(Belga) Het Leuvense beursgenoteerde technologiebedrijf Option is dinsdagavond verkozen tot "Vlaamse Onderneming van het Jaar". Deze wedstrijd, aan zijn 11de editie toe, wordt jaarlijks georganiseerd en is een initiatief van Ernst & Young in samenwerking met De Tijd, Fortis Bank en Kanaal Z.
De andere genomineerden waren Arinso, Artwork Systems, Cartamundi, Delta Light en JBC. Option maakte al voor de tweede keer deel uit van de lijst genomineerden. De prijs werd uitgereikt door premier Guy Verhofstadt.
Voor het eerst werd ook de prijs van de Vlaamse regering "Beloftevolle Onderneming" uitgereikt. Het was Vlaams minister-president Yves Leterme die de prijs overhandigde, die prijs ging naar Televic, producent van hoogtechnologische communicatiesystemen. Met de onderscheiding wil de Vlaamse regering duidelijk maken dat ondernemerschap ook hoog op haar agenda staat. (dwm)
Bron: Skynet.be van 25 oktober 2005
Option is "Onderneming van het Jaar"
Een leuke opsteker voor die firma. UMTS en GPRS beginnen stilaan "hot" te worden maar missen toch nog de echte "mobiele breedbandsnelheid" vind ik. Persoonlijk denk ik dat die technologie gewoon een tussenstap is naar het veel snellere Wimax.Blue-Sky schreef:(Belga) Het Leuvense beursgenoteerde technologiebedrijf Option is dinsdagavond verkozen tot "Vlaamse Onderneming van het Jaar".
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Haha, goed werk NickGNickG schreef:Nu kan ik uit de anonimiteit tredenIk hoop dat dit een opslag inhoudt voor mij, want zeg nu zelf, kan je onderneming van het jaar worden zonder een perfecte IT-infrastructuur?
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
En dat allemaal dankzij de kennis die je hebt opgebouwd mede dankzij deze site!NickG schreef:Nu kan ik uit de anonimiteit tredenIk hoop dat dit een opslag inhoudt voor mij, want zeg nu zelf, kan je onderneming van het jaar worden zonder een perfecte IT-infrastructuur?
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)