Ik heb het niet kunnen terugvinden met google maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
Soms moet je documenten ondertekenen met je eID kaart. Op een PC is dat geen probleem maar op een tablet (iPad) is dat iets anders. Bestaan er readers voor een Belgisch eID die je op een iPad (iOS) kan gebruiken?
Ik heb het dus niet over afbeeldingen van een handtekening die je gewoon in de PDF plakt, dat wordt officieel niet als geldige handtekening aanvaard.
PDF legaal ondertekenen op iPad
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 244 keer
Waarschijnlijk niet wat je zoekt.
Er zijn readers op bluetooth : ACS ACR3901U-S1 bluetooth smart card reader
https://www.e-contract.be/support/ios
Dit is wel voor hen, maar ik heb nog niet getest of er een pdf reader is die er mee overweg kan maar op zich moet het mogelijk zijn met een bluetooth eid reader.
Er zijn readers op bluetooth : ACS ACR3901U-S1 bluetooth smart card reader
https://www.e-contract.be/support/ios
Dit is wel voor hen, maar ik heb nog niet getest of er een pdf reader is die er mee overweg kan maar op zich moet het mogelijk zijn met een bluetooth eid reader.
- silentkiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 97 keer
Geen ervaring mee maar het eerste wat mij te binnen schiet: itsme?
Vermoedelijk onmogelijk op een iPad gezien er voor itsme een koppeling nodig is met een SIM kaart maar het kan je 'mobiel' probleem mogelijks oplossen.
Vermoedelijk onmogelijk op een iPad gezien er voor itsme een koppeling nodig is met een SIM kaart maar het kan je 'mobiel' probleem mogelijks oplossen.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Sommige iPads hebben we een simkaart (4G) maar itsme moet ik eens testen.
De andere oplossing vereist een specifieke kaartlezer die waarschijnlijk niemand heeft.
Jammer dat men dit niet beter ondersteunt.
De andere oplossing vereist een specifieke kaartlezer die waarschijnlijk niemand heeft.
Jammer dat men dit niet beter ondersteunt.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.