Sinds jaren betaal ik mijn OVH facturen via mijn prepaid account.
Stort iedere keer 10 Euro tot het geld opgebruikt is.
Daarna stort ik opnieuw.
Vorige maand was het tegoed opgebruikt ,dus heb ik een nieuwe storting gedaan.
Deze maand is het bedrag van de factuur niet van mijn prepaid account gegaan.
Er zijn ook geen openstaande facturen.
Is de factuur bij andere OVH klanten betaald of hebben die ook nog geen factuur gekregen?
OVH facturatie
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Via hun "manager" is er een voorziening om vooraf-betalingen te doen...
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/se ... anager.xml
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/se ... anager.xml
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Bedankt voor de inlichting.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de optie prepaid niet.
Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de optie prepaid niet.
Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Voor wat het waard is: eerst moet je klant zijn en een actieve lijn hebben, dan kun je via hun manager aan de slag...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Om klant te worden moet men eerst betalen (begrijpelijk), maar om een bepaalde betaaloptie te kiezen moet men eerst klant zijn?
Ik heb alles ingevuld om klant te worden en heb blijkbaar reeds een account, want ik heb een mail ontvangen waarin gevraagd wordt om in te loggen en te betalen. Inloggen lukt, maar betalen enkel via kredietkaart of domiciliëring.
Ik kan wel klikken op 'My prepaid account', maar dan is het resultaat:' You don't have a prepaid account', en nergens de mogelijkheid om er één aan te maken.
In mijn account kan ik ook zien dat er een ticket in behandeling is.
Ik heb alles ingevuld om klant te worden en heb blijkbaar reeds een account, want ik heb een mail ontvangen waarin gevraagd wordt om in te loggen en te betalen. Inloggen lukt, maar betalen enkel via kredietkaart of domiciliëring.
Ik kan wel klikken op 'My prepaid account', maar dan is het resultaat:' You don't have a prepaid account', en nergens de mogelijkheid om er één aan te maken.
In mijn account kan ik ook zien dat er een ticket in behandeling is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Betalen met kredietkaart, wijze van betalen "valideren" in de manager, dan een willekeurig bedrag vooruitbetalen en je prepaid account is gespekt (in die volgorde vrees ik)...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Plus Member
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 02 jul 2008, 14:26
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik had hetzelfde probleem, twee telefoonlijnen besteld terwijl maar één nodig had. Ongebruikte lijnen zijn na een maand geschrapt.Tibo schreef: Bovendien heb ik bij de bestelling tijdens het zoeken en het heen en terug geklik per ongeluk 5 telefoonlijnen besteld en zie nergens een mogelijkheid om te annuleren. Ik heb een ticket aangemaakt.
Het is nu afwachten of ze antwoorden.