Gluren naar de buren

Niet-technische onderwerpen of technisch-gerelateerde onderwerpen waar maatschappelijk debat over bestaat. Lees de extra regels in de sticky, aub!
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Een artikel dat past binnen heel wat discussies die hier al gevoerd zijn over burenhinder:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05/10 ... -zomaar-a/

Omdat ik veel ga wandelen passeer ik dus ook op veel plaatsen en bij elke wandeling moet ik toch wel minstens 2 of 3 keer in mijn haar krabben bij de creativiteit van de Belg :lol:

Ik moest ooit bij een tuinaannemer op bezoek en ik vroeg naar zijn adres. Je zal het wel vinden zei hij, het is tegenover de slang! Ik had er niet speciaal over doorgevraagd maar toen ik arriveerde op het opgegeven adres snapte ik wat hij bedoelde. Zijn overbuur had een reuzenslang van meerdere meters hoog in zijn voortuin staan als "begroeting" :lol:

Wiens buur doet beter? :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Een wijs (lol) man zei ooit:

"Ge komt hier af met een paar belachelijke anekdotes, die compleet irrelevant zijn, want die regels zijn er wel voor iets, al snapt gij er niets van waarom die er zijn, dus uw anekdotes kunnen de vuilbak in."

Voila, laat die slang dus maar gewoon staan. ;-)
Of zijn die regels toch echt wel kut als we ineens geen betrokken partij (bvb als uw vrouw er werkt) meer zijn? :bang:
Plaats reactie

Terug naar “Maatschappelijke uitdagingen / discussies (niet technisch)”