zijn er hier nog mensen die sinds de beginperiode van Mixtus een internet abonnement hadden van 29,00 euro/maand.
blijkbaar is dat gedaan nu ?
plotseling wordt dat 39,95 euro/maand..
tijd om over te stappen naar edpnet ?
of zijn er nog andere alternatieven ?
Mixtus vast internet 10 euro duurder
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik bestelde Mixtus vast internet begin maart 2020. Toen was het 29,95 euro. Kort daarna is die prijs opgetrokken naar 39,95 euro. Maar omdat ik bestelde toen het nog 29.95 euro was heb ik die prijs behouden. Momenteel ben ik nog bij Mixtus voor die prijs.
-
- Pro Member
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
hier idem dito > sinds begin 2020 klant bij Mixtus
zondag mijn factuur gekregen en zonder boe of ba plotseling 10 euro duurder
factuur dus goed in 't oog houden zou ik zeggen
zondag mijn factuur gekregen en zonder boe of ba plotseling 10 euro duurder
factuur dus goed in 't oog houden zou ik zeggen
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
In 'Mijn Mixtus' kan ik de nog niet-factureerde volgende periode van 6 maanden zien staan. Dat is nog de oude prijs. Ik zou een mail naar Mo sturen om te vragen of dat juist is. Indien wel en je wenst voor die prijs geen klant te blijven is overstappen naar EDPnet rechtstreeks evident. Echt overstappen is het niet eens. Het is een lijn van een bedrijscontract verplaatsen naar een particulier contract.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
Een onaangekondigde prijsverhoging, zoals jij zou hebben bij mixtus, mag volgens mij wettelijk zelfs niet?
staat er dan ook niets op de vorige factuur of in een of ander mailtje?
of het is, zoals walter zegt, een foutje die in hun factuur geslopen is, kan ook altijd.
Gewoon even navragen en anders verhuizen, zo moeilijk zal dat niet zijn als je op edp aangesloten blijft.
ik ben nog steeds tevreden bij fastic, voor 35 / maand (enfin, voor mij 37,5 - ik heb een fixed ip erbij, maar dat is bij fastic maar 2,5 euro / maand extra)
-> altijd goede service gehad tot op heden
-> facturen krijg je gewoon per mail
-> facturen kunnen via QR code (payconiq) betaald worden
-> ook zijn de facturen eenvoudig en duidelijk, altijd een plus.
-> prijs is eigenlijk (zonder fix ip) gelijk aan edpnet
-> je zit op fastic's backbone
-> en een fix ip voor dus 2,5 extra ga je ook nergens anders vinden (logica van fastic, die helemaal klopt: dynamisch of fix, je bent toch een ip kwijt / subscriber, dus waarom moet een fix dan duur zijn?)
staat er dan ook niets op de vorige factuur of in een of ander mailtje?
of het is, zoals walter zegt, een foutje die in hun factuur geslopen is, kan ook altijd.
Gewoon even navragen en anders verhuizen, zo moeilijk zal dat niet zijn als je op edp aangesloten blijft.
ik ben nog steeds tevreden bij fastic, voor 35 / maand (enfin, voor mij 37,5 - ik heb een fixed ip erbij, maar dat is bij fastic maar 2,5 euro / maand extra)
-> altijd goede service gehad tot op heden
-> facturen krijg je gewoon per mail
-> facturen kunnen via QR code (payconiq) betaald worden
-> ook zijn de facturen eenvoudig en duidelijk, altijd een plus.
-> prijs is eigenlijk (zonder fix ip) gelijk aan edpnet
-> je zit op fastic's backbone
-> en een fix ip voor dus 2,5 extra ga je ook nergens anders vinden (logica van fastic, die helemaal klopt: dynamisch of fix, je bent toch een ip kwijt / subscriber, dus waarom moet een fix dan duur zijn?)
-
- Pro Member
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
heb ik gedaanWalterB1 schreef:Ik zou een mail naar Mo sturen om te vragen of dat juist is.
zijn antwoord :
mail heb ik er nooit van gekregen...
ik weet niet dat ik die 10 euro extra ga betalen?
mag dat zo maar ?
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Dat is duidelijk. Met of dat mag zou ik mij niet bezighouden. Helpt niet.
Van belang is; je hebt nu een actieve VDSL-lijn bij EDPnet, weliswaar in onderverkoop, maar toch bij EDPnet. Je wil een overdracht, geen opzegging. Contacteer EDPnet.
Voor zover je niet wenst te blijven tegen die voorwaarden.
Van belang is; je hebt nu een actieve VDSL-lijn bij EDPnet, weliswaar in onderverkoop, maar toch bij EDPnet. Je wil een overdracht, geen opzegging. Contacteer EDPnet.
Voor zover je niet wenst te blijven tegen die voorwaarden.
-
- Pro Member
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 14 aug 2004, 08:46
- Locatie: Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 7 keer
na mijn vraag aan Mo aangaande mijn Easy Switch heeft hij mij gevraagd van nog even geduld te hebben
hij had dus door dat het mij menens was en dat ik ging vertrekken
er zou bij Mixtus een interne wijziging op til zijn waardoor hij de prijzen mogelijk kan laten dalen
wat precies kan hij mij niet zeggen omdat de deal nog niet rond is
voorlopig blijf ik dus nog bij Mixtus,ben benieuwd
hij beloofd mij ook een compensatie voor hetgeen ik teveel heb betaald
(blijkbaar heb ik al een paar keer die 39,95 euro betaald zonder dat ik er erg in had )
moet wel zeggen dat je daar een echte persoonlijke service krijgt
dat kan je wel vergeten bij de grote spelers
daar kan je 20 keer uw verhaal doen aan steeds een andere medewerker..
hij had dus door dat het mij menens was en dat ik ging vertrekken
er zou bij Mixtus een interne wijziging op til zijn waardoor hij de prijzen mogelijk kan laten dalen
wat precies kan hij mij niet zeggen omdat de deal nog niet rond is
voorlopig blijf ik dus nog bij Mixtus,ben benieuwd
hij beloofd mij ook een compensatie voor hetgeen ik teveel heb betaald
(blijkbaar heb ik al een paar keer die 39,95 euro betaald zonder dat ik er erg in had )
moet wel zeggen dat je daar een echte persoonlijke service krijgt
dat kan je wel vergeten bij de grote spelers
daar kan je 20 keer uw verhaal doen aan steeds een andere medewerker..
-
- Elite Poster
- Berichten: 1264
- Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:48
- Locatie: Attenhoven (Landen)
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Dacht dat easyswitch verplicht op factuur moest staan?pwr schreef:na mijn vraag aan Mo aangaande mijn Easy Switch heeft hij mij gevraagd van nog even geduld te hebben
hij had dus door dat het mij menens was en dat ik ging vertrekken
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Staat er ook op. Toch bij mij. Op de Factuur zelf (pdf).
En in 'Mijn Mixtus'; Het factuuroverzicht. En nog een keer in de menu 'diensten' en dan 'diensten overzicht'. Wat je ook kunt zeggen over Mixtus je kunt niet zeggen dat ze de EasySwitch ID verbergen.
En in 'Mijn Mixtus'; Het factuuroverzicht. En nog een keer in de menu 'diensten' en dan 'diensten overzicht'. Wat je ook kunt zeggen over Mixtus je kunt niet zeggen dat ze de EasySwitch ID verbergen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2211
- Lid geworden op: 01 jun 2006, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Waw satsurfer jongen, ik wist niet dat ik zo belangrijk voor je was, dat je de tijd spendeerde om al die citaten terug te vinden. Ik voel me gevleid. Ik weet wel 1 ding: met dit soort getater ga je sowieso niks bekomen, niet bij mij en al zeker niet bij Mixtus of waar dan ook.
Ik heb aan de inhoudelijke discussie niks toe te voegen aan wat @pvr en @walterb1 al zeiden: mixtus levert een zeer persoonlijke service, je hebt alle codes om zelf te vertrekken, en ik ben er sinds februari 2020 nog steeds bij. Bij problemen (1 keer om de 7 maand ofzo) meteen persoonlijk antwoord van Mo en een oplossing binnen de 2 uur. Niks 3 keer uitleggen.
Ik heb weet van nog maar 1 userbaser die vertrokken is vorig jaar ofzo owv de prijs, maar dat was duidelijk iemand in het 'kamp' van satsurfer die graag roept scheldt en op de man speelt. Dan ben je bij mixtus sowieso niet op je plek. En volgens mij ook niet bij userbase.
Ik heb aan de inhoudelijke discussie niks toe te voegen aan wat @pvr en @walterb1 al zeiden: mixtus levert een zeer persoonlijke service, je hebt alle codes om zelf te vertrekken, en ik ben er sinds februari 2020 nog steeds bij. Bij problemen (1 keer om de 7 maand ofzo) meteen persoonlijk antwoord van Mo en een oplossing binnen de 2 uur. Niks 3 keer uitleggen.
Ik heb weet van nog maar 1 userbaser die vertrokken is vorig jaar ofzo owv de prijs, maar dat was duidelijk iemand in het 'kamp' van satsurfer die graag roept scheldt en op de man speelt. Dan ben je bij mixtus sowieso niet op je plek. En volgens mij ook niet bij userbase.