https://m.standaard.be/cnt/dmf20210525_96103510
maar 1 ding is zeker:De complexiteit van de hacking maakt het moeilijk om te bepalen wat de indringers precies te zien kregen
Er zouden geen privégegevens van burgers gestolen zijn.
maar 1 ding is zeker:De complexiteit van de hacking maakt het moeilijk om te bepalen wat de indringers precies te zien kregen
Er zouden geen privégegevens van burgers gestolen zijn.
VW. bij Ford vroeger viel het beter mee, maar daar moest de auto wél jaarlijks binnen ipv 2-jaarlijks.devilkin schreef:Wtf, welk merk is dat? Gouden bougies?
Nu ga je er vanuit dat iemand niet kan genieten van een autorit.JamesEarlGray schreef:Bizar hoe mensen hun tijd zo veel minder waardevol achten dan enkele tientallen euros.
Ik vind de begeleiding een pak beter. Verkeersinfo geeft hij niet omdat ik geen mobiel internet gebruik en omdat ik die optie uitgeschakeld heb. App is in al die jaren dat ik ze gebruik nog nooit gecrasht. Anderzijds misschien wat overkill met wat op het scherm verschijnt waardoor de kaart/route slechts een gedeelte van het scherm toegewezen krijgen.pfuhu schreef:En wat vind je er dan beter aan? Betere feel? Betere begeleiding? Betere routes? Accuratere verkeersinfo (files enzo)? ...
Is toch elk jaar zo? 't Is trouwens een woensdag...NuKeM schreef:School die op 30 juni niet open doet (ze mogen, maar doen het niet zodat leerkrachten het jaar kunnen afsluiten...).
Serieus? Na al die sluitingen en toestanden rond Corona mogen wij weer verlof verbruiken dus
Je moet toch eens proberen van de andere kant te kijken. Het aandeel leerkrachten dat besmet en ziek geraakt is, is erg hoog. Op een gegeven moment, net voor de pauspaze, was het zelfs het meest risicovolle beroep om besmet te raken. De pauspaze - waar Weyts zich zo hevig tegen verzet heeft - bracht de redding.NuKeM schreef:Het onderwijs is door heel die Corona crisis toch fameus in mijn achting aan het dalen (al wil ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren natuurlijk, maar het is het algemene gevoel nu bij mij).
Hier ook maar in maart en april veel minder dan anders.sky schreef:Weermannen die blijven zeggen dat het niet voldoende geregend heeft.
Hier in Gent heeft het nochtans niets anders gedaan dan regenen, de voorbije weken.
En dat gaat dan over het Europese niveau .‘Boeren moeten blij zijn met meer klimaatmaatregelen’ – ‘Ze kunnen nu al amper het hoofd boven water houden’
En uw oplossing is dan? Woon jij niet in een huis maar in een tentje op gras?Jack Daniels schreef:Tja, dan komen ze af met "oplossingen" die de spreekwoordelijke druppel op de hete plaat zijn.
Enne regenwater opvangen (in een citern) betekent ook dat het niet in de bodem dringt. Regenwater kan weer ten volle in de bodem dringen als die duizenden en duizenden vierkante kilometer, volgebouwd met asfalt, beton, klinkers,. . . weer afgebroken worden en vervangen door grond. Al de rest is praat voor de vaak.
Hier moesten rijhuizen de helft splitsen, 3 of meer gevels, alles splitsen.cptKangaroo schreef:Die splitsing van riool/regenwater is wel een beetje oneerlijk: rijhuizen hoeven dit meestal niet te doen (moeilijk om aanpassingswerken onder vloer te doen), en het maximum aan subsidie is €1000 (in Aalst) dus da's dan eigenlijk oneerlijk verdeeld voor wie een ganse oprit moet openleggen versus zij die enkel wat bochtjes op hun regenpijpen kunnen plaatsen.
Het vermelden waard dat de persoon die dit bij ons kwam nakijken, een zeer schappelijke mens was die meedacht om de simpelste oplossing te kiezen.
Ze moeten je dus een werkend exemplaar geven, tenminste als dit wettelijk bepaald is in de regeling die bepaalt wat garantie juist inhoudt.Heb ik garantie op een Tweedekans-product?
Ook op Tweedekans-producten bieden we binnen 30 dagen tevredenheidsgarantie. Buiten 30 dagen geldt de 2 jaar garantie die je van ons gewend bent.