Vergelijk betamax tarieven
-
- Pro Member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 25 keer
Even meegeven dat callingcredit hun prijzen heeft verhoogd sinds 27/06/2020
Belgium landline rate: 0.5 >> 0.7 cent/min (0.9 cent/min incl BTW)
Belgium mobile rate: 0.5 >> 0.7 cent/min (0.9 cent/min incl BTW)
* No connection fee
Info and comparision: voip-comparison.com
Belgium landline rate: 0.5 >> 0.7 cent/min (0.9 cent/min incl BTW)
Belgium mobile rate: 0.5 >> 0.7 cent/min (0.9 cent/min incl BTW)
* No connection fee
Info and comparision: voip-comparison.com
-
- Pro Member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 25 keer
Update:
Verdere prijsverhoging bij callingcredit sinds 04/08/2020
Belgium mobile rate: 0.7 >> 1.0 cent/min (1.2 cent/min incl BTW)
Belgium landline rate: no change 0.7 >> 0.7 cent/min (0.9 cent/min incl BTW)
* No connection fee
Info and comparison: voip-comparison.com
Verdere prijsverhoging bij callingcredit sinds 04/08/2020
Belgium mobile rate: 0.7 >> 1.0 cent/min (1.2 cent/min incl BTW)
Belgium landline rate: no change 0.7 >> 0.7 cent/min (0.9 cent/min incl BTW)
* No connection fee
Info and comparison: voip-comparison.com
-
- Plus Member
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik ben al een tijdje aan het sukkelen om aan een subscription te geraken. Ik las hier dat MegaVoip dit zou aanbieden dus een account gemaakt (want eigenlijk FreeVoipDeal klant). Eens account aangemaakt niets van te bespeuren dus even contact opgenomen met helpdesk. Autmatic Recharge is al jaren enabled.
Zij stuurde mij dit:
Zij stuurde mij dit:
Kan iemand mij aan een invitation helpen? Maakt niet zoveel uit voor welke betamax client juist...Thank you for your message.
Recently we started offering subscriptions to accounts that have enabled Automatic Recharge for their account. Every day more accounts are selected by an automated process. As soon as your account is selected you will be notified by email and/or push message.
What to do if:
The subscription not visible and you have not received an invite
Please make sure Automatic Recharge is enabled for your account or enable it during your next Paypal or Credit Card payment, so your account can be selected to be invited. It is not possible to get a subscription without being invited and it’s not possible to force the invitation process
The subscriptions are not visible but you did receive an invite
1. Please check if you are logged in to the account that was invited. The invitation is only valid for the selected account and cannot be passed on to any other account.
2. Please check if the automatic recharge is still enabled and if Credit Card/Paypal options are available for your account. If not, please try again once these payment options are available again.
You would like to change the country of the subscription
Unfortunately this is not possible. All available countries are shown in your account if applicable.
If you would like to have more information about the subscriptions please check: https://www.megavoip.com/country_subscriptions/info
Kind regards,
Customer service
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Daat staat het toch?
It is not possible to get a subscription without being invited and it’s not possible to force the invitation process
Je kan het niet forceren, de invitations komen van hun systeem, niemand kan jou een invitation bezorgen.
It is not possible to get a subscription without being invited and it’s not possible to force the invitation process
Je kan het niet forceren, de invitations komen van hun systeem, niemand kan jou een invitation bezorgen.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 12:19
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 10 keer
Oh I see... Ik dacht dat het niet mogelijk was om iets in beweging te krijgen zonder invitation. Ik dacht dat anderen u wel konden uitnodigen.
Maar duidelijk nu.
Is er iets gekend wat voor type klanten uitnodigingen ontvangen? Heavy users of juist niet bvb?
Maar duidelijk nu.
Is er iets gekend wat voor type klanten uitnodigingen ontvangen? Heavy users of juist niet bvb?
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 jun 2021, 15:02
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Sinds 18 juni 2021 kost bij CosmoVoip het bellen naar Belgium Mobile 0,363 euro Inc VAT per minuut. Daarvoor was dit nog 0,006 euro. Van 0,006 euro naar 0,363 euro gaan in 1 keer, dat kan men op zijn minst een drastische prijsverhoging noemen. En bij de andere Dellmont Betamax VOIP brands ziet de prijsverhoging op 18 juni 2021 er blijkbaar ook gelijkaardig uit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Bedankt om te melden. Bij Megavoip ook zo: 0,363€/m naar mobile.
Maar ze passen het blijkbaar nog niet toe: deze morgen (19 juni) 2m53 gebeld, charge: 0,039 €.
Een zaakje om in de gaten te houden !
Maar ze passen het blijkbaar nog niet toe: deze morgen (19 juni) 2m53 gebeld, charge: 0,039 €.
Een zaakje om in de gaten te houden !
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 12 keer
Dit zijn inderdaad absurde prijzen,op het eerste zicht enkel naar Belgische gsm nummers.Je kan nu evengoed bellen met Proximus of Telenet ,dit is nog de helft goedkoper.Ben3 schreef:Sinds 18 juni 2021 kost bij CosmoVoip het bellen naar Belgium Mobile 0,363 euro Inc VAT per minuut. Daarvoor was dit nog 0,006 euro. Van 0,006 euro naar 0,363 euro gaan in 1 keer, dat kan men op zijn minst een drastische prijsverhoging noemen. En bij de andere Dellmont Betamax VOIP brands ziet de prijsverhoging op 18 juni 2021 er blijkbaar ook gelijkaardig uit.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Freevoipdeal 0.300 incl. VAT (mobile) - 0.050 € (fix)
Ze waren juist gekend voor spottarieven naar mobile.
tegenwoordiger cheaper een 10 € gsmabbo UNLIMITED calls van Youfone te nemen (vowifi/volte) of Orange (16 €). En je hebt veel betere geluidskwaliteit en overal te gebruiken.
Hoe zit het met hun unlimited belgium trouwens?
Ze waren juist gekend voor spottarieven naar mobile.
tegenwoordiger cheaper een 10 € gsmabbo UNLIMITED calls van Youfone te nemen (vowifi/volte) of Orange (16 €). En je hebt veel betere geluidskwaliteit en overal te gebruiken.
Hoe zit het met hun unlimited belgium trouwens?
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 12 keer
Of eventueel met een herlaadkaart van Jim mobile aan 8 cent per minuut.satsurfer schreef:Freevoipdeal 0.300 incl. VAT (mobile) - 0.050 € (fix)
Ze waren juist gekend voor spottarieven naar mobile.
tegenwoordiger cheaper een 10 € gsmabbo UNLIMITED calls van Youfone te nemen (vowifi/volte) of Orange (16 €). En je hebt veel betere geluidskwaliteit en overal te gebruiken.
Hoe zit het met hun unlimited belgium trouwens?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Bij mij ook slechte zaak voor JimMobile. Ik herlaad daar maximum 10€ per jaar, de rest doe ik met Megavoip.
Ik denk er al langer aan om over te stappen naar Neibo of Edpnet. 't Zal er nu toch van komen.
Ik denk er al langer aan om over te stappen naar Neibo of Edpnet. 't Zal er nu toch van komen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
beiden geen VoLTE/VoWIFI.MarkDM schreef:Ik denk er al langer aan om over te stappen naar Neibo of Edpnet.
16€ - 10 GB - UNL. CALL/SMS VoLTE/VoWIFI, A-Tier operator, Kinepolis tickets lijkt me beste deal. (prijs 1 jaar geldig of langer)
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Denk dat het een fout is op hun pagina.
Belgium [non-EU-callerid] (Mobile) € 0.005 € 0.006
Belgium (Mobile) € 0.300 € 0.363
Zou goedkoper zijn om met een nummer te bellen van buiten de EU.
Ik betaal nog altijd 0.007 euro bij cheapbuzzer.
Belgium [non-EU-callerid] (Mobile) € 0.005 € 0.006
Belgium (Mobile) € 0.300 € 0.363
Zou goedkoper zijn om met een nummer te bellen van buiten de EU.
Ik betaal nog altijd 0.007 euro bij cheapbuzzer.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
bellen zonder caller-id blijft goedkoop. Vroeger was mét caller-id goedkoop, nu omgekeerd.
Dus caller-ID uitschakelen. bellen naar mobiel. Dus 0.010 €/min. Dus hun site verkeerd. Maakt niet uit met/zonder caller-ID
Dus caller-ID uitschakelen. bellen naar mobiel. Dus 0.010 €/min. Dus hun site verkeerd. Maakt niet uit met/zonder caller-ID
Laatst gewijzigd door satsurfer 20 jun 2021, 11:59, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Wie heeft nog behoefte aan een vergelijkingssite wanneer je belt voor enkele centen
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
zegt de persoon die van alles het goedkoopste kiest, en niet durft te veranderen nr een andere ISP. Nochtans zelfde koperkabelwied schreef:Wie heeft nog behoefte aan een vergelijkingssite wanneer je belt voor enkele centen
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
https://www.voiptiger.com/en/callrates
1,85 eurocent per minuut naar mobiele nummers
Ook bij DiscoutVOIP is bellen mét caller ID duurder dan zonder
https://www.discountvoip.co.uk/calling_rates/
Bellen naar vaste nummers is 6 keer duurder, naar mobile 38 keer duurder
Ik ga er mijn caller ID niet voor uitzetten.
Code: Selecteer alles
Destination Price in €/minute Setupcost in €
Belgium 0,0175 0,0
Belgium 078 Split Charge 0,0200 0,0200
Belgium Fixed Proximus 0,0175 0,0
Belgium Freephone 0,0 0,0
Belgium IntNat Info 0,3058 2,7900
Belgium Mobile Base 0,0185 0,0
Belgium Mobile Mobile Vikings 0,0185 0,0
Belgium Mobile Orange 0,0185 0,0
Belgium Mobile Others 0,0230 0,0
Belgium Mobile Proximus 0,0185 0,0
Belgium Mobile VOO 0,0185 0,0
Belgium Nat Info 0,2149 1,3900
Belgium On Call Doctor 0,2500 0,1000
Belgium Pension Line 0,0 0,0
Ook bij DiscoutVOIP is bellen mét caller ID duurder dan zonder
https://www.discountvoip.co.uk/calling_rates/
Code: Selecteer alles
Calling without a caller id from a EU member state:
Destination EUR / min Inc. Vat
Belgium (Landline) € 0.0093 € 0.0093
Belgium (Mobile) € 0.0093 € 0.0093
Calling with a caller id from a EU member state:
Destination EUR / min Inc. Vat
Belgium (Landline) € 0.0582 € 0.0582
Belgium (Mobile) € 0.3491 € 0.3491
Ik ga er mijn caller ID niet voor uitzetten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Heeft er iemand al gesprekken aangerekend gekregen aan het nieuwe dure tarief ?
Daarjuist (21 juni 8u52) gebeld met caller-id zoals vroeger (Megavoip):
duration 00:01:06 , charge € 0.020 .
Ik denk meer en meer dat het een vergissing is in de tarieflijst want ze rekenen het niet aan.
Daarjuist (21 juni 8u52) gebeld met caller-id zoals vroeger (Megavoip):
duration 00:01:06 , charge € 0.020 .
Ik denk meer en meer dat het een vergissing is in de tarieflijst want ze rekenen het niet aan.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Ja, die bevestigt wat ik schrijf. Dit is niet het nieuwe dure tarief.
Dat iemand eens een gesprek toont aan het nieuwe tarief. Bij mij zijn het nog de oude die ze aanrekenen, met caller-id.
Dat iemand eens een gesprek toont aan het nieuwe tarief. Bij mij zijn het nog de oude die ze aanrekenen, met caller-id.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat het een fout op hun website(s) is, was al langer vermoed.Ben3 schreef:Dat was ik ook al hard aan het hopen.blidi schreef:Denk dat het een fout is op hun pagina.
Maar het zou misschien wel echt kunnen zijn onder druk van de grote mobiele telefonie spelers in ons kleine belgenlandje.
Maar wat heeft dit nu te maken heeft met de "mobiele telefonie spelers in ons kleine belgenlandje" ??
Dezelfde fout stond ook bij de andere Europese landen: France (mobile), Germany (mobile) Austria (mobile), etc ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
yes, hier ook
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Oud nieuws maar ik meen me te herinneren dat het niet voor iedereen beschikbaar was.
Zolang ze geen vaste nummers als clip meer toelaten is het een no-go hier.
J.
Zolang ze geen vaste nummers als clip meer toelaten is het een no-go hier.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Zolang ik niet naar GSM-nummers kan bellen vanaf een 'vaste' lijn, gebruik ik ze ook niet meer.
Ik probeer over te stappen naar OVH maar wat een miserie is me dat. Ik heb eind augustus een ligne individuelle besteld maar die is nog steeds niet opgeleverd, zelfs niet na minstens drie support tickets. Dat belooft weinig goeds..
Ik probeer over te stappen naar OVH maar wat een miserie is me dat. Ik heb eind augustus een ligne individuelle besteld maar die is nog steeds niet opgeleverd, zelfs niet na minstens drie support tickets. Dat belooft weinig goeds..
Computer(k)nul
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hier was dat ook vrij snel overgezet van TN naar OVH. Ondertussen al een paar jaar geleden weliswaar.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Ik had een gelijkaardig probleem. Ik heb hen toen gebeld (in het Frans) en ik meen me te herinneren dat men een identiteitscontrole deed (of gewoon op het activatieknopje drukte, ik ben niet zeker). Vervolgens was het bijna direct in orde.Sinna schreef:Zolang ik niet naar GSM-nummers kan bellen vanaf een 'vaste' lijn, gebruik ik ze ook niet meer.
Ik probeer over te stappen naar OVH maar wat een miserie is me dat. Ik heb eind augustus een ligne individuelle besteld maar die is nog steeds niet opgeleverd, zelfs niet na minstens drie support tickets. Dat belooft weinig goeds..
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Ik heb proof of identity al opgestuurd, maar blijkbaar lezen die zelf hun mails niet...lanadekat schreef:Ik had een gelijkaardig probleem. Ik heb hen toen gebeld (in het Frans) en ik meen me te herinneren dat men een identiteitscontrole deed (of gewoon op het activatieknopje drukte, ik ben niet zeker). Vervolgens was het bijna direct in orde.Sinna schreef:Zolang ik niet naar GSM-nummers kan bellen vanaf een 'vaste' lijn, gebruik ik ze ook niet meer.
Ik probeer over te stappen naar OVH maar wat een miserie is me dat. Ik heb eind augustus een ligne individuelle besteld maar die is nog steeds niet opgeleverd, zelfs niet na minstens drie support tickets. Dat belooft weinig goeds..
Bellen zie ik eigenlijk niet zitten: ik ben het Frans niet machtig genoeg om een hele parlé af te moeten steken met een gesprekspartner die ik niet zie (en dus ook niet kan zien of hij/zij mijn gebrekkige Frans begrijpt).
Computer(k)nul