Hi,
Voor in m'n verdeelkast zou ik een ethernet switch willen installeren, want een aantal KNX componenten hebben netwerk nodig.
Een DIN rail switch lijkt me het properste, maar dan kom ik snel uit bij industriële ethernet switches.
Geen ervaring mee ... kan ik deze ook gewoon als simpele 'consumer' ethernet switch gebruiken ?
DIN rail ethernet switch
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
Dergelijke industriele ethernet switches hebben ook de basis functies van een normale ethernet switch.
Of ze ook VLAN's ondersteunen, level 3 zijn, ... zal je in de specs moeten zien.
Of ze ook VLAN's ondersteunen, level 3 zijn, ... zal je in de specs moeten zien.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
De vraag is je ook industriële prijzen zal betalen voor zo'n opstellingen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ze bestaan zeker : https://www.tridis.be/en/networking/net ... rder=price
Maar vaak on request en de prijzen zijn iets hoger netjes utps installeren naar een grotere switch gaat efficiënter zijn.
Maar vaak on request en de prijzen zijn iets hoger netjes utps installeren naar een grotere switch gaat efficiënter zijn.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
En energiezuiniger voor de vele jarenTomsworld schreef:Ze bestaan zeker : https://www.tridis.be/en/networking/net ... rder=price
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 69 keer
Of het kan ook zo
Een PoE powered switch'ke.
Op de Alu rail 2 schroefjes, en er aan hangen.
Done
Een PoE powered switch'ke.
Op de Alu rail 2 schroefjes, en er aan hangen.
Done
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.