Hallo allemaal
Is het niet meer mogelijk om een abonement bij realdsl te krijgen?
Ik heb eergisteren een aanvraag gedaan en kreeg dit als antwoord
Is er teveel aanvraag mischien?
Is het niet meer mogelijk om een abonement te krijgen?
Mijn vraag was is het nog mogelijk om een abonement te krijgen bij real adsl of zijn ze volgeboekt?
er waren geruchten dat ze tijdelijk geen nieuwe abonees aannamen omdat het netwerk al overbelast is zoals het nu is, en dat ze eerst hun capaciteit willen uitbreiden voor ze nog meer mensen aannemen..
wat er van waar is.. geen idee bel anders eens naar hun.. is de snelste methode
wat er van waar is.. geen idee bel anders eens naar hun.. is de snelste methode
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik had dit ook al gehoord.
Misschien geen slechte manier om eerst hun zaakjes op orde te krijgen.
Zo is mij ook verteld dat er vanaf december waarschijnlijk een oplossing zal komen voor de problemen. Wat deze oplossing inhoud is mij onbekend.
Ik zit toch nog een tijdje vast dus we wachten maar af in de hoop dat het inderdaad verbeterd.
Zo is mij ook verteld dat er vanaf december waarschijnlijk een oplossing zal komen voor de problemen. Wat deze oplossing inhoud is mij onbekend.
Ik zit toch nog een tijdje vast dus we wachten maar af in de hoop dat het inderdaad verbeterd.
alfadude schreef:Ik had dit ook al gehoord.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=87793#87793