Capping

digitalboy
Member
Member

Wat een zever allemaal zeg.
Het is een vrij land jongens : niet tevreden van uw provider ? > zoek een andere en stop met zagen !
Aan de mensen van Realdsl (Realroot) : keep up the good work ! Nog nooit zo tevreden geweest van een provider.

een zeer tevreden klant
(klant 0031 notabene :wink: )
ex-telenet
ex adsl2fit
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

digitalboy schreef:Wat een zever allemaal zeg.
Het is een vrij land jongens : niet tevreden van uw provider ? > zoek een andere en stop met zagen !
Aan de mensen van Realdsl (Realroot) : keep up the good work ! Nog nooit zo tevreden geweest van een provider.

een zeer tevreden klant
ex-telenet
ex adsl2fit

Ge hebt wel gelijk da het er vantijd over is, maar moest'r hier ni gezaagd worden zouden bepaalde zaken, nog ni, of nog gaande zijn ... :roll:

Een paar vbtjes :
    Gratis domeinnaam & hosting
    Aanpassingswerken aan het netwerk
    Facturen
    Helpdesk of iets dat er op lijkt
    Stroomlijning van de 'FAQ' en de 'Algemene Voorwaarden'
    enz ...

't werkt bijna op dezelfde manier als die van de vakbonden, protesteren .... en resultaten presenteren :wink:

& ik ben ook anders ook wel best tevreden van RealDSL, maar ik heb dan ook ni zoveel miserie meer gehad nekeer dat ze in mijn lokale centrale ware kome prutse :P

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus

Damn, nu alles bij iedereen blijkbaar deftig begint te werken, is mijn snelheid serieus aan het afnemen. Ik geraak al een paar dagen niet meer boven de 1Mbit. Nog mensen uit het Gentse met hetzelfde verschijnsel?
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

probeer eens u volume te checken op customer.realdsl.be misschien hebben ze u gecapt
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ditCh schreef:
Budtske schreef:om zeker te zijn dat jullie hem gesnapt hebben Use the google[/url]

Nog beter use RIPE:

http://www.ripe.net/fcgi-bin/whois?form ... mit=Search

AS9009 pwr! ;)

Het is niet omdat je een peering hebt op BNIX dat je ook een EIGEN netwerk hebt. De vraag blijft dus nog steeds welke fibers jullie volledig in EIGEN beheer hebben (jullie eigendom dus, waar je dus geen cent voor moet betalen aan een andere partij) ?

En nu kunnen jullie verder rond de pot gaan draaien en het antwoord ontwijken door wat links te posten waarin het woordje "realroot" voorkomt :roll: Als je zo zeker bent van je stuk... wees dan eerlijk en antwoord er gewoon op !
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus

In ieder geval niet vanwege te groot verbruik. Misschien omdat die miserie met die facturen nog altijd blijft duren... :roll:
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
Tracer07
Pro Member
Pro Member

ikzelf heb enkel in het begin wat problemen gehad met realdsl.. disconnects dan vooral ^^

snelheid is bij mij nooit echt laag geweest ( minstens 150kb ) laatste 2 dagen ofzo merk ik dat ik soms een uurtje iets lager dan 100k ga waar ik zeker mee kan leven..

het cappen van mensen zonder eerst een waarschuwing is idd iets dat ik vindt dat niet kan.. maar er zijn blijkbaar upgrades en oplossingen in het vooruitzicht dus zeker goed:)

ik kan enkel maar zeggen.. ik vindt dat ze goed bezig zijn.. ze zien een fout.. ze zoeken een oplossing.. is meer dan je van sommige andere providers kan zeggen ^^ we zullen zien na december he.. hopen dat dan iedereen een beetje kan genieten van zen FUP
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
Het is niet omdat je een peering hebt op BNIX dat je ook een EIGEN netwerk hebt. De vraag blijft dus nog steeds welke fibers jullie volledig in EIGEN beheer hebben (jullie eigendom dus, waar je dus geen cent voor moet betalen aan een andere partij) ?

En nu kunnen jullie verder rond de pot gaan draaien en het antwoord ontwijken door wat links te posten waarin het woordje "realroot" voorkomt :roll: Als je zo zeker bent van je stuk... wees dan eerlijk en antwoord er gewoon op !

Volledig mee eens tot op zekere hoogte:

Zover ik van isiders weet gebruik met voor realDSL de Bnix peering zelfs niet.

Klopt dit? Ditch mss?
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

digitalboy schreef:Wat een zever allemaal zeg.

een zeer tevreden klant
ex-telenet
ex adsl2fit

het is misschien wel gezaag maar ook allemaal waar ! en dat is het probleem juist.. als men een service koopt dient men die wel te leveren als realdsl levert wat ze beloven dan word er niet gezaagd en dat van provider wisselen dat gaat niet zo simpel heb je ooit van een jaar contract gehoord trouwens het is nog altijd zo dat dit forum voor zulke doeleinden dient.. dat als er problemen zijn dat het gezegd word, als je de slechte of mindere punten niet mag vernoemen dan zie ik het nut niet in van dit forum. het is ook zo dat dit niet 1 dag aansleept maar al meer dan een maand en het ergste is de oplossing is nog steeds 2 maanden weg maw dat wij gewoon enkele maanden voor een service betalen de we niet krijgen ik denk dan dat we wel het recht hebben om te zagen !!

trouwens het heeft niet 1 dag geduurd voor men de klant verwittigde, ik denk dat men gewoon nu eerst iets zegt omdat men de rekeningen aan het versturen is .. zodat men toch iets van betalingen ontvangt
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Ken schreef:Ik ben hier precies ook geuncapped geweest bij edpnet, van 500 max naar 601 kb/s max. 't Werd tijd, oftewel heeft Belgacow ingezien dat er een probleem was met hun centrale.
EDPnet past nog steeds niet de minste vorm van capping, blokkering of filtering toe. Kennelijk is de bandbreedte van de wijkcentrale, waarop uw adsl-lijn aangesloten is, geüpgraded.
internet, fiber & telephony
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

EDPnet schreef:
Ken schreef:Ik ben hier precies ook geuncapped geweest bij edpnet, van 500 max naar 601 kb/s max. 't Werd tijd, oftewel heeft Belgacow ingezien dat er een probleem was met hun centrale.
EDPnet past nog steeds niet de minste vorm van capping, blokkering of filtering toe. Kennelijk is de bandbreedte van de wijkcentrale, waarop uw adsl-lijn aangesloten is, geüpgraded.
Ja dat geloof ik wel hoor, het was enkel om jullie te plagen. Er zal hier wel een upgrade in die centrale gebeurd zijn. Kan anders niet dat er plots zo'n 100 kB/s bijkwam.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Styno
Elite Poster
Elite Poster

SiD3WiNDR schreef:Een kleine illustratie, ik werk in een bedrijf met een 40tal werknemers, wij verdelen een hoop grote bestanden via een lokaal gehoste ftp server, hosten onze eigen mail en draaien ook nog een interne debian mirror die dagelijks gesynchroniseerd wordt. Geschat verbruik per maand: 60GB.

Valt dik tegen met je 600GB/maand, niet? :)

Mhhh... Groot IT bedrijf, ik schat een kleine 400 gebruikers.
6Mbit leased line... 300Gb traffic / week

(en x-cuse me for the off-topicness)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”