apple ipad

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

op de ipad gaat de vpn altijd aan ook nadat je hem uitzet gaat die onmiddellijk terug aan snap er niets van. iemand die weet waarom?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
FullHD
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Kijk bij je instellingen naar de instellingen van je VPN. Tik dan op de blauwe i naast de naam van je VPN configuratie. Als “Verbind op aanvraag” aan staat, probeer eens om dat af te zetten.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

bartman schreef:op de ipad gaat de vpn altijd aan ook nadat je hem uitzet gaat die onmiddellijk terug aan snap er niets van. iemand die weet waarom?

FullHD schreef:Kijk bij je instellingen naar de instellingen van je VPN. Tik dan op de blauwe i naast de naam van je VPN configuratie. Als “Verbind op aanvraag” aan staat, probeer eens om dat af te zetten.
bedankt is in orde. een ander probleem is dat de Apple server of wat dan ook nog staat bezig is na te denken of het ingevulde login en password van de Apple id juist is. ipad daardoor al een tijd onbruikbaar

Plaats reactie

Terug naar “Hardware”