Iemand ervaring met extraip.com?
Heb een test-ipreeks aangemaakt en dit werkt thuis maar vind niet dadelijk reviews hierover als het wel steeds 100% werkt.
Extraip.com
- guntherstassen
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Ik wou deze net bekijken, maar OpenDNS blokt het domein af omdat het als proxy/anonimizer aanzien wordt, zie https://domain.opendns.com/extraip.com.
Computer(k)nul
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hier op het werk wordt dat domein ook al geblokt wegens 'Anonymizer' en violation of policy. En onze filters staan toch redelijk liberaal dacht ik.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Addertje gevonden: enkel toegestaan in Nederland, zie hun FAQ op https://extraip.com/faq/.
Dat dit als proxy of anonymizer aanzien wordt is te verwachten daar ze het verkeer tunnelen vanaf één van hun datacenters naar jouw router.
Dat dit als proxy of anonymizer aanzien wordt is te verwachten daar ze het verkeer tunnelen vanaf één van hun datacenters naar jouw router.
Computer(k)nul
- guntherstassen
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Raar van Nederland. Het net mijn mijn ontvangen dat alles in orde is en dat ik binnen 3 dagen mijn ip-reeks ontvang omdat het eerst bij Ripe in orde moet gemaakt worden.
Bij het registreren kan je een Nederlands of Belgisch telefoonnummer opgeven (geen andere landen).
Bij het registreren kan je een Nederlands of Belgisch telefoonnummer opgeven (geen andere landen).