Cheapass

Plaats reactie
ThaMan
Plus Member
Plus Member

Hey, eerst het forum is doorzocht naar probs met deze.... maar vind er nie veel over.
Ik heb van RDSL 11 credits gekregen om men webspace te activeren, dit werkt allemaal tot ik bij het menu "BETAAL NU" aan beland.
Heb al met Firefox en IE geprobeerd, maar ze geven beide dezelfde mededeling.

Dus Menu 1:
De opgegeven domeinnaam is beschikbaar

Menu 2:
Ik wil een domeinnaam, geregistreerd op mijn naam
namelijk www..*****
V Ik koppel deze domeinnaam aan supervoordelige CheapAss webspace

Menu 3:
'Buttocks'

Menu 4:
*****.be met webspace 8€
Buttocks 3€
11€/jaar
Betalen | Verwijderen

Menu 5:
Bevestig de betaling Credits op rekening 11 [bijladen]
Te betalen 11
BETAAL NU

Error Code 01:
Fout bij registreren domeinnaam
Registratie pakket mislukt

Error Code 02:
Domain adding was failed. Error: Unable to set domain name: Domain *****.be already exists.
Toevoegen van domein *****.be mislukt, domein al aanwezig... Verwijderen oud domein en opnieuw proberen...

En zo is het al ne keer of 10 achter elkaar... dus enige hulp is altijd wel gewenst
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

bestaat dat domein al?
Want aan de foutmelding te zien wel.

Kijk eens op www.dns.be of het al geregistreerd is.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
trobbelke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

cheapass is wel goedkoop maar niet goed, ge zijt niet de enige die niks kan aanvangen met hun website
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

trobbelke schreef:cheapass is wel goedkoop maar niet goed, ge zijt niet de enige die niks kan aanvangen met hun website
webspace en ni site :p
Vampier
Starter Plus
Starter Plus

ik had in het begin hetzelfde probleem je moet gewoon ff bellen naar rdsl en het probleem uitleggen hun kunnen je gelijk helpen
als het goed is kan je daarna gelijk de boel registreren
I'm no man i'm no women i'm a BAT
ThaMan
Plus Member
Plus Member

Domain name bestaat nog niet btw.. kzal straks wel es even bellen, preseert niet echt.. maar wel mooi mee doorgenomen natuurlijk.
rapweg
Plus Member
Plus Member

idd ze maken er blijkbaar een oefening van hoeveel websites op een celeron kunnen draaien ofzo :p
bjansens
Destiny
Destiny

ThaMan schreef:Hey, eerst het forum is doorzocht naar probs met deze.... maar vind er nie veel over.
Ik heb van RDSL 11 credits gekregen om men webspace te activeren, dit werkt allemaal tot ik bij het menu "BETAAL NU" aan beland.
Heb al met Firefox en IE geprobeerd, maar ze geven beide dezelfde mededeling.

Dus Menu 1:
De opgegeven domeinnaam is beschikbaar

Menu 2:
Ik wil een domeinnaam, geregistreerd op mijn naam
namelijk www..*****
V Ik koppel deze domeinnaam aan supervoordelige CheapAss webspace

Menu 3:
'Buttocks'

Menu 4:
*****.be met webspace 8€
Buttocks 3€
11€/jaar
Betalen | Verwijderen

Menu 5:
Bevestig de betaling Credits op rekening 11 [bijladen]
Te betalen 11
BETAAL NU

Error Code 01:

Error Code 02:
Domain adding was failed. Error: Unable to set domain name: Domain *****.be already exists.
Toevoegen van domein *****.be mislukt, domein al aanwezig... Verwijderen oud domein en opnieuw proberen...

En zo is het al ne keer of 10 achter elkaar... dus enige hulp is altijd wel gewenst
Er gaat ergens iets de mist in bij de registratie van uw domein bij dns.be vermoed ik.
Bon, anyway, dit is eigenlijk niet de juiste weg, u had waarschijnlijk een sneller antwoord gehad moest u mij gecontacteerd hebben op [email protected]. Doet u dit even?

Trouwens even als een algemene opmerking bij support voor cheapass: het bespaart mij een pak moeite als u uw login (en best ook paswoord) vermeldt in uw mail. Dit geldt trouwens ook voor realdsl support: best even uw login vermelden (paswoord hoeft daar niet).
bjansens
Destiny
Destiny

trobbelke schreef:cheapass is wel goedkoop maar niet goed, ge zijt niet de enige die niks kan aanvangen met hun website
Fantastisch positieve inbreng :P.
Nee, even serieus: ik ben mij ervan bewust dat er nog een deel fouten in de site zitten, maar dat is ook maar hoe ik de site heb gekregen. Ik heb er in de loop van de afgelopen weken al een hoop fouten uitgehaald, maar het blijft nog een heel werk. Dat ik moet combineren met realdsl support, wat zo goed als onmogelijk is, dus ik doe het meestal na mijn uren.
Als het u een troost kan wezen: er zijn 2 manieren om zoiets aan te pakken: oftewel doe ik de snelle aanpak en registreer ik heel de boel even manueel, oftewel zoek ik waar de fout zit en probeer het probleem op te lossen ipv de symptomen. Het is de tweede aanpak die ik doe, daarom dat (individuele) problemen niet altijd rap zijn opgelost,maar het is op lange termijn wel de juiste aanpak.
bjansens
Destiny
Destiny

Vampier schreef:ik had in het begin hetzelfde probleem je moet gewoon ff bellen naar rdsl en het probleem uitleggen hun kunnen je gelijk helpen
als het goed is kan je daarna gelijk de boel registreren
Cheapass support doe je best via mail, dat is iets dat ik toch nooit on the fly kan oplossen, en als ik het op mail heb heb ik die gegevens beter bij de hand.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

bjansens schreef:Trouwens even als een algemene opmerking bij support voor cheapass: het bespaart mij een pak moeite als u uw login (en best ook paswoord) vermeldt in uw mail.
Als bedrijven de paswoorden van gebruikers gaan vragen om problemen op te lossen, zijn ze absoluut niet goed bezig. Deftige bedrijven doen dit niet, en geven dit zelfs als waarschuwing mee ("onze support vraagt nooit naar uw paswoord"). Dit is om de consument te beschermen tegen fraude, diefstal, misbruik, enzovoorts. Als ik mij hier uitgeef als Cheapass support, en vraag de mensen om hun paswoord, dan zou het leuk worden, nietwaar? Shame on you Cheapass!
ThaMan
Plus Member
Plus Member

Met deze de mail verstuurd, take your time...
bjansens
Destiny
Destiny

BMaster schreef:
bjansens schreef:Trouwens even als een algemene opmerking bij support voor cheapass: het bespaart mij een pak moeite als u uw login (en best ook paswoord) vermeldt in uw mail.
Als bedrijven de paswoorden van gebruikers gaan vragen om problemen op te lossen, zijn ze absoluut niet goed bezig. Deftige bedrijven doen dit niet, en geven dit zelfs als waarschuwing mee ("onze support vraagt nooit naar uw paswoord"). Dit is om de consument te beschermen tegen fraude, diefstal, misbruik, enzovoorts. Als ik mij hier uitgeef als Cheapass support, en vraag de mensen om hun paswoord, dan zou het leuk worden, nietwaar? Shame on you Cheapass!
1) noticed wat er onder mijn naam staat? realdsl staff...
2) ik vraag HIER niet naar een paswoord, ik vraag dat ze dit even meegeven als ze mailen naar [email protected]
Ik kan die dingen opzoeken, maar dit is manueel de database doorspitten, en dan is het gemakkelijker als je die dingen al op mail hebt staan.
But I guess you have a point... in a way...
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

A point idd!
Moet toch ook anders op te lossen zijn?
Enneuh, manueel DB doorspitten? What happened to simple queries then? :-)
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

NickG schreef:A point idd!
Los van dat komt het niet net over...

Btw je kan zeeeer makkelijk mail onderscheppen hoor...
bjansens
Destiny
Destiny

prodata schreef:
NickG schreef:A point idd!
Los van dat komt het niet net over...

Btw je kan zeeeer makkelijk mail onderscheppen hoor...
Er zijn mensen die het sowieso doen, ook al vraag ik er niet achter. Bon, het staat u vrij het niet te doen, feit is wel dat het dan langer duurt (en nee dat is geen dreigement ofzo).
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

bjansens schreef: Er zijn mensen die het sowieso doen, ook al vraag ik er niet achter. Bon, het staat u vrij het niet te doen, feit is wel dat het dan langer duurt (en nee dat is geen dreigement ofzo).
Nee daar heb je gelijk...
Anderzijds waarom hebt u een wachtwoord nodig?

Een username is dikwijls ook voldoende...
U bent toch Admin van vele dingen neem ik aan...

En ja er zijn situatie's waar je ook een wachtwoord nodig hebt
Maar die zoekt u dan normaal op

dit oogt in mijn ogen professioneler hoor...

Maargoed ik maak er me absoluut niet druk in omdat ik het zelf ook doe :lol:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”