Corona paspoort

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

sky schreef:https://support.itsme.be/hc/nl/articles ... martphone-

Hier staat de volledige uitleg.
Eerst itsme blokkeren, nadien heractiveren via eID.
Dat is voor heractiveren.
Dat is niet wat ik moet doen, ik moet voor het eerst een account aanmaken.

Alles lukt, ik krijg zelfs netjes mijn token die ik in de gsm moet ingeven, maar daar wordt deze niet aanvaard.
680x0
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 9 keer

Modbreak:
Zoals hierboven reeds gemeld worden alle off-topic posts (die niet over het Corona paspoort gaan) verwijderd.
johann schreef:1. Perfect gezonde mensen worden niet minder perfect gezond door een vaccin
En die bewering is dus nog steeds voor geen meter bewezen en kan ook nog niet bewezen zijn want dat vergt TIJD.

En die tijd is NIET genomen terwijl men wel onverantwoord is beginnen vaccineren.

De zeer bedenkelijke informatie die nu en dan al bovenkomt en het tot-in-het-absurde ontkennen dat er mogelijke problemen zijn bewijst dat men er zelf niet zeker van is dat het allemaal wel zo veilig is.

En trouwens, kan u mij dan eens uitleggen waarom mensen die toch voor J&J kiezen een document moeten ondertekenen dat ze afzien van elke vorm van verantwoordelijkheid bij de overheid en de fabrikanten?

Het ergste is dat mensen dat vinkje op QVax gewoon zondermeer zetten en niet eens LEZEN wat dit voor gevolgen heeft...
edwin.d
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 8 keer

Modbreak:
off-topic
En trouwens, kan u mij dan eens uitleggen waarom mensen die toch voor J&J kiezen een document moeten ondertekenen dat ze afzien van elke vorm van verantwoordelijkheid bij de overheid en de fabrikanten?
Johnson is een Amerikaans bedrijf en die zijn geweldig bang voor eventuele claims.
In Amerika staan de advocaten te wachten om iemand te verdedigen die mogelijk door het Johnson vaccin iets zou oplopen of erger nog zou sterven.

Je moet maar eens iets van een Amerikaans bedrijf proberen te kopen dat nog niet over de juiste documenten beschikt om te kunnen gebruiken.
Zelfs al weet je heel goed dat het veilig is of ga je het voor iets onbenulligs gebruiken.
Het gaat je niet lukken. Zelfs al zeg je dat jij de verantwoordelijkheid op jouw neemt.

Mvg
680x0
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 9 keer

Modbreak:
off-topic
edwin.d schreef:Johnson is een Amerikaans bedrijf en die zijn geweldig bang voor eventuele claims.
In Amerika staan de advocaten te wachten om iemand te verdedigen die mogelijk door het Johnson vaccin iets zou oplopen of erger nog zou sterven.
En Pfizer is geen Amerikaans bedrijf dan ?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Modbreak:
off-topic
Het gaat er niet om of het al dan niet een Amerikaans bedrijf is.
Bij de verkoopsvoorwaarden hebben alle vaccinproducenten kunnen bedingen dat de overheden (deels) mee verantwoordelijk zijn.
Bron: oa. https://www.ad.nl/binnenland/bijwerking ... ~a2b1e518/

Hier doet de Vlaamse Overheid iets gelijkaardigs en schuift ze de verantwoordelijkheid door naar de ontvanger omdat het een vrijwillige keuze is.
Gesloten

Terug naar “Allerlei”