Ik zag dit op Tweakers
https://tweakers.net/nieuws/183056/duiz ... ieren.html
Daar zei gebruiker SanderSans dat misschien ook Kinépolis, Carrefour, De Standaard en RTBF met Qualifio werken.
https://qualifio.com/about-us/
Qualifio was founded in Belgium
Iemand meer info gevonden voor Belgische bedrijven die Qualifio gebruikte ?
Even op google gezocht maar niets gevonden.
Op https://haveibeenpwned.com/ geeft hij pwned op [email protected] niet op domain qualifio.com
Duizenden persoonsgegevens zijn uitgelekt bij leverancier van online formulieren Qualifio
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik heb zo stilaan het idee dat het niet meer uitmaakt wie ze nog gaan breachen, met al die recente leaks.
nu, er is natuurlijk ook nog verschil tussen een uitgelekt forum accountje en een account waar ze ook genoeg gegevens bijhouden om effectieve identiteitsfraude mee te gaan plegen, maar het mag toch eens stilaan tijd worden dat dit soort zaken beter op orde gezet zou worden.
ik zie niet onmiddelijk een reden om meer dan een emailadres en wachtwoord op te slaan voor online bestellingen, en al de rest kan perfect offline binnen het bedrijfsnetwerk gehouden worden.
of is dat dan weer te kort door de bocht?
nu, er is natuurlijk ook nog verschil tussen een uitgelekt forum accountje en een account waar ze ook genoeg gegevens bijhouden om effectieve identiteitsfraude mee te gaan plegen, maar het mag toch eens stilaan tijd worden dat dit soort zaken beter op orde gezet zou worden.
ik zie niet onmiddelijk een reden om meer dan een emailadres en wachtwoord op te slaan voor online bestellingen, en al de rest kan perfect offline binnen het bedrijfsnetwerk gehouden worden.
of is dat dan weer te kort door de bocht?