De reiskriebels komen toch weer opduiken, wat me niet duidelijk is zijn de annulatieverzekeringen van Visa Gold (Keytrade).
Wat me helemaal niet duidelijk is, wat als mijn partner positief test voor vertrek en ik automatisch ook in quarantaine moet?
Het is zinloos een bijkomende verzekering af te sluiten indien toch reeds gedekt door Visa Gold (wat het doel was van deze kaart aan te vragen).
Mij lijkt een positief getest persoon zonder twijfel beschouwd te worden als "ziek".
De resterende vraag, wat met de andere personen die normaliter gedekt zijn door Visa Gold.
Is dit een wijziging van gezondheidstoestand, potentieel (nog)niet / (mogelijks)wel?elke wijziging van de gezondheidstoestand, vastgesteld door een bevoegde medische autoriteit, die leidt tot een onderbreking van elke professionele of andere activiteit en verhindert dat u de gereserveerde reis kunt maken
Geen flauw idee?
Verhindert dit de fysieke professionele of andere activiteit?
Je kan toch thuiswerken in quarantaine?
Wat is "andere activiteit"? (slapen, eten, wassen )
Wat verder staat er:
Dus partners kunnen geen aanspraak maken op schadevergoeding omdat ze mede verzekerd zijn?Ziekte, ongeval of overlijden van de verzekeraar, zijn/haar echtgen(o)t(e), hun verwanten in dalende of stijgende lijn (maximum tweede graad), broers, zussen, laterale verwanten (maximum tweede graad), verwanten (maximum tweede graad), reisgezellen vermeld op het inschrijvingsformulier. Deze personen kunnen in geen geval aanspraak maken op een schadevergoeding indien ze zelf verzekerd zijn.
Dit is een erg tegenstrijdige zin.
In welke betekenis is deze zin nuttig?