Online banken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 62 keer
Heb cake hier ook geïnstalleerd, vooral voor de cashback op einde van maand. We zien wel. Heb keytrade inderdaad met 2de telefoon en Foto moeten koppelen. Moet helaas om de 90 dagen opnieuw. Benieuwd wat het oplevert.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Rond dat Cake verhaal ben ik wel benieuwd, ik zie weinig voordelen er van voor mij buiten een beetje cash back, maar daarvoor geef je veel info weg. Curve bv gebruik ik wel om minder kaarten mee te nemen en Apple Pay te hebben op mijn ing visa.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
Idd, rond Cake hangt het vooral af of het waard is voor jezelf dat al je financiële data gebruikt worden om (weliswaar geanonimiseerd) door te verkopen. Dat is namelijk hun business model. Daar tegenover krijg je een geconsolideerd overzicht van al je rekeningen over verschillende banken heen (met de nodige analytics) en cashbacks.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 208 keer
Idd ik zag er wel iets in omdat ik rekeningen bij 2 banken gebruik, maar wat me doen stoppen heeft is het feit dat je alle 90 dagen moet herauthoriseren met kaart & kaarlezer dat is te omslachtig. Ik grommel al omdat ing dat vraagt om de x jaar, we hebben itsme en dan banken apps simpele authorisation of tekenen vanuit de banking app zou voldoende moeten zijn. Maar tja waarschijnlijk is PSD2 ingewikkeld om niet gebruikt te worden de banken kennende.bollewolle schreef:Idd, rond Cake hangt het vooral af of het waard is voor jezelf dat al je financiële data gebruikt worden om (weliswaar geanonimiseerd) door te verkopen. Dat is namelijk hun business model. Daar tegenover krijg je een geconsolideerd overzicht van al je rekeningen over verschillende banken heen (met de nodige analytics) en cashbacks.
- TheCeet
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Bij Curve heb je toch 1.5% fee per transactie?Tomsworld schreef:Rond dat Cake verhaal ben ik wel benieuwd, ik zie weinig voordelen er van voor mij buiten een beetje cash back, maar daarvoor geef je veel info weg. Curve bv gebruik ik wel om minder kaarten mee te nemen en Apple Pay te hebben op mijn ing visa.
Tenzij je de Metal card hebt.
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
-
- Elite Poster
Nee zeker niet. Enkel bij financiële transacties. Heb zelf een blue gratis kaart met cashback op Amazon en Ikea (kies je zelf) de eerste 3 maanden. Wat verlengd vanwege corona na mijn vraag.
- TheCeet
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Aah. Verkeerd geïnterpreteerd dan op hun site. Thanks!
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 12 keer
Voor uitgavenanalyse gebruik ik MoneyWallet, een open source android-app die te downloaden valt via F-Droid. Precies de tegenovergestelde benadering van Cake (gamificatie, verkleuterende toon, lock-in, complexiteit). Alles manueel in te voeren, maar dat is weinig werk in mijn geval. Geen koppeling met je bankrekening is een ander voordeel, houdt alles inherent simpel en veilig. Wanneer ik twee maal per maand mijn bankzaken regel op PC vergelijk ik of de totalen voor de verschillende rekeningen in de app overeenkomen met die in de online bankomgeving. Dat is 10 seconden werk en alles klopte tot nu toe altijd. Pas dan ook even het Libreoffice Calc-document op de PC aan. Alles kan geëxporteerd worden als CSV- of andere bestanden, dus je kiest zelf welke analytics je toepast.
Iemand die een optie heeft zoals Curve waarbij je een American Express kan gebruiken met bvb Google Pay of Al's MasterCard?
Ik heb een Amex omdat ik dan airmiles krijg, en wil die graag meer gebruiken, maar op veel plaatsen wordt Amex niet aanvaard om de een of andere reden.
Ik heb een Amex omdat ik dan airmiles krijg, en wil die graag meer gebruiken, maar op veel plaatsen wordt Amex niet aanvaard om de een of andere reden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Je moet je daarvoor eens afvragen hoe Curve precies winst maakt in een GDPR-wereld waarin het verzamelen, analyseren en verkopen van gegevens over jouw aankoopvoorkeuren niet meer lucratief is.Uloga schreef:Iemand die een optie heeft zoals Curve waarbij je een American Express kan gebruiken met bvb Google Pay of Al's MasterCard?
Ik ben het niet 100% zeker, maar volgens mij werkt het zo: de handelaar betaalt evenveel commissie aan MasterCard, ongeacht of je jouw Curve kaart of de kaart van je bank gebruikt. Maar de commissie die Curve vervolgens aan MasterCard betaalt om het geld van jouw bank te halen, is minder dan de commissie die de handelaar betaald heeft, omdat Curve een volumekorting krijgt van MasterCard gezien ze zoveel meer transacties verwerken per dag dan de handelaar.
Die volumekorting vertaalt zich ook in de commissies die Curve en jouw bank uiteindelijk ontvangen van MasterCard op de transacties, zelfs nadat MasterCard (en desgevallend ook Apple bij Apple Pay) hun eigen aandelen - die telkens zeer klein zijn - ervan afgetrokken hebben. De commissie die Curve krijgt van MasterCard voor de transactie met de handelaar zal hierdoor nog net iets meer zijn dan dan de commissie die ze vervolgens moeten betalen aan MasterCard voor de transactie met jouw bank, waardoor Curve op elke transactie dus een microwinstje maakt - wat uiteraard op schaal (honderdduizenden transacties per dag) wel een aanzienlijke winst wordt. Het is daarom dat Curve je graag een groot betaalgemak als Apple Pay aanbiedt waardoor je meer geneigd gaat zijn om alles met Curve te betalen, en het is ook daarom dat Curve je graag beloont voor referrals: meer gebruikers => meer transacties => meer microwinstjes => grotere totaalwinst.
Terzijde: dit betekent dus eigenlijk ook dat jouw bank grotendeels het gelag van jouw "gratis" Curve kaart betaalt, omdat ze van MasterCard minder commissie krijgen van de Curve transactie dan ze zouden krijgen als je rechtstreeks met de MasterCard uitgegeven door jouw bank betaald had bij de handelaar. Dat is natuurlijk enkel hun eigen schuld omdat ze te gierig zijn om Apple Pay te activeren, maar het zou me niet verbazen als ze hierop nog meer klantonvriendelijk gaan reageren door in de toekomst niet langer loyaliteitsvoordelen toe te kennen voor CRV* transacties, zeker als Curve echt populair wordt.
MasterCard betaalt in principe ook nog een stukje het gelag omdat ze net als jouw bank ook iets minder winst maken op hun klein aandeel in de transacties, maar AFAIK laten ze dit toe omdat ze ook wel snappen dat Curve zorgt voor een netto toename van het aantal transacties met MasterCard - ten nadele van concurrerende betaalnetwerken en cash betalingen - wat dat kleine verlies voor hen meer dan compenseert.
Deze winstformule werkt echter niet meer als Curve jouw geld van een AMEX rekening zou halen, eenvoudigweg omdat AMEX hogere commissies rekent dan Visa of MC. Curve kan ook niet zelf AMEX kaarten gaan uitgeven, omdat AMEX itt Visa en MC geen open netwerk is waarbij iedereen met een banklicentie kan aansluiten en kaarten van kan uitgeven; AMEX is een gesloten netwerk en de enige die AMEX kaarten kan uitgeven is AMEX zelf. Maw: als Curve een MasterCard zou uitgeven die het geld van AMEX haalt, zou de commissie die ze van MasterCard ontvangen op de transactie met de handelaar altijd lager zijn dan de commissie die ze moeten betalen aan AMEX om het geld van jouw AMEX-rekening te halen (zelfs met een volumekorting). Ze zouden er dus alleen maar zwaar hun broek aan scheuren.
Die hogere commissie is overigens ook de reden waarom AMEX minder aanvaard wordt, alhoewel het in België, en bij uitbreiding West-Europa, vrij goed meevalt ivm de rest van Europa. In de meeste branches is er hier eigenlijk altijd wel een winkel of keten waar je met AMEX terecht kan.
Laatst gewijzigd door CCatalyst 12 mei 2020, 23:56, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Curve aanvaardde in het begin wel Amex kaarten maar ze hebben die zeer snel geschrapt.
Ter aanvulling van de uitleg CCatalyst: naar het schijnt past Curve soms ook de aankoop code aan naar iets dat hen minder commissie kost. Bijvoorbeeld jij koopt in een schoenwinkel. Zij herklasseren je aankoop naar algemeen shopping en betalen dan minder aan de onderliggende Bank.
Ter aanvulling van de uitleg CCatalyst: naar het schijnt past Curve soms ook de aankoop code aan naar iets dat hen minder commissie kost. Bijvoorbeeld jij koopt in een schoenwinkel. Zij herklasseren je aankoop naar algemeen shopping en betalen dan minder aan de onderliggende Bank.
-
- Elite Poster
Dat is idd mogelijk maar is m.i. een vrij lepe manier om extra winst te maken op de transactie, en ik denk dat de banken daar niet te veel mee kunnen lachen. Zolang dit allemaal onder de radar blijft is dit m.i. niet problematisch, maar ik vrees wel voor een reactie van de banken als ze beginnen te voelen dat ze minder commissies krijgen dan vroeger dankzij CRV*.liegebeestig schreef: Ter aanvulling van de uitleg CCatalyst: naar het schijnt past Curve soms ook de aankoop code aan naar iets dat hen minder commissie kost. Bijvoorbeeld jij koopt in een schoenwinkel. Zij herklasseren je aankoop naar algemeen shopping en betalen dan minder aan de onderliggende Bank.
Het antwoord is nochtans eenvoudig voor de banken: wees gewoon eens mee met de tijd en luister naar de wensen van de klant. De reden dat hun klanten Curve gebruiken is omdat Curve nuttige en gebruiksvriendelijke diensten aanbiedt waar de klanten nood aan hebben, maar die de banken niet aanbieden uit gierigheid of technologische achterstand. Wanneer een bank deze diensten zelf aanbiedt hebben de klanten geen enkele reden meer om Curve nog te gebruiken.
-
- Elite Poster
Meer van dit soort fraais is te lezen op de curve community. Wie nog wat cashback of referral wil verdienen met Curve stuurt maar een PM. Het is niet alleen gratis, je krijgt er nog geld bovenop, en dat is trouwens bijna bij al mijn banken zo. En zo hoort het.
Nog een nieuwtje: ik kon zonet Curve toevoegen aan Google Pay. Eindelijk dus betalen met achterliggende beobank kaart via Google Pay. Welkom in de 21ste eeuw, Belgische banken.
Nog een nieuwtje: ik kon zonet Curve toevoegen aan Google Pay. Eindelijk dus betalen met achterliggende beobank kaart via Google Pay. Welkom in de 21ste eeuw, Belgische banken.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 190 keer
Ja inderdaad, liegebeestig. De Belgische banken lopen hopeloos achter en denken slim te zijn. Maar met Curve hebben we een handigheidje om hen in de loeren te leggen. Het zijn hun eigen luizen die bijten.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
Zolang het duurt natuurlijk. Curve is zeker geen heilige en ik zie ze ook nog wel allerlei dingen ooit uithalen zodat het niet meer interessant is. Maar zolang het duurt... Wie er snel bij is heeft de meeste voordelen, is heel vaak zo.
-
- Elite Poster
Dat moeten we inderdaad blijven opvolgen, maar tegen die tijd zijn de andere banken misschien ook wat slimmer geworden, wie weet ...
-
- Elite Poster
De banken hier zijn niet van de snelste. Niet om met de technologie mee te zijn, maar gelukkig ook niet om bv te reageren op Curve etc. Hier is hun loomheid een voordeel voor de Curve-klant.
-
- Elite Poster
Absoluut. curve zelf heeft trouwens al cash transacties onmogelijk gemaakt. Dus opladen van je monese of Revolut account kost dacht ik nu 1,5 procent fee. Het probleem was namelijk dat sommigen in de UK de ene creditcard met de andere afbetaalden via curve.
-
- Plus Member
Hoe zouden wij concreet aan Curve kunnen verdienen t.a.v. wat we nu doen?
Momenteel:
Momenteel:
- Beobank Extra World MasterCard: 1% cashback op totaalbedrag voor totaalbedrag van max EUR 100, 0,5% op totaalbedrag voor totaalbedrag > EUR 100. Cashback-limiet van EUR 100 per jaar, maar we halen amper EUR 10~15 dus dat is geen issue.
- Keytrade Bancontact: EUR 0,05 per verrichting
- Revolut voor (zeldzame) aankopen in vreemde munteenheden
-
- Plus Member
Welke Beobank Visa? Ze hebben namelijk 4 soorten Visa-kaarten. Bedoel je dat je de Visa Internet Cash Back kan gebruiken om 1% cashback te krijgen voor offline-aankopen, omdat ze via Curve als online aankopen gezien worden?
Hmm dus 1% i.p.v. 0,5% op aankopen van meer dan EUR 100, dat zou in mijn geval dan mijn concreet voordeel zijn? Verlies ik dan echter de beschermingen van de verzekeringen die bij mijn Beobank Extra World MasterCard horen niet? Verbintenisrechtelijk gezien is de Beobank-kaart immers gebruikt om een schuld aan een derde partij (Curve) te betalen, niet om een goed of dienst aan te kopen.
Hmm dus 1% i.p.v. 0,5% op aankopen van meer dan EUR 100, dat zou in mijn geval dan mijn concreet voordeel zijn? Verlies ik dan echter de beschermingen van de verzekeringen die bij mijn Beobank Extra World MasterCard horen niet? Verbintenisrechtelijk gezien is de Beobank-kaart immers gebruikt om een schuld aan een derde partij (Curve) te betalen, niet om een goed of dienst aan te kopen.
-
- Elite Poster
Stefan, klopt enigszins. Die verzekering is echter waardeloos als je de kleine lettertjes grondig leest.
Het gaat om Beobank Visa (Club).
Curve geeft de eerste 3 maanden ook cashback in oa Ikea Amazon en Carrefour (je moet er 3 uitkiezen).
En ook handig om eindelijk Google Pay of Apple Pay te kunnen gebruiken met Beobank. Eigenlijk zitten nu al mijn bankkaarten in de telefoon. Deels via Google Pay en deels via Payconiq.
Als je een code wil dan zeg je het maar he (=5 pound erbij)
Het gaat om Beobank Visa (Club).
Curve geeft de eerste 3 maanden ook cashback in oa Ikea Amazon en Carrefour (je moet er 3 uitkiezen).
En ook handig om eindelijk Google Pay of Apple Pay te kunnen gebruiken met Beobank. Eigenlijk zitten nu al mijn bankkaarten in de telefoon. Deels via Google Pay en deels via Payconiq.
Als je een code wil dan zeg je het maar he (=5 pound erbij)
-
- Plus Member
Klopt niet "enigszins", klopt gewoon. Als je wil betogen dat "die verzekering" bij de Beobank Extra World MasterCard, de kaart waar ik het over had, waardeloos is, over welke heb je het dan? Er zijn er namelijk vier. Heb al gebruik gemaakt van de "veilig online"-verzekering en dat was best waardevol, had i.i.g. veel meer waarde dan de cash back in ons geval. Ook het extra jaar garantie voor witgoed, bruingoed en grijsgoed is mooi meegenomen.liegebeestig schreef:Stefan, klopt enigszins. Die verzekering is echter waardeloos als je de kleine lettertjes grondig leest.
En ja, ik heb de voorwaarden gelezen. De beperkingen en uitsluitingen zitten overigens niet verstopt in de "kleine lettertjes", ze staan gewoon op de pagina met de productinformatie van de kaart. Dat er franchises zijn, bv. EUR 50 voor de "veilig online"-verzekering, is verzekeringseconomisch perfect rationeel. Als iedereen die op eBay of Aliexpress een kabeltje van 3 Euro bestelt dat nooit aankomt een vergoeding kan vragen, dan zouden de voorwaarden van de kaart veel slechter zijn. Een verzekering dient m.i. om je te beschermen tegen tegenslagen die een echt financieel pijn kunnen doen, niet tegen alle denkbare niemendalletjes.
Ik vermoede al dat het appeal van ooit alles met een enkel materieel artefact te kunnen doen de motivatie was om het nut van de verzekeringen van de onderliggende kaarten te ontkennen. Kan enkel zeggen dat ik dat vanuit Unix-principes beschouwd een absoluut horrorscenario vind.liegebeestig schreef:En ook handig om eindelijk Google Pay of Apple Pay te kunnen gebruiken met Beobank. Eigenlijk zitten nu al mijn bankkaarten in de telefoon. Deels via Google Pay en deels via Payconiq.
-
- Elite Poster
Stefan, Tja, dan hebben we een andere mening en ben jij wellicht niet geschikt voor Curve, geen probleem. Ik heb de verzekeringen van Beobank nog nooit gebruikt, ik dwing mijn garantie op andere manieren af rechtstreeks bij de (online)shop. Ik koop ook alles online (letterlijk).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Nog mensen een mail gekregen dat Revolut zijn Britse licentie veranderd naar een Litouwse?
De voorwaarden zijn bijna allemaal gelijk enkel de IBAN zal verhuizen naar een Litouwse. Zouden instant overschrijvingen nog steeds mogelijk zijn?
De voorwaarden zijn bijna allemaal gelijk enkel de IBAN zal verhuizen naar een Litouwse. Zouden instant overschrijvingen nog steeds mogelijk zijn?
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik zou niet weten waarom niet.
Ook mail gekregen, zat eraan toekomen dankzij de brexit.
Ook mail gekregen, zat eraan toekomen dankzij de brexit.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Had ergens gelezen dat beobank gn cashback meer toelaat vr die virtuele kaarten.Klopt dit?liegebeestig schreef:Nog een nieuwtje: ik kon zonet Curve toevoegen aan Google Pay. Eindelijk dus betalen met achterliggende beobank kaart via Google Pay.
Na 4 betalingen van beobank twv 3.394eur, gekoppeld aan paypal, ben ik zeer terughoudend hiervoor. Mede dat paypal, ondanks aankoopbescherming, zijn handen in onschuld wast.
Als ze via Curve uw rekening leegplunderen, ga je van beobank en zeker van Curve gn chargeback krijgen hoor.
Better be safe, than sorry
Of zie ik dit compleet verkeerd?
-
- Elite Poster
Ik heb al ervaring met een charge back via curve. En een hele lastige, met Ryanair. Is prima verlopen via Curve support.
Cashback op curve transacties bij beobank: klopt deels, niks meer via de visa en wel nog via de World Mastercard.
Let wel, in april gaat beobank die kaarten vervangen. Geen idee hoe het dan wordt.
Cashback op curve transacties bij beobank: klopt deels, niks meer via de visa en wel nog via de World Mastercard.
Let wel, in april gaat beobank die kaarten vervangen. Geen idee hoe het dan wordt.
-
- Elite Poster
wat is dan meerwaarde om visa aan te koppelen?
Enkel kans om gepluimd te worden.
Revolut/N26 gewoon geld op storten. Dan kan er nt meer af dan je bij elke aankoop opgeladen had.
Heb enkel gn zin 1,25€ te betalen vr instant betaling.
en anders betalen voor prepaid visa, kost ook geld.
Enkel kans om gepluimd te worden.
Revolut/N26 gewoon geld op storten. Dan kan er nt meer af dan je bij elke aankoop opgeladen had.
Heb enkel gn zin 1,25€ te betalen vr instant betaling.
en anders betalen voor prepaid visa, kost ook geld.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Same here. Curve support is goed.liegebeestig schreef:Ik heb al ervaring met een charge back via curve. En een hele lastige, met Ryanair. Is prima verlopen via Curve support.
...
Zelf maak ik er geen gebruik meer van nu KBC Apple Pay heeft en daarnaast heb ik een Bunq kaart, vooral handig voor buiten de eurozone vanwege de gunstige koers / geen extra kosten.
Jammer dat de transactie info bij traditionele banken zo achter loopt, zeker bij kredietkaarten (via Worldline, waardeloos).
Ze kunnen echt een voorbeeld nemen aan de fintech banken.
-
- Elite Poster
Ik weet het niet. Ik laad op via curve naar monese. Staat onder 'debit card' in monese en is gratis.satsurfer schreef:Kan je via monese met bancontact opladen?
We zijn in een internationale bankomgeving. Dan zijn Belgische opties als bancontact een beetje overbodig.
-
- Elite Poster
Blijf erbij dat uw visakaart zit opgeslagen in Curve...en ze zomaar uw betaallimiet in 1 keer kunnen afhalen. Stel hypothetisch dat klantgegevens van iedereen op straat ligt. Succes met uw geld terug te krijgen.
https://cio.economictimes.indiatimes.co ... h/55750678
https://cio.economictimes.indiatimes.co ... h/55750678
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Ze betalen nu wel opnieuw 1% van de aankopen terug, ik zie geen vermelding dat het boven de 100 eur maar 0,5% is. Totale terugbetaling is wel beperkt tot 100 eur/jaar; dat was 500.
-
- Elite Poster
1% op alles behalve als er met een "e-wallet" betaald wordt. Dat is iets waar ik niet voor getekend heb... Wil concreet zeggen omdat zij zelf geen Apple Pay aanbieden, dat ik Apple Pay via Curve gebruik en ik geen cash back krijg op die betalingen... Voorlopig nog wel bij mijn Q8 kaart, maar vanaf het moment dat dit niet meer kan, zeg ik die kaart op en ga ik alles nog eens herbekijken.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Bunq heeft vandaag haar tarieven / producten aangepast.
Ik had een gratis prepaid Travelcard (Easy Travel)
Maar hier gaan ze mee stoppen. Dwz ik kan deze houden totdat de kaart vervalt.
Ze komen wel met een goedkoper basis pakket dat op zich ook interessant kan zijn. Zie hier de info die ze via mail stuurden:
iemand die een alternatief kan aanraden voor een prepaid creditcard waarbij ik alles instant via een app kan volgen?
Ik had een gratis prepaid Travelcard (Easy Travel)
Maar hier gaan ze mee stoppen. Dwz ik kan deze houden totdat de kaart vervalt.
Ze komen wel met een goedkoper basis pakket dat op zich ook interessant kan zijn. Zie hier de info die ze via mail stuurden:
Info op de website komt niet overeen met bovenstaande: https://www.bunq.com/nl/easybankHey,
We werken er voortdurend aan om je leven gemakkelijk te maken. Om je de best mogelijke bankervaring te bieden, hebben we het gloednieuwe plan Easy Bank geïntroduceerd en hebben we het Easy Travel plan stopgezet. Met dit interessante nieuwe plan willen we je de meest onmisbare en iconische bunq features bieden met de makkelijkste set-up.
Je stapt als Easy Travel gebruiker automatisch over naar Easy Bank zodra je Travel Card verloopt. Easy Bank kost je slechts €2,99/maand.
Wil je graag meer weten over Easy Bank? Klik op de knop hieronder en ontdek alle voordelen.
ontdek Easy Bank https://together.bunq.com/d/44002-easy-bank
iemand die een alternatief kan aanraden voor een prepaid creditcard waarbij ik alles instant via een app kan volgen?