PS: ik ben me ervan bewust dat het userbase publiek geen doorsteek gezin is in Vlaanderen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja hoor! Heel interessant om te lezen allemaal, vooral ook het "cord cutting" met vervangende apps als GoPlay, VTM Go, VRT Nu & TV Flow blijkt hier alleszins heel goed ingeburgerd, en ik ga er niet van uit dat iedereen hier 20-er iscadsite schreef:Aan de hand van deze ongestructureerde antwoorden kan jij verder?
Is Play Sports (€20) dan niet goedkoper? Of heb je liever Engels talige commentatoren?remus schreef:Hier hebben we
- NBA League Pass
- F1 TV
- Eleven Sports
thomiwilli schreef:Is Play Sports (€20) dan niet goedkoper? Of heb je liever Engels talige commentatoren?remus schreef:Hier hebben we
- NBA League Pass
- F1 TV
- Eleven Sports
Alé, dan zal ik ook mijn duid in het zakje doen.thomiwilli schreef:Ja hoor! Heel interessant om te lezen allemaal,
Nee dat klopt en ik had vergeten genoeg saldo op mijn revolut te plaatsen, niet gedaan, betaling geannuleerd en weer geen enkele methode om het te herniuewencadsite schreef:
Het enige wat ik mis is Discovery, maar dat kan je in Vlaanderen niet bekijken via Discovery+ zonder zotte toeren uit te halen.
Nog altijd allemaal ollandsNuKeM schreef:Een vraagje. Hoe zit het ondertussen met Disney+ en Vlaamse spraak bij hun ‘klassiekers’, bij introductie was het allemaal ‘Hollands’?