Probl. IE en PDF format

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Hallo,
Heb probleem als ik een pdf file binnenhaal via het web.
Deze is wel leesbaar maar bij het afsluiten komt het tot blokkeren (vasthangen)
van IE. Versie nr. 6.0.2800.1106.xpsp 2.221 108-1929
Na een tijdje schakeld de Explorer uit en moet ik opnieuw contact maken met de voorziene start homepage.
Heb al eens Acroreader uninstall gedaan en terug gedownload + install het probleem blijft echter bestaan.
Goede raad is welkom.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Bleu-Sky,

eerlijk gezegd niet direct een idee. Normaal indien er een probleem optreed tussen de koppeling van Adobe Acrobat met IE, dan vraagt Abode zelf om het te proberen herstellen.

Komt het echt tot vasthangen, en sluit IE zichzelf af? Want soms kan het gewoon lang duren bij Adobe en IE tesamen. Dit zijn twee memoryvreters. Dus als je op een niet zo snelle computer werkt kan dat soms eens problemen geven. Al denk ik niet zo zeer dat het dit is.

Verder kan ik zeggen, probeer eens Adobe te uninstallen en een andere versie te proberen. Ik weet niet of je nog andere versies kan downen van de site..anders van en cd, en kijk of je het probleem ook hebt.

Wat je ook kan testen is niet de pdf file openen in ie, maar "Save target as" en bewaren op je schijf en dan manueel openen, rechtstreeks in Adobe Acrobat. Indien het dan ook problemen geeft, dan betreft het een probleem van van Adobe, heb je het probleem dan niet, dan is er een fout in de koppeling met IE. Je zou nog wat meer moeten uittesten en proberen....
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”