Coronacrisis doet Belgen vaste telefoon herontdekken
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik kan mis zijn, maar hebben de meeste kamers in WZC niet enkel vaste lijnen? Dit zou dan al veel verklaren.
En de personen zonder smartphone (veelal ouderen) hebben natuurlijk ook véél meer gebeld het afgelopen jaar. Was hun enige communicatie vaak met de buitenwereld.
Dus van "herontdekken" lijkt mij weinig aan.
En de personen zonder smartphone (veelal ouderen) hebben natuurlijk ook véél meer gebeld het afgelopen jaar. Was hun enige communicatie vaak met de buitenwereld.
Dus van "herontdekken" lijkt mij weinig aan.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Eerlijk waar : je zou verschieten hoeveel oudere mensen een GSM toestel hebben. Een smartphone is het niet altijd, maar ze zijn zeker mobiel bereikbaar hoor.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Hebben de mensen met een vaste telefoon er meer mee gebeld(logisch want Corona),
of zijn er meer vaste telefoonabonnementen bijgekomen(volgens het artikel niet).
Zolang er geen abonnementen bijkomen, kan je niet echt spreken van herontdekken. Je gaat toch ook niet zeggen dat de mensen Netflix herontdekt hebben omdat het meer gebruikt werd tijdens de lockdown.
of zijn er meer vaste telefoonabonnementen bijgekomen(volgens het artikel niet).
Zolang er geen abonnementen bijkomen, kan je niet echt spreken van herontdekken. Je gaat toch ook niet zeggen dat de mensen Netflix herontdekt hebben omdat het meer gebruikt werd tijdens de lockdown.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Zou het kunnen dat vooral in het weekend meer gebeld is met een vast toestel(dit is gratis) zeker mensen die geen onbeperkt bellen op gsm hebben zullen dit gedaan hebben,hier was dit toch het geval.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Ik heb vooral VoWiFi ontdekt tijdens corona
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30