Ook It's Me staat in de belangstelling van de phishers... deze mail kreeg ik gisteren binnen (met It's Me logo)
It's me phishing
- JamesEarlGray
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
- Bedankt: 99 keer
Van welk e-mailadres is dat afkomstig?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Is al even gaande : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210202_94469607 .
Misschien gaan mensen wel wakker schieten als ze ineens gehackt worden en de hackers niet alleen toegang hebben tot je bank-account maar ook diverse overheidstoepassing (belastingen, medische gegevens, etc...).
Misschien gaan mensen wel wakker schieten als ze ineens gehackt worden en de hackers niet alleen toegang hebben tot je bank-account maar ook diverse overheidstoepassing (belastingen, medische gegevens, etc...).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Dat je nieteens over de titel van de mail struikelt. Als het daarbij al fout gaat bij zo'n mail dan weet je nog voor het zien van de afzender e.d. dat het er iets niet klopt.
"Belangerijk bericht"
Laat staan dat ze jouw email adres hebben? Daarvoor maak je ook vaak unieke adressen aan voor dit soort services zodat je kan zien of/als iets niet klopt.
"Belangerijk bericht"
Laat staan dat ze jouw email adres hebben? Daarvoor maak je ook vaak unieke adressen aan voor dit soort services zodat je kan zien of/als iets niet klopt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik heb 2 emailadressen maar ik gebruik het niet voor unieke zaken. De 2 emailadressen ga ik ook niet uitbreiden want vele diensten zijn gelinkt aan beide. Hoe dan ook ontvang ik deze vage emails niet.