on4bam schreef:Een beetje kortzichtig, boetes zijn ook duurder geworden in 2019 en 2017. Het heeft dus waarschijnlijk weinig met de coronakosten, die in de miljarden lopen, te maken.
Boetes zijn ook zo van die dingen die te vermijden zijn.
@koenraaddeconinck bij de coronaboetes was je nochtans voorstander van hogere boetes
Ik heb zeker geen probleem met hogere boetes zeker als het gaat om snel rijden. Ik heb er ooit al 2 gehad van 50 euro in mijn 30- jarige loopbaan als bestuurder omdat ik op een gekende baan dan nog, pratend met een passagier, te snel reed. Een ferme ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen en nu ben ik extra voorzichtig. Ik vind auto rijden trouwens veel aangenamer als je rustig rijdt. Op de autostrade is 100 à 110 mijn absolute max.
Dus noch voor corona, noch voor verkeer zijn voor mij hogere boetes een probleem en ook niet als ik zelf tegen de lamp loop. Nogmaals, als ik mijn achterste verbrand, moet ik ook maar op de blaren zitten ...
heist_175 schreef:Met €43mio per jaar gaan we het corona-gat niet toerijden,
zenne
.
Bijlange niet. Dit is zelfs nog geen "opwarmertje", zelfs nog geen druppeltje op de heetste plaat.
The best is yet to come en naar mijn mening zal het vaak op eerder onopvallende wijze zijn, laat staan dat men het zou kunnen uitstellen naar een volgende legislatuur vanuit overwegingen van politici om de burger te sparen natuurlijk
!
So don't worry Heist: ze zullen nog vaak bij ons incasseren en 't zal niet min zijn.