Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb al enkele jaren m'n vaste lijn op de bel-me-niet lijst geregistreerd.
Niets dat ik meer haat dan het klassieke riedeltje van "kan ik de zaakvoerder spreken?", "heb je al gehoord van onze kortingen?".

Toch deze week weeral twee keer prijs.

Eerst Scarlet.
Daarnet Luminus.

Hoe debiel kan je nu zijn als bedrijf om op die manier klanten te winnen?
HomeLate
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 jan 2017, 12:22
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 3 keer

heist_175 schreef:Er is geen magische oplossing, wat wel helpt:
- eigen regenwater gebruiken -> dat heeft géén effect op de infiltratie (je vangt maar een paar % op per jaar), maar zorgt wel voor minder drooglegging in de waterwinningsgebieden
- minder verharding in voortuinen etc
- minder/geen grondwater oppompen voor industrieel & landbouwgebruik
- controles & boetes op illegaal grondwatergebruik

Met enkel toiletten op regenwater aan te sluiten, bespaar je veel kans al +/- 50% van uw drinkwaterverbruik.
In mijn regio, de mooie fruitstreek, wordt volop illegaal grondwater opgepompt. Slechts enkele boeren hebben een vergunning waarbij ik niet begrijp waarom de gemeente dit toestaat.

Frustratie van de dag: hagelkanonseizoen is weer begonnen :roll: Nog zoiets dat ik niet begrijp.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

jutuiz schreef:Hoe debiel kan je nu zijn als bedrijf om op die manier klanten te winnen?
Die gasten maken ook een nacalculatie zou je denken.
Dus moet het zijn dat er voldoende mensen zijn die hier op ingaan.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

HomeLate schreef:
heist_175 schreef:Er is geen magische oplossing, wat wel helpt:
- minder/geen grondwater oppompen voor industrieel & landbouwgebruik
- controles & boetes op illegaal grondwatergebruik
In mijn regio, de mooie fruitstreek, wordt volop illegaal grondwater opgepompt. Slechts enkele boeren hebben een vergunning waarbij ik niet begrijp waarom de gemeente dit toestaat.
Omdat de boeren, net als de horeca & vissers (wat ook onder landbouw valt), alles mogen.
Het departement landbouw vertikt het zelfs om nieuwe regels toe te passen.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20210603_93188793
Crevits roept departement Landbouw tot de orde
Minister van Landbouw Hilde Crevits (CD&V) heeft haar departement laten weten dat standaardzinnetjes waarin het voorlopige stikstofcompromis van de Vlaamse regering gewoonweg wordt afgewezen, ‘uit den boze’ zijn.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 962
Lid geworden op: 25 jun 2012, 17:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 72 keer

Bedrijven en hun zwarte lijst, ik heb het er zowat mee gehad.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

cadsite schreef:
jutuiz schreef:Hoe debiel kan je nu zijn als bedrijf om op die manier klanten te winnen?
Die gasten maken ook een nacalculatie zou je denken.
Dus moet het zijn dat er voldoende mensen zijn die hier op ingaan.
Ik weet het niet. Dat zijn grote boites. Seen it. Done it.
Soms denk ik dat dit acties van beroepsmanagers zijn die persé iets willen managen dat ze al jaren managen om zichzelf relevant te maken. En als het van die alfa-mannetjes in hun kop zit, dan zit het niet in hun g*t.

"Beste collega's. Het is mei. Laten we onze traditionele jaarlijkse cold-calling actie doen. Want ja, de collega's concurrenten zitten niet stil, en we moeten onze targets halen. Voila. Collega Hans zal nu eens tonen wat de resultaten waren van vorig jaar, Fien zal tonen hoe we denken het dit jaar beter te doen via nieuwe doelgroepbepaling en nieuwe scripts. En Klaas mag opdraaien voor follow-up en de integratie in het CRM-pakket. "

En als het misloopt, dan is Hans, Fien of Klaas gejost. Niet noodzakelijk in die volgorde.

Allez hup. Weer een vergadering verder. Weer een maand pré verdiend.

(maar dat begint hier op grote frustraties te lijken, ik zal het stilleggen... :-) )
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

20 jaar geleden ging dat er misschien zo aan toe, maar tegenwoordig worden dit soort telefoon(terreur)tjes gedaan door externe bureau's.
Dus heel eenvoudig om de kost en de return er uit te halen.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

cadsite schreef:20 jaar geleden ging dat er misschien zo aan toe, maar tegenwoordig worden dit soort telefoon(terreur)tjes gedaan door externe bureau's.
Dus heel eenvoudig om de kost en de return er uit te halen.
Zal wel, ik zie er weinig zelf de telefoon bemannen, maar een bureau moet ook zijn lijsten, scripts en instructies krijgen. En ik denk in de abonnementenbusiness dat de omzettingsgraad nog makkelijk kan bepaald worden. Maar in andere zaken... succes hoor. En de keuze van callcenter is nog zo'n punt van discussie. X heeft ervaring met bureau A. Y heeft ervaring met bureau B. De een belt 's avonds, de ander overdag. De een wordt betaald per call. De ander per succesratio. Gelijk hoe. Het is niet meer dan deze tijd.
Gebruikersavatar
antutu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 12 jun 2017, 17:17
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 37 keer

Man man man... ik erger me aan de reclame van Cofidis. Maken ze reclame voor geld lenen, tonen ze vrouwe des huizes met 20 winkeltassen aan de hand.

Ja, lekker geld lenen om sjieke dingen te kopen in de dure winkels, waarom ook niet hé?

Ze tonen zo'n beelden om er bij de mensen in te stampen dat zoiets volkomen normaal is. Well, guess what: dat is allesbehalve normaal. Dat is eigenlijk compleet f%kt up, gestoord.

Waar is de tijd dat een mens een lening nam voor iets wat broodnodig was en zelfs dán er nog weken over nadacht zoiets aan te gaan.

Leningen zijn serious business mate. Niet zomaar iets dat je willy nilly afsluit om pakweg een onnozel kleedje te kopen in de JBC.

Waar gaat deze wereld naar toe? Er is nog geen miserie genoeg in de wereld.
There's something strange and you can't reboot. Who you gonna call? Joost Prutsers.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

antutu schreef: Waar is de tijd dat een mens een lening nam voor iets wat broodnodig was en zelfs dán er nog weken over nadacht zoiets aan te gaan.
Nochtans is het door wijzigingen aan de Wet op het Consumentenkrediet de voorbije jaren heel wat moeilijker geworden om zomaar even een "kredietje" af te sluiten voor frivole redenen. Ze mogen dan wel reclame maken, het is niet omdat iemand die 20 winkeltassen wil kopen zich aanbiedt voor een krediet dat die persoon het ook gaat krijgen.
antutu schreef:Leningen zijn serious business mate. Niet zomaar iets dat je willy nilly afsluit om pakweg een onnozel kleedje te kopen in de JBC.
Ja, ook voor de kredietverstrekker. Die zal ter dege moeten nagaan of de consument wel in staat zal zijn om het krediet terug te betalen. Doen zij dt niet, kan de rechter beslissen om een afbetalingsplan op te leggen, de intresten kwijt te schelden, het verschuldigd bedrag in te korten of (zeldzaam) het krediet helemaal kwijt te schelden.

Om aan de strenge vereisten te ontkomen zoekt de kredietverstrekker dan ook steeds vaker heil in constructies als "uitgesteld debet" dat technisch geen consumentenkrediet is en waar men geen uitgebreid onderzoek voor moet doen, weliswaar komt dat ook met beperkingen zoals het feit dat het bedrag in principe na 1 maand al volledig terugbetaald moet worden, hoewel men daar met de trucjes van de foor ook wel wat mee kan foefelen (oa het bedrag pas na een tijd aanrekenen ipv meteen, de klok van 1 maand begint dan pas te lopen vanaf die aanrekening ook al werd het krediet veel eerder al verstrekt).
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

antutu schreef:Waar is de tijd dat een mens een lening nam voor iets wat broodnodig was en zelfs dán er nog weken over nadacht zoiets aan te gaan.
Leningen zijn serious business mate. Niet zomaar iets dat je willy nilly afsluit om pakweg een onnozel kleedje te kopen in de JBC.
Hebzucht: altijd meer willen
Ego-tripperij: de buren hebben "een dikke Duitser", dan wil ik dat ook op de oprit hebben staan

En dat leidt/lijdt dan tot excessen: essentiële zaken niet meer kunnen betalen, ...
Hoewel het basisprincipe niet moeilijk is: definieer uw prioriteiten en geef uw geld navenant uit. Als een dure "foon" belangrijker is dan uw kinderen, .... tja.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Onlangs op uitgekomen waarom m'n corp macbook pro met momenten zo traag is: die zit bijna constant 50-70% te throttlen. Dus er blijft welgeteld 30-50% van de cpu kracht over.

Mooi design zo een macbook pro? Ja. Werkt het in combinatie met een i7? Langs geen kanten.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
frodo
Plus Member
Plus Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 08 mar 2007, 14:48
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 16 keer

Roken in de auto maar netjes de sigaret buiten houden. En dan de brandende peuk in de berm schieten. En rond de nachtwinkel hier loop je op een tapijt van sigarettenpeuken. Voor de pitta zaak hetzelfde.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6659
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

devilkin schreef: Mooi design zo een macbook pro? Ja. Werkt het in combinatie met een i7? Langs geen kanten.
Switch ASAP naar Apple Silicon. Je gaat het je niet beklagen.

Throttling? Warme laptop? Verleden tijd.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

CCatalyst schreef:Switch ASAP naar Apple Silicon. Je gaat het je niet beklagen.
Nope, dit is corporate hardware, dus ik ga zelf geen Apple tax betalen.
Prive weiger ik met dit OS te werken - ik kan perfect alles wat ik wil doen op een Linux machine... en Linux op zo een ding is nog altijd toekomstmuziek.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

lolk,
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Kan er geen apart topic "complotheorien" gemaakt worden?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Graag.
Link naar het rapport om alles in zijn context te plaatsen: https://www.nommeraadio.ee/meedia/pdf/R ... dation.pdf

Het gaat ook niet om "voorspellingen", waarvan een groot deel zelfs niet overeen komt met wat in het rapport staat.
Zo een "politieker" haalt er dan de paar stukjes uit die wel overeen komen met de huidige pandemie. En haalt zelfs dingen aan die er helemaal niet in staan!
Typisch complotter-werk. 8)
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Dat is nu eens het grote voordeel (?) van tinternet.
Elke zot kan zijn mening verkondigen en het orakel uithangen. Als je dan een tiental jaar verder bent moet je gewoon zoeken in de pot van al die grote lichten en er zal er wel eentje zijn waarvan je met wat moeite en goede wil kan 'bewijzen' dat hij gedeeltelijk gelijk had. :banana:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Fortigate, sdwan, IPSec en policy routing dat niet wil werken ... grrrr .... :bang:
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

cadsite schreef:Dat is nu eens het grote voordeel (?) van tinternet.
Elke zot kan zijn mening verkondigen en het orakel uithangen. Als je dan een tiental jaar verder bent moet je gewoon zoeken in de pot van al die grote lichten en er zal er wel eentje zijn waarvan je met wat moeite en goede wil kan 'bewijzen' dat hij gedeeltelijk gelijk had. :banana:
Als ik Baudet bezig zie dan is m'n ergernis dat de wereld lijkt vol te zitten met dumb-ass pipo's die welbespraakt zomaar iedereen wat op de mouw kunnen spelden, en ermee wegkomen.

En anderzijds super intelligente kerels die ons voorruit kunnen helpen, maar die zelfs aan hun kinderen niet zouden uitgelegd krijgen hoe je een hardgekookt ei moet bereiden.

Het is unfair.

Falsehood flies. The truth comes limping behind it.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

on4bam schreef:Kan er geen apart topic "complotheorien" gemaakt worden?
Of algemener: dat je de argumenten oplijst wat er in de video/media staat als dat het enige is wat je post (ter discussie). Zo is er een tekst indien de link vervalt, en is het een discussie ipv louter verspreiding van andermans zaken.
stybola
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 04 sep 2019, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Bekabeling tot aan de deurbel ergens los, kapot, te weinig stroom (zelf geen flauw benul),...

de deurbel met videofunctie werkt aan de pc dus deze 'leeft' nog.
De bekabeling werd een drietal maand geleden op punt gezet.

Een mens zou schrikken hoe belangrijk een deurbel is. Grappig dat de mensen het allemaal snel doorhebben en op het raam kloppen. :)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

jutuiz schreef:En anderzijds super intelligente kerels die ons voorruit kunnen helpen....
Gelukkig schrijven super intelligente kerels "vooruit kunnen helpen" met slechts 1 "r" in vooruit.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

Jack Daniels schreef:
jutuiz schreef:En anderzijds super intelligente kerels die ons voorruit kunnen helpen....
Gelukkig schrijven super intelligente kerels "vooruit kunnen helpen" met slechts 1 "r" in vooruit.
Onderschat de complexiteit van een voorruit niet. [emoji6]
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Windows update gedaan, staat er ineens een nieuwe widget in taskbar waar ik niet om gevraagd heb met het weer en als je erop klikt nieuwsberichten.

Niet nodig, gelukkig eenvoudig uit te schakelen, maar het is alweer een extra actie natuurlijk...
Rechtsklik in de taskbar > 'News and Interests' > 'turn off'.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

jutuiz schreef:Onderschat de complexiteit van een voorruit niet. [emoji6]
Miljaar, ik ben vijf minuten bezig geweest met het scrollen op zoek naar rants over bv. carglass. Ik moet beter lezen. Of vroeger gaan slapen.
Gebruikersavatar
jutuiz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 608
Lid geworden op: 23 okt 2016, 15:26
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 30 keer

JamesEarlGray schreef:
jutuiz schreef:Onderschat de complexiteit van een voorruit niet. [emoji6]
Miljaar, ik ben vijf minuten bezig geweest met het scrollen op zoek naar rants over bv. carglass. Ik moet beter lezen. Of vroeger gaan slapen.
Duidelijk geen sterretje...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Mensen aan +30° met de hond zien wandelen. :|

Heb nu wel het 'geluk' met de nachtdienst te staan en kan 's morgens wanneer het fris is een toerke gaan doen.
's Avonds is het meestal met de auto, waar ze ook enorm van geniet. :lol:
Schermafbeelding 2021-06-17 om 19.49.09.jpg
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

decat schreef:Mensen aan +30° met de hond zien wandelen. :|
‘Aje moe kakkn, moe je kakkn’ en dat is bij een hond net zo.
En behoefte doen zonder wandeling: no pasaran baas
Dus ja ook als het +30° is toch een kort tripje, al proberen we dat uiteraard zoveel mogelijk te vermijden :angel:
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Tuurlijk, voor iemand zonder tuin is dat niet altijd even makkelijk.
Maar dan nog, de straat en stoep zijn overdag gloeiend heet. Als iemand beslist om dan te gaan wandelen dat ze het dan ook blootvoets doen. :wink:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Hoop ansible config schrijven en dan merken dat je specifieke use case (nog) niet supported is. Grrrrr.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Stroom uitgevallen vannacht in het bijgebouw. Probleem is echter dat de garagepoort volledig vast zit, en ik dus niet aan de zekeringkast geraak. En al mijn werkgerief zit ook in die garage. Ik heb wel zo een slotje met kabel, maar daar mag ik aan trekken zoveel ik wil, het komt niet los. Ik vermoed dat de motor is doorgeslagen geweest en de poort nu compleet gekneld zit.

Zal dus slijpen worden … maar mijn slijpschijf zit ook in die garage :bang:
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Kunt altijd eens polsen bij de bijstand van uw brandverzekering. Soms komen ze daarin tussen. Wanneer ze dicht vang je vermoedelijk bot, als ze half open staat en ze is gekneld sturen ze meestal wel iemand.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Je hint al op een "slotje", als dat correct werkt koppelt dat de poort los van de motor en kan je de poort wél opendoen.
Het lijkt dus dat je ofwel geen veiligheid had om de poort open te maken met een sleutel als de elektriciteit uitvalt,
ofwel is dat "failover" systeem ook kapot. Maar wie test dat :). Ik heb het nog nooit getest alleszins, behalve bij de installatie van de poorten.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

g
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Waarom?

Als er een onderzoek loopt, is de bedoeling dat ze hun kaarten niet tonen aan Jan en alleman, want dat kan nadelig werken als een verdachte wordt opgepakt en die weet exact wat de flikken weten. Da's trouwens absoluut niet uitzonderlijk. Geen idee waarom je daar weer zo raar over moet doen.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Het lijkt me niet zo gek om de man te verdenken van het lekken van de beelden van het lichaam van JC.
Ik weet niet waarom ze gewist zijn van de telefoon, daar zou ik graag een uitleg over krijgen. Maar toch lijken de beelden niet het probleem, want de "jager" gaf de beelden ook al aan anderen. Wat opnieuw strafbaar is. Heeft de politie de beelden bij die mensen ook gewist?
Houben ontkent dat hij de beelden gaf of verkocht aan Bild. ‘Ik maakte het filmpje om het te tonen aan de familie van Jürgen Conings. Ik ken de tante. Ik wilde het aan hen tonen. Ik ken Bild zelfs niet. ’ Houben stuurde het filmpje ook door aan zijn twee broers, zegt hij. ‘En de politieman die na mij kwam, nam ook beelden.’
Om een "jager" nu meteen een "onafhankelijke journalist" te noemen, dat lijkt me wat verregaand.
Het lijkt me eerder een sensatiezoeker :).
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5295
Lid geworden op: 12 jan 2006, 14:25
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

gfkgfpjgfj
Laatst gewijzigd door ubremoved_2964 op 08 aug 2021, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Wat is Amazon toch een ellendige winkel om te shoppen. Snap echt niet hoe die zo groot geworden zijn.
* .nl, .de, .fr, .uk... allemaal losse winkels waarop je apart een account moet hebben, waarop Prime apart is, waarop aanbod apart is, waarop prijzen apart zijn (en soms enorme verschillen), met nochtans vaak overal gratis verzending.
* veel 3rd party verkopers waarmee je altijd moet oppassen.
* soms alternatieve items, waarbij je compleet niet ziet wat er verschillend is omdat de beschrijving compleet inconsistent is. Bvb: https://www.amazon.nl/Bosch-Home-Garden ... YMT0X&th=1 , ik zie echt niet wat er verschillend is tussen die versie van €50 en €75. (*)
* prijzen die soms elk uur veranderen.

(*) Blijkbaar is de 'truuk' dat je de juiste foto moet selecteren. Als je dan over de alternatieven hovert, krijg je ook automatisch de overeenkomstige (sequentieel) foto te zien. Als je dus de goeie foto selecteert kan je dan wel vrij rap de verschillen detecteren. In dit geval bvb is die van €50 een Full Set vs slechts Medium Set voor €75.
Laatst gewijzigd door Tomby op 22 jun 2021, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”