Eén grote klucht:
Vorige week bericht gehad dat ik digicorders mocht inruilen voor tv-box. In de zorg werkende, gezaagd voor halve dag verlof, niet evident in huidige tijden.
- Ervoor gezorgd dat ik deze morgen rond 9.45 u al paraat stond aan de lokale winkel maar al 7 wachtenden voor mij. Uurtje aanschuiven dus.
- Binnen geraakt uiteindelijk en al mijn digiboxen uitgescand. Verkoper gaat weg en komt terug na 10 minuten met de vraag van wie ik de bewuste mail ontvangen had (had hem uitprint bezorgd). Geantwoord dat ik niet dacht dat het "Proximus" was die hem verstuurd had maar wel Telenet natuurlijk
- Medewerker deelt mij met dat hij slecht nieuws heeft en dat de box niet in voorraad is
Ik lees hem nogmaals de mail voor waarin staat dat ik me tot de dichtst bijzijnde winkel moest wenden en dat ik gewoon alles kon omruilen tegen de kost van 50€. Nogmaals excuses want geen tv boxen in voorraad. Nieuwe levering morgen verwacht, aldus verkoper.
- Ik uit mijn ongenoegen want halve dag congé naar de foeter en uren tijdverlies voor niets en vraag om alvast, gezien de levering morgen, 2 exemplaren te reserveren.
- Antwoord: "we kunnen niet reserveren wat er niet is"
- Mijn reactie: maar bij de eerste lichting die binnen komt, kan je er dan toch al 2 op zij zetten? Antwoord: je kan morgen vroeg een mail sturen met de vraag maar wij zullen niet antwoorden. Daar kunnen we ons niet mee bezig houden. Als je dan morgen weer komt zul je zien of ze er zijn of niet.
Ik: "maar eventjes op beantwoorden van mail klikken en typen "binnengekomen" of "niet binnen", is toch niet zo veel werk?
Antwoord verkoper: "neen, we doen dat niet". U zult wel zien of de toestellen al dan niet in voorraad zijn morgen. Dus nog eens verlof vragen, vroeger stoppen voor "noppes" ?
Klacht ingedien bij TN natuurlijk. Antwoord: wij zijn niet verantwoordelijk voor de voorraden in de winkels ...
Dus men schrijft mensen aan om te ruilen zonder voorraad?
Was PX fiber hier toch maar al gepasseerd. Ze zouden mijn TN abo per directo kunnen opstoven ...
EDIT: ondertussen al naar 4 TN winkels gebeld in de buurt van mijn werk en thuis: men beantwoordt gewoon geen telefoons. Boertig
EDIT2: uiteindelijk toch verontwaardigde medewerker van TN- winkel Gent aan de lijn gehad die zei: "schande, TN doet mensen lopen naar TN- winkels voor tv-boxen die er niet zijn. Ze hebben de mensen opgeroepen voor inwisseling zonder rekening te houden met de voorraad in de winkels.
Krijg dagelijk (terecht) verontwaardigde klanten over de vloer die hun frustratie aan ons uiten en wij staan machteloos ..."