Vrouw happy, ik happy

Idem hier. Heb precies wel mijn PC op een ideaal moment samengesteld vorige zomer. €230 voor een 1660 Super en da's ook wat het hoogste dat ik wil uitgeven aan een videokaart. Ik check eens bij Alternate, krek dezelfde kaart kost momenteel €519. WTFDafke schreef:Ik val achterover.. Iedereen verklaarde me zot toen ik mijn MSI 3090 gaming x trio voor 1500€ kocht.
Ja, de 1660 super haalt ongeveer de helft van de hashrate van de 3070 in ethereum en kost daarom dus de helft, da's momenteel de gang van zaken. De prijzen zijn momenteel genormaliseerd op de eth hashrate.Tomby schreef:€230 voor een 1660 Super en da's ook wat het hoogste dat ik wil uitgeven aan een videokaart. Ik check eens bij Alternate, krek dezelfde kaart kost momenteel €519. WTF
Ik heb al tijdje de Tab S6 met typecover, S-Pen, Amoled-scherm, Dolby Atmos over 4 speakers, HDR10+-scherm op 9,7". Ik vraag me af in hoeverre dat een upgrade te verantwoorden is tov m'n huidige tablet. Performance-wise slikt ie alles wat ge d'er naar gooit.TiTanium schreef:Lang getwijfeld om de Tab S7 gewoon te nemen, maar die heeft geen Amoled scherm, daarom de plus gekozen.
Dat geluid dat er uit komtdaar verschoot ik wel van voor een dun ding.
Ik ben vooral benieuwd voor zijn grafische kracht. Ik ga proberen om de moeilijkere foto's op de tablet te bewerken.
In combinatie met dat pennetje zou dat easy moeten zijn.
nice!!selder schreef:Dat was efkes spannend![]()
F3C3B1E3-EA0B-49F6-8F18-05CC1F55BD57.png
de 3090FE was voor 1549€ beschikbaarTomby schreef:Schaam je je voor hoeveel je betaald hebt ?![]()
Ik ben pas actief beginnen zoeken van verleden week. Uiteindelijk via https://twitter.com/BeneluxStock met een alert gezien dat de FE op stock was bij LDLC. Bij het toevoegen van de FE in't winkelkarretje de hele tijd foutmeldingen, maar toch blijven refreshen en blijven toevoegen... Ineens ging hij wel door en zat ie in m'n winkelmandje, Ik had nog niet eens een account op LDLC, dus moest die nog aanmaken, en had niet eens het bakske voor de Visa klaarliggen. Eigelijk op m'n dooie gemak gedaan. LDLC heeft wel een systeem om het de scalpers moeilijk te maken, je moet nadien nog een foto van een identificatiebewijs doorsturen (ik heb m'n rijbewijs doorgestuurd). Staat nu nog altijd op "En attente de validation" dus wie weet hebben ze toch geen meer en wordt de order nog gecancelled straks.remus schreef:nice!!
Ik heb er gisteren ook eentje in men mandje gehad,cc gegevens + bevestiging gedaan maar het is helaas niet doorgegaan..
Ben er nog slecht gezind van
Tomby schreef:Schaam je je voor hoeveel je betaald hebt ?
Haha .. ik .. schamen .. haharemus schreef:de 3090FE was voor 1549€ beschikbaar
Ik heb gewoon de MRSP betaald, niet meer en niet minder. Als je het dubbel wil betalen dan komen er de hele dag aanbiedingen voorbij. Gewoon snel zijn en een beetje geluk. Weinig stock en de scalpers met hun bots zijn sneller, maar lopen daarna vast met het opsturen van identificatie.JamesEarlGray schreef:Ik weiger pertinent om de scalper-meerprijs te dokken.
Misschien overwegen om er iets nuttigs mee te doen?Dafke schreef:Echt gras: 17 are... dus 1700m2
Goztow schreef:Gras is nochtans ideaal qua onderhoud. Een zwembad ik mag er niet aan denken qua onderhoud!