euro :banana:
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

En, niet vergeten: morgen je abonnement stopzetten.
Je kan dan gewoon je maand verder genieten van streamz, zonder dat ze dit automatisch verlengen.
Matomatisch
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 nov 2020, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

cadsite schreef:En, niet vergeten: morgen je abonnement stopzetten.
Je kan dan gewoon je maand verder genieten van streamz, zonder dat ze dit automatisch verlengen.
Bedankt voor de tip, maar had al onmiddelijk terug stop gezet :angel:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik wacht nog een maandje, dan geven ze 10 EUR erbovenop en betalen ze voor mijn Netflix :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Was ook sinds gisteren aan't kijken voor Streamz (als stand alone product via streamz.be). Om 1 serie te kijken.
Het was al 14 dagen gratis, maar €1 voor een maandje is ook niet slecht. :beerchug:
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

cadsite schreef:Ze krijgen het echt niet aan de straatstenen verkocht...
Veel te duur ook voor wat het is hé. Het alternatief Videoland in NL begint al vanaf 4,99/maand.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

Het gaat van kwaad naar erger, HLN/DPG die Streamz exclusives als "f*** you very Much" met de grond gelijk maakt. En terecht.
Videoland heeft meer dan miljoen betalende abonnees
https://tweakers.net/nieuws/185330/vide ... nnees.html
SPR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 jan 2021, 10:34
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 9 keer

Terecht? Ik vind het best een zeer vermakelijke serie. Al zijn niet alle afleveringen even goed.

Wat de prijs betreft, die 8 euro voor films is er gewoon te veel aan. Daar komt echt niet genoeg op uit dat 19,95 euro te verantwoorden is.

Zelfs prime heeft bijna evenveel nieuwe films maandelijks en kost me, heum, 2,99.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

bollegijs schreef:Het gaat van kwaad naar erger, HLN/DPG die Streamz exclusives als "f*** you very Much" met de grond gelijk maakt. En terecht.
Ik laat me hier niet meer door vangen.
Ik wacht gewoon tot dit uitgezonden is en kijk nu dingen die enkel via streamz te zien zijn.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

bollegijs schreef:Het gaat van kwaad naar erger, HLN/DPG die Streamz exclusives als "f*** you very Much" met de grond gelijk maakt. En terecht.
Had het een DPG product geweest hadden ze zeker 8/10 gegeven, maar die serie is een Play4-product hé. Op deze manier zal Streamz nooit een succes worden. Ik vond dat eigenlijk wel nog niet zo slecht. Niveau van Safety First ligt veel lager.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

lithion schreef: Had het een DPG product geweest hadden ze zeker 8/10 gegeven, maar die serie is een Play4-product hé. Op deze manier zal Streamz nooit een succes worden. Ik vond dat eigenlijk wel nog niet zo slecht. Niveau van Safety First ligt veel lager.
Lijkt mij eerder een serie die niet op het lijf geschreven is van de gemiddelde HLN-lezer.
Andere DPG titels(Humo, DM) zijn (terecht) een stuk positiever over de serie.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

lithion schreef: Had het een DPG product geweest hadden ze zeker 8/10 gegeven, maar die serie is een Play4-product hé. Op deze manier zal Streamz nooit een succes worden. Ik vond dat eigenlijk wel nog niet zo slecht. Niveau van Safety First ligt veel lager.
De Redders ook een Play product zeker. Heb hun producten toch geprobeerd he deze zomer :lol:
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

De Redders stond toevallig hier eens op terwijl ik met iets anders bezig was. Dat was zodanig slecht dat ik ben opgestaan om de TV uit te zetten :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Unicorn1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1061
Lid geworden op: 15 okt 2017, 22:24
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 40 keer

The White Lotus is een leuke serie op streamz.
Beetje mee nen hoek af en paar schoon madammen in.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

In de artikels over het einde van reclame doorspoelen kwam een puntje over streamz naar voren. Blijkbaar nemen veel telenetklanten Streamz omdat ze dan ook de terugkijkTV van 7 dagen hebben. Voor velen is Streamz zelfs een bijkomend aanhangsel waar ze dus eigenlijk niet eens bewust voor kiezen. Op twitter las is verschillende reacties van mensen die zeiden dat als Telenet het doorspoelen verhindert ze hun Streamz opzeggen, het voordeel van terugkijkTV zou immers gratis worden. Bij Proximus zit 3 dagen terugkijken in de packs.

Zet TN streamz hierdoor niet nog meer onder druk?
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Dizzy schreef:Zet TN streamz hierdoor niet nog meer onder druk?
Maar nee.
Ze blijven gewoon massaal "gratis" Streamz abo's uitdelen, om de cijfers toch maar op te pompen. Ik heb hier al - ongevraagd - 2 Streamz codes liggen.
Ik zou niet weten wat ik moet kijken op Streamz, behalve dan "Xander De Rycke Houdt het voor bekeken".

De code verpatsen lijkt ook wishful thinking, gegeven dat DPG/Telenet met de gratis vouchers strooien :).
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Als je wat zoekt vind ik dat er toch wel een aantal zaken zijn die de moeite zijn om te bekijken.
Nu ben ik Mocro maffia aan het bekijken en er zijn nog dingen die ik wel zie zitten.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Het probleem bij Streamz is dat de tijd tegen hen speelt. Nu delen ze abo's uit maar het aantal mensen dat interesse heeft in de dienst en ervoor wil betalen neemt niet toe, integendeel. Door de vele gratis of zo goed als gratis abo's hebben steeds meer mensen al kennis gemaakt met Streamz en dus ook (het weinige) gezien wat hen interesseert. Zoals al aangehaald is men niet kapitaalkrachtig genoeg om genoeg content te blijven bieden en zonder nieuwe content die goed genoeg is Streamz ten dode opgeschreven.

De beslissing ivm doorspoelen zal opnieuw een hoop mensen naar de streamers sturen waar ze opnieuw kennismaken met een ander aanbod. Als ze hun tv-abo opzeggen doen ze bovendien nog een besparing. Het opnemen en doorspoelen waren de enige voordelen die men had en net dat gaat men afbreken :bang:

Als ik Streamz kapot zou willen maken dan zou ik exact doen wat nu gebeurt. Lanceer een veel te duur pakket, geef het zo goed als gratis weg aan wie er eventueel voor zou betalen tot ze alle content gezien hebben, beperk het voordeel van terugkijk-TV en dwing de klanten te kijken naar reclame, maak alternatieven door al het voorgaande reuze interessant.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
thomiwilli
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 19 apr 2020, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 21 keer

Dizzy schreef:In de artikels over het einde van reclame doorspoelen kwam een puntje over streamz naar voren. Blijkbaar nemen veel telenetklanten Streamz omdat ze dan ook de terugkijkTV van 7 dagen hebben. Voor velen is Streamz zelfs een bijkomend aanhangsel waar ze dus eigenlijk niet eens bewust voor kiezen. Op twitter las is verschillende reacties van mensen die zeiden dat als Telenet het doorspoelen verhindert ze hun Streamz opzeggen, het voordeel van terugkijkTV zou immers gratis worden. Bij Proximus zit 3 dagen terugkijken in de packs.

Zet TN streamz hierdoor niet nog meer onder druk?
In de nieuwe One abonnementen zit 7-dagen terugkijk-tv nu al sowieso gratis.

Ik zie ze op termijn wel Streamz-klanten (via Telenet) de mogelijkheid geven reclame wél door te spoelen (Streamz is toch van DPG & Telenet (SBS/Play). Óf ze voorzien eindelijk een écht betalend alternatief zonder reclame (zoals NL Ziet) waarbij álle (Vlaamse) content van álle Vlaamse zenders (DPG, SBS & VRT) opstaat.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”