Herstelde Pixel 3A

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Mijn (zwarte) Pixel 3A had last van een batterij die aan het uitzetten was, dus heb ik die laten herstellen (was nog net onder garantie). In tussentijd heb ik via het werk een nieuw toestel gekocht, dus de 3A kan verkocht worden. Hij is terug binnengekomen, en het lijkt alsof het een nieuw exemplaar is: er hangt nog een plastiekje over het glas en ik zie geen enkel gebruikspoor meer!

Is er iemand die hier nog een deftig bod op wil doen? Nieuwprijs momenteel is 379 euro zie ik...

Eén van de grote voordelen (voor mij dan toch) is dat je hiermee onbeperkte Google Photos opslag krijgt (in de 'goede' kwaliteit, dus niet de originele resolutie).
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Provider

Nieuwprijs is inderdaad nog behoorlijk hoog, maar is een toestel dat 2 jaar op de markt is.

Voor ongeveer 300 euro koop je een nieuwe samsung A51 die op alle vlakken beter dan de Pixel 3A lijkt, of vergis ik mij?

Zie dat hij op Amazon.nl ook maar ongeveer 300 euro staat ...
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik volg het niet allemaal van dichtbij, dus heb geen idee hoe een Samsung hier tegenover staat. Ik moet er ook zeker niet de nieuwprijs voor hebben hoor, 'k zou al content zijn met 200 ofzo... ik sta open voor voorstellen!
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:
Provider

Voor 150 wil ik hem wel van u overnemen (aangezien je er ubports kan op draaien).
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:
Provider

Zou je kunnen vermelden van waar je bent?
Ik ben niet gek op zo'n dingen die verzonden worden...
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Provider

't is weer typisch... M'n dochter heeft haar gsm daarnet laten vallen en het scherm is gebarsten. Dus ik vrees dat er bij deze al een nieuwe eigenaar gevonden is (ik ben ergens ook wel geneigd om haar te laten sparen voor een nieuwe, maar de vrouw des huizes denkt er blijkbaar anders over)...
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”