Ter info;
Ik stelde de volgende vraag via het contactformulier aan de scarlet klantendienst en kreeg een reply van Dylan via het e-mail adres [email protected].
En dacht, ik laat het hier even achter
Met de beste groeten
Dries
Code: Selecteer alles
Hallo
Ik merk vaker op dat mijn internet verbinding eventjes wegvalt om de 3 dagen.
Stel dat ik mijn modem op dit tijdstip herstart, merk ik op dat na 3 dagen mijn internet op hetzelfde tijdstip even wegvalt.
Dat is vervelend als ik op dat moment in een internet gesprek ben of ik een online meeting heb.
Op dat moment is de verbinding verbroken en moet ik opnieuw het gesprek opstarten of valt meeting of radio streaming weg.
Via de modem webinterface kan ik dan zien dat de PPPOE sessie nog maar juist opnieuw werd opgebouwd.
10 jaar geleden had dit niet zo een groot probleem geweest.
Maar tegenwoordig met streaming, online vergaderingen of internet bellen is dit zeer vervelend.
Waarschijnlijk kan u dit enkel bevestigen, ik verwacht ook niet dat u dit probleem oplost.
Maar kan u dit doorgeven zodat dit kan bekeken worden om deze regel eventueel af te schaffen, zodat het geforceerd herstarten van de PPPOE sessie niet meer van toepassing is?
Met vriendelijke groeten
Dries
Code: Selecteer alles
Beste klant,
Helaas is dit een optie die niet uit te zetten valt. Dit doen we om het modem up to date te houden.
Onze excuses voor de ongemakken.
Heb je al gedacht aan domiciliëring?
Wat is een SEPA mandaat?
Hoe vraag ik een domiciliëring aan?
Surf naar mijn.scarlet om een SEPA-mandaat aan te maken.
Hoe meld ik me aan op mijn.scarlet?
Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op onze website.
Met vriendelijke groeten,
Dylan