Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Aparte account is toch niet nodig? Ik heb 1 account, die werkt op alle shops. De rest is idd rete irritant, en het is nu ook niet alsof amazon op een gebruiksvriendelijke manier te browsen is.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Tomby schreef:Wat is Amazon toch een ellendige winkel om te shoppen. Snap echt niet hoe die zo groot geworden zijn.
* .nl, .de, .fr, .uk... allemaal losse winkels waarop je apart een account moet hebben
Ah?

De account die ik op amazon.de heb gemaakt werkt alleszins ook op amazon.nl en amazon.co.uk.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

ghôe
(ih
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:06, in totaal 1 gewijzigd.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

JamesEarlGray schreef:
Tomby schreef:Wat is Amazon toch een ellendige winkel om te shoppen. Snap echt niet hoe die zo groot geworden zijn.
* .nl, .de, .fr, .uk... allemaal losse winkels waarop je apart een account moet hebben
Ah?

De account die ik op amazon.de heb gemaakt werkt alleszins ook op amazon.nl en amazon.co.uk.
Idem dito. En Amazon.es werkt er ook mee. En alle andere vestigingen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Voor de Japanse had ik een andere login nodig :) (ik verzin het niet).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Raar, ik moet toch echt apart inloggen op .nl en .de, en de prijzen die ik te zien krijg, zijn bijna allemaal verschillend.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Apart inloggen: ja, maar met dezelfde account. En de prijzen zijn inderdaad van land tot land verschillend.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Bpost heeft het weer gelapt. Een hele dag thuis gebleven om een zending te ontvangen. Eerst overdag (9-18u). Dan werd het 18 tot 22u om dan uiteindelijk het bericht te krijgen dat de chauffeur zich vruchteloos heeft aangeboden. Wat uiteraard niet waar is en uiteraard ook geen bericht in de bus.
Was trouwens een Prime-zending van Amazon. Hoe denken die hun Prime beloftes waar te maken met een partner als Bpost?

Bpost = B-Lost !
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Tomby schreef:Wat is Amazon toch een ellendige winkel om te shoppen.
:-D Een echte gruwel.

Amazon is best wel fun,je bent soms nooit echt zeker wat ze van ver in een doos smijten. Maar als je de prijsevolutie van bepaalde producten volgt kan je soms leuke deals doen. Shoppen is een hobby. :-D
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Amazon gruwel +1
Onmogelijk om te zoeken, onduidelijkheid over producten.
Ik probeer altijd naar EAN's te zoeken, ook in de zoekbalk. Maar niet van elk product vind je zomaar de EAN.

Anderzijds is Amazon wel leuk omdat ze "alles" hebben: van viltglijders over AP's over douchegel, splitpennen, vol kruiwagenwiel, ...

En voor ik iets koop, check ik altijd
- prijzen bij andere amazon's (DE NL FR, veel minder IT ES en niet meer UK wegens import gedoe)
- prijsevolutie



Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

En met welke plugin / toolke krijg je die prijsvergelijking? Vroeger gebruikte ik Curiua maar die doet het al een tijdje niet meer...
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Of om gewoon prijzen te vergelijken (via ASIN nummer bvb): https://www.hagglezon.com/
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Je laat u nummerplaat schrappen en Bpost slaagt er in ze te verliezen...

-Mag ik naar de politie attest van verlies gaan halen
-Ben ik verplicht die opnieuw in te schrijven aan €30 :bang: en na ontvangst de plaat nog eens te laten schrappen
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

q-tec schreef:Je laat u nummerplaat schrappen en Bpost slaagt er in ze te verliezen...

-Mag ik naar de politie attest van verlies gaan halen
-Ben ik verplicht die opnieuw in te schrijven aan €30 :bang: en na ontvangst de plaat nog eens te laten schrappen
?
Ik ben die gaan afgeven aan een postpunt en kreeg onmiddellijk een bewijs van schrapping.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Idd. Je krijgt meteen een attest van schrapping mee.
Vreemd
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Ze zijn blijkbaar in form deze week drie zendingen die verloren gegaan zijn en eentje beschadigd.

Hetgeen wat wel geleverd is,bleken dan weer prullen.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

q-tec schreef: -Mag ik naar de politie attest van verlies gaan halen
-Ben ik verplicht die opnieuw in te schrijven aan €30 :bang: en na ontvangst de plaat nog eens te laten schrappen
kan toch niet?
volgens mij hebben ze je gewoon fout geinformeerd.
iets waar de belgische ambtenaren erg goed in blijken, helaas.

1) bij de post bij inlevering krijg je normaal dadelijk bewijs van schrapping
2) als je plaat gestolen of verloren is, laat je een P.V. opstellen bij de politie, en levert dat in bij de DIV

in beide gevallen is je plaat daarna normaal geschrapt: https://www.vlaanderen.be/een-nummerplaat-schrappen
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

axs schreef:Idd. Je krijgt meteen een attest van schrapping mee.
Vreemd
Je hebt een 20 tal grote kantoren waar je die gewoon in een bus dropt om zo een schrapping te bekomen...in principe een gesloten circuit maar goed blijkbaar slagen ze er nog in die plaat te verliezen.
Splitter schreef:1) bij de post bij inlevering krijg je normaal dadelijk bewijs van schrapping
2) als je plaat gestolen of verloren is, laat je een P.V. opstellen bij de politie, en levert dat in bij de DIV
Hmm optie 2 staat inderdaad wel op de website, daar was ik niet van op de hoogte en ik vond het niet duidelijk terug in een wet ook.

Auto wordt heringeschreven volgend jaar, momenteel geen tijd om met te rijden dus dan heb ik volgend jaar geen zin een pak miserie omdat die plaat dan geseind stond....dat is een straatje zonder einde. Met attest van verlies herinschrijven en direct schrappen is mijn inziens bullet proof.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

q-tec schreef: Auto wordt heringeschreven volgend jaar, momenteel geen tijd om met te rijden dus dan heb ik volgend jaar geen zin een pak miserie omdat die plaat dan geseind stond....dat is een straatje zonder einde.
een halfjaar niet mee rijden... ik zou de plaat gewoon met het p.v. laten schrappen en volgend jaar als je terug wil inschrijven gewoon een nieuwe plaat aanvragen.
de schrapping kost je niks, en met het geld dat je dan terughaalt van dat half jaar aan taksen kan je volgend jaar gewoon een nieuwe plaat inschrijven en nog wat overhouden.
tien
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1264
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
Locatie: Attenhoven (Landen)
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

q-tec schreef: Met attest van verlies herinschrijven en direct schrappen is mijn inziens bullet proof.
Misschien wat ver gezocht (waarschijnlijker is plaat gewoon vernietigd maar zonder gescanned of zo te zijn bij aankomst) maar hangt er wel vanaf waar de verloren plaat is terecht gekomen. Zou ook niet te hard verschieten dat ineens je nummer ergens anders in boetes opduikt. Je hebt natuurlijk wel het attest van verlies maar als het toch nergens voor nodig is zou ik ook gewoon nieuw nummer inschrijven.
Bullet proof met eender wat administratie bestaat niet :angel:
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

gf
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:07, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

ub4b schreef:Dus alweer fake korting en fake opgeklopte prijzen - of moeten we echt geloven dat het door corona duurder geworden is?
Dat is niet per sé "fake", het is gewoon het businessmodel van MM: mensen laten geloven dat ze goedkoop zijn :).
Het staat iedereen vrij om dat te geloven, of niet.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Volgens mij betaalt de Belg/Vlaming graag (te) veel zolang hij maar geloofd dat hij een goede deal doet.
€100? hmmm.. best veel.
€150 -> €110? Koopje!
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Bij Proximus zijn ze overtuigd: de Belg betaalt graag wist een manager ooit te verklaren op een meeting voor trouwe klanten :roll:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

R2D2 schreef:Bpost heeft het weer gelapt. Een hele dag thuis gebleven om een zending te ontvangen.
Nooooooooit. doen.
R2D2 schreef:
Was trouwens een Prime-zending van Amazon. Hoe denken die hun Prime beloftes waar te maken met een partner als Bpost?
Klacht indienen bij Amazon, gratis maand Prime verlenging.
heist_175 schreef:Amazon gruwel +1
Onmogelijk om te zoeken, onduidelijkheid over producten.
Mits de nodige ervaring vind je m.i. altijd wat je zoekt. Dat het niet gemakkelijk is, geef ik toe. Maar beeld je het warenhuis in als al die producten op de schap zouden staan, en dan is er op de parking nog een gigantische "markt" waar allerhande derden hun waren staan te verkopen, behalve als het waren zijn die ook in het warenhuis liggen. Het zou ook niet makkelijk zijn om er orde in te scheppen. Het is gewoon te veel (maar da's dan ook weer een voordeel)
Tomby schreef:Wat is Amazon toch een ellendige winkel om te shoppen. Snap echt niet hoe die zo groot geworden zijn..
Lage prijzen (incl verkoop met verlies) en prime shipping. AWS past de verschillen wel bij.
Tomby schreef:ik zie echt niet wat er verschillend is tussen die versie van
Boven de prijsverschillen staat ook telkens de andere naam van de set. Ja, bij Amazon is het wel zo dat je dan moet googlen of bij de fabrikant moet nagaan wat die versch set dan precies inhoudt, Amazon gaat het niet altijd vertellen. Amazon moet je echt wel als de nietswetende verkoper met de laagste prijzen zien, informeer je dus bij de fabrikant waar je precies naar op zoek bent, en koop het vervolgens bij Amazon (des te beter als je bij de fabrikant al het juiste EAN of modelnummer vindt).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

g^$àjgô
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:07, in totaal 1 gewijzigd.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

ub4b schreef:Elke vorm van peer review wordt geweigerd ... lekker wetenschappelijk. Wat mogen ze niet zien?
Peer review op iemand die zich door de kop geschoten heeft? Zijn vrouw heeft hem toch mogen identificeren?

Misschien willen ze verborgen houden dat zijn wapens nog tegen hem hangen door het magnetisme van zijn vaccin?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

gmùgfkplgfklg
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:07, in totaal 1 gewijzigd.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Als ik me goed herinner van de reportage in het nieuws heeft zijn vrouw hem ook niet mogen zien. Stond gisteren alleszins in de krant dat zijn familie het lijk in de kist niet mocht zien.
En een tijdje geleden dacht ik dat men hetzelfde zei over zijn vrouw.
Gewoon een weergave van wat ik gelezen heb zonder verder een standpunt over te willen innemen.

Voorzitter van een politieke partij die aan de afgrond staat en zich nu wil profileren in het PFOS - Oosterweel debat.

Mijn gedacht is dat ze beter doordoen met Oosterweel, ondertussen grond en water saneren en niet alles stilgelegen waardoor het nog langer blijft vervuilen.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ub4b schreef:
woutervh schreef:Peer review op iemand die zich door de kop geschoten heeft? Zijn vrouw heeft hem toch mogen identificeren?
Waarom moesten de beelden weg?
Waarom ging de overheid zo ver om Duitsland te proberen overtuigen om de beelden weg te halen?
Waarom moet hij zo snel mogelijk gecremeerd worden?

Wie geeft het antwoord op deze kritische vragen?

https://www.carineknapen.info/post/steeds-meer-vragen
Omdat het verdorie schandalig is dat de beelden er uberhaupt zijn, en in de krant staan, een kwestie van respect voor slachtoffer en nabestaanden.
Omdat het verdorie schandalig is dat mensen zo iemand gaan verheerlijken en beelden helpen daar echt niet bij.
Omdat hij verdorie al weken in het bos ligt, schoon gaat dat niet zijn hoor.

Maar inderdaad, misschien is hij wel helegans magnetisch van zijn vaccinatie.

J.

PS. moest je het nog niet weten: Elvis leeft en woont samen met Prince en Michael Jackson bij Sinterklaas.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

gmkgkgkgk
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:07, in totaal 1 gewijzigd.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zie iemand die in verschillende oorlogssituaties gezeten heeft.
Iemand die hulp nodig had en niet wilde of niet kreeg.
Zoiets moet verplicht zijn voor militairen die terugkeren.

Hij had al een achtergrond met zware psychische invloed. Er zijn meerdere perfect gezonde mensen in België zonder zo een achtergrond die omwille van Corona toch in een zware depressie beland zijn.

De virologen moeten ook eens leren niet alles zwart-wit te zien.
Men bleef maar doemscenario’s bespreken. Zelfs vandaag en vorige weken als de cijfers zichtbaar al weken de goede richting uitgaan blijft men nog steeds bezig met, ja, maar. En na het verlof en in de herfst, ….

Kan allemaal waar zijn maar nu gaat het goed, blijf dan ook niet alleen maar alles slecht zien.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ub4b schreef:
Joe de Mannen schreef: Omdat het verdorie schandalig is dat de beelden er uberhaupt zijn, en in de krant staan, een kwestie van respect voor slachtoffer en nabestaanden.
Omdat het verdorie schandalig is dat mensen zo iemand gaan verheerlijken en beelden helpen daar echt niet bij.
Omdat hij verdorie al weken in het bos ligt, schoon gaat dat niet zijn hoor.
Waarom mag er geen onafhankelijke lijkschouwing gebeuren? Waarom moet hij zo snel mogelijk gecremeerd worden?
Zouden ze dan iets vinden wat niet strookt met bovenstaande beelden?

Ben je nu zo naief dat je alles van de overheid gelooft en dat ze de beste bedoelingen voor de bevolking heeft?
Joe de Mannen schreef: Maar inderdaad, misschien is hij wel helegans magnetisch van zijn vaccinatie.

J.

PS. moest je het nog niet weten: Elvis leeft en woont samen met Prince en Michael Jackson bij Sinterklaas.
Don't change the topic
Ben je al ooit in Bielefeld geweest ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

ggmllghhgùl
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 08 aug 2021, 09:08, in totaal 1 gewijzigd.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Gaat dit hier nu ook een JC topic worden en gesloten worden?

Mijn frustratie van de dag: complotdenkers die topics (idd mv.) kapen.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

ub4b schreef:
Joe de Mannen schreef: Ben je al ooit in Bielefeld geweest ?

J.
Nr 17 daar ben ik al geweest
https://blog.cyberwar.nl/2019/06/twenty ... 1997-2001/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot
nummer 1 :banana: :banana: :banana: :nana:

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

on4bam schreef:Gaat dit hier nu ook een JC topic worden en gesloten worden?

Mijn frustratie van de dag: complotdenkers die topics (idd mv.) kapen.
Je bedoeld 'knapen' ? :-) Die Carine Knapen heeft ne serieuze slag van de corona (fles) gekregen, al sinds het begin van de crisis niks anders dan complottheoriën en misinformatie de wereld aan het insturen ... man man man :bang:

Recent Voorbeeldje .. haar 'titel' is zowel clickbait als correct :-)
https://www.carineknapen.info/post/enke ... -narratief
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

schreeuwen dat er "geen enkel bewijs is" terwijl dat er wel is, en je eigen beweringen niet staven.
Kijk, dit soort mensen, daar heb ik nu eens het volste vertrouwen in. :roll:
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Ik volg ze al een hele tijd, die heeft ze idd niet meer op een rijtje. Ik kan het hier vol zetten met sommige van haar bizarre uitspraken, maar ik zal het bij eentje houden. :-D

Afbeelding

En als je dan vraagt naar bronnen, moet je "zelf op onderzoek gaan" of "het is een reis naar dat bewustzijn"...


On-topic: Mijn frustratie is dat er nog redelijk wat mensen haar au sérieux nemen.

Edit, ok, toch nog eentje om het af te leren... 8)
Carine Knapen op MeWe op 4 juni:


"De afgelopen 11 maanden is alles wat ik weet echter steeds meer op losse schroeven komen te staan. Er zijn nieuwe mensen op mijn pad verschenen die het licht hebben doen schijnen in een donkere tunnel en die mij de weg getoond hebben naar een duistere wereld die ik niet kende terwijl ze er altijd is geweest. En met altijd bedoel ik niet de tijdspan dat ik op deze aardkloot rond loop, maar sinds ruim 3.500 jaar. Mogelijks nog veel langer.
Onze geschiedenis is volledig vervalst. Dat weet ik nu met zekerheid. De bewijzen zijn overweldigend. Vreemd dat ik het nooit heb beseft want de waarheid heeft me voortdurend in het gezicht gestaard.
Ik spreek bewust over " niet beseft " want mijn opmerkzame geest heeft het wel gezien en er vragen over gesteld maar er nooit een verklaring voor gevonden. Het viel onder de noemer van " de mysteries van de wereld "
Zo heb ik tijdens vluchten al vaak door het raampje gekeken en mij afgevraagd waarom er niet de minste kromming is aan de horizon, wat materieel onmogelijk is wanneer men weet dat de aarde naar verluid een diameter heeft van amper 12.756 km.
Op de hoogte waarop de burgerluchtvaart gewoonlijk vliegt ( 12 km ) heb je een zeer wijd beeld over de aardoppervlakte en zou je in principe een sterke kromming moeten zien, maar... die is er niet. Tiens, dat is raar.
De aarde draait in onze contreien aan een snelheid van 1.050 km per uur rond haar as en simultaan aan een snelheid van 107.600 km per uur rond de zon. Waarom voelen wij daar niets van ?
Op aarde is er 1 miljard 400 miljoen km3 water. Volgens de heersende theorie wordt het water op aarde naar beneden gedrukt door de zwaartekracht. Maar, hoe komt het dan dat vogels kunnen vliegen, ballonnen opstijgen en pluimen rond dwarrelen in de lucht ?
Als de zwaartekracht zo'n gigantische hoeveelheid water naar beneden kan drukken, hoe komt het dan dat wij onze armen hun opheffen in de lucht en überhaupt recht kunnen staan? Dat kan toch niet enkel liggen aan het soortelijk gewicht ? Is de zwaartekracht selectief ? Wel voor dit maar niet voor dat ?
Hoe is het trouwens mogelijk dat al het water grosso modo op zijn plaats blijft ( getijden niet in acht genomen ) terwijl de aarde zo snel rond haar as en rond de zon draait ? Als je tegen een natte tennisbal klopt, vliegt al het water er tijdens het traject uit. Hoe kan dit ?
Hoe hebben de Inca's massieve granietblokken van wel 400 ton/stuk naar de top van Machu Pitchu kunnen verslepen ? Er is geen graniet in de wijde omgeving. Waarom zijn de deuren in oude paleizen en kathedralen zo enorm groot ? Met welke technologie hebben ze in de 17de, 18de en 19de eeuw overal ter wereld zoveel mastodont gebouwen in graniet, marmer en andere edele stenen gebouwd en stenen perfect glad kunnen polijsten ? Al die perfecte marmeren ornamenten en sculpturen gemaakt ? Enz... enz..."


Edit 2, ok echt de allerlaatste. Maar dit is dan ook een beauty!

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”